Hallo zijn jullie er nog?

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:21:10'));

zoooooo eerst even een
en terug lezen wat jullie hebben geroddelt
Goeie avond dames!!!

Hoi debby, hartelijk welkom

We zijn vrij serieus aan het roddelen; voel je vrij om mee te doen.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:23:04'));

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:20:12'));

Ik heb juist het gevoel dat moeder zijn het enige is waar ik nog een beetje wat van terecht breng.

Oei, maar je hebt veel meer in je mars. Ik heb al teveel van je gelezen wat je allemaal doet en kan om dat te geloven. Je bent zelfs heel veelzijdig en daarnaast ook nog een seen hele leuke vriendin voor mij en echtgenoot voor je man.
Maar je gevoel zegt soms dus wat anders ...

Ja, mijn gevoel zegt heel vaak wat anders.

Ik hou ook zeker van Thom, maar houdt hij ook van mij en hoe zal dat in de toekomst zijn?

Hey Debby,

Gezellig! Het gaat er hier momenteel behoorlijk serieus aan toe, maar join the club zou ik zeggen...

En je gevoel overtuigen is niet altijd even makkelijk ...

Lastig is dat he. Want als je gevoel nou eens helemaal mis zit (zoals ik met die negatieve veroordelingen) dan kom je daar maar moeilijk uit.

En jij dus eigenlijk ook.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:25:33'));

Ik hou ook zeker van Thom, maar houdt hij ook van mij en hoe zal dat in de toekomst zijn?

Ik denk (weet bijna wel zeker) dat elk kind diep in zijn hart een liefde bewaard voor zijn moeder.
Lieve Ida, je hebt ontzettend veel te geven als moeder.
W.s op een andere manier dan je man dat doet, maar daarom niet minder.
Als jij jezelf geeft, zal Thomas zeker te weten van je gaan houden.
Dat kan niet anders...

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:27:57'));

En je gevoel overtuigen is niet altijd even makkelijk ...

Lastig is dat he. Want als je gevoel nou eens helemaal mis zit (zoals ik met die negatieve veroordelingen) dan kom je daar maar moeilijk uit.

En jij dus eigenlijk ook.

Ja, het vervelende is gewoon dat je verstand vaak iets heel anders zegt dan je gevoel. En bij mij...en w.s. ook bij jou overheerst je gevoel vaak.
We zijn gevoelsmensen.
Heel lastig soms...

Terug
Bovenaan