Hallo zijn jullie er nog?

Je hebt gelijk Issie, daar moet ik me ook aan vasthouden. Ik ga het zeker proberen.

Effe wat anders, waarschijnlijk krijgt Efraim dus binnenkort een groeisprong en gaat ie dus ook van alles ineens kunnen.

Heb je de filmcamara al klaarstaan?
Wij zijn ook druk aan het filmen van de eerste keer kruipen, staan en lopen (als iemand z'n handjes vasthoudt). Echt geweldig!

idd serieus.... maaruuhhh stuk voor stuk zijn jullie goede mama's
Momenten van twijfel, en dat anderen met de leuke momenten er vandoor gaan hebben we allemaal (weleens) je moet alleen voor jezelf nagaan of die momenten niet de overhand nemen.
Wat mij wél heeft geholpen is het feit dat je écht niet de enige bent die onzeker voelt,  en voor je gevoel niet stevig in je schoenen staat.
Die steun kan je heel goed bij elkaar zoeken en ik put daar kracht uit. (tja, sil kom je wéér op tafel )
Ik heb dat dus met Sil... ze heeft me zo onwijs geholpen, via mail vooral. Dingen die je niet 1,2,3 op een openbaar forum neerknalt zeg maar  hahaha, zij weet echt het achterste puntje van mijn tong.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:29:29'));

Debby, ben je er nog of ben je van de schrik aan het bekomen?

nee hoor.. ben er nog... hahaha, zit in het zelfde schuitje

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:34:18'));

En Thomas wil dus alles zelf doen. Heeft Efraim dat ook?

Nog niet. Ik probeerde hem van de week brood te laten eten, zelf, maar het belandde alleen maar op de grond. Ach, het zal vanzelf wel goed komen...

Leuk dat jij (Debby) dat met Sil zo hebt. Is inderdaad supergoed. Issie en ik mailen ook wat dus ook erg fijn is. Geeft herkenning en erkenning. En je hebt er een fijne vriendin bij!

Terug
Bovenaan