Hallo zijn jullie er nog?

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:36:40'));

Wordt er wéér over me geroddeld!

hahaha, okeeeeee ik ben betrapt

Gaat er serieus aan toe vanavond.
Ik herken de meeste dingen wel heel sterk. Vooral de gedachte dat jezelf geen goede meoder bent en denkt dat je kindje een ander toch veel leuker vindt.
Ik had dat met Kyara ook heel sterk. En ook ik hoorde in elke opmerking een veroordeling op mijn doen en laten.
Ik heb daar later in therapie een bepaalde plan van aanpak voor gekregen, wat ik moest doen als ik weer zulke gedachten had.
Ik zal even hard nadenken wat het ook alweer precies was.

Sil, hoe lang zit jij al stiekum mee te lezen en niks te zeggen en dan te wachten tot je naam een keer valt? hahahha, dan duurde dat nog best lang he

Maarre, heb jij nog gouwe tips voor ons? Voel jij je trouwens nog onzeker of ben jij daar toch overheen?

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:40:40'));

Kan jij mij 1 mama noemen die dat nóóit is dan?? zeker bij een 1e kindje?? lijkt mij de normaalste zaak van de wereld... alleen de frequentie ervan moet je op letten.
En ik ging er dus ook té ver in, maar ik wordt goed geholpen

Bedoel je dat je ook professionele hulp hebt?

Je weet dat ik dat niet kan, stiekem meelezen. Ik geef veel te graag mijn mening en kan dus niet lang mijn 'mond' houden.

Klopt Ida... ik loop bij een psycho-therapeute en ik loop bij Sil.. hahaha.
Nee ff serieus.. Sil heeft mij hele goede tips gegeven om het voor mezelf te verwerken.
Ook tijdens mijn zwangerschap is er veel gebeurd, niet met mijzelf (of die meid) persoonlijk.. maar alles om mij heen (mensen en situaties) stortte ineen.

Ik heb dus de tip van Sil gekregen om alles op papier oid te zetten. Schrijven voor mezelf kán ik niet, maar wel openbaar.. dus ik heb een blog op mijn hyves gezet.. in grote lijnen wel is waar, maar het helpt wel!

Terug
Bovenaan