Hallo

Hoi hoi,
Welkom nieuwe moeders! Gefeliciteerd!
Ik ben heel blij voor je Moon, dat je na zo'n lange weg nu gelukkig zwanger bent. Ik hoop echt van harte dat het verder allemaal goed blijft gaan!
Dat hoop ik hier voor iedereen trouwens!
Als ik dan hier en daar lees, hoe lang het voor sommige duurt, schaam ik me gewoon een beetje.
Voor mij word dit nu mn 2e kindje, waarvan ik vrij snel zwanger ben! (eigenlijk een beetje onverwachts)

Hier ook een klein beetje last van hormonen. Gister had ik energie voor 10, vandaag zo lusteloos als wat!
Last van mn borsten en echt een enorm weeïg gevoel, soort van misselijkheid met erge honger, heel vaag! Herkennen meer van jullie dit?
Bij mn vorige zwangerschap heb ik vanaf ongeveer de 6e week alleen maar overgegeven, dus hoop dat ik dat nu over mag slaan!

Groetjes, Anietje

Hi Dames,

@ alle nieuwe moeders: welkom! gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wordt een leuk clubje zo, gezellig! Moon...31 rondes en in de MM. Wat Sarah al zegt: wat een kracht & doorzettingsvermogen!

@ Anietje: ik herken het pijnlijke gevoel in de borsten en het weeige gevoel wat tegen misselijkheid met erge honger aanhangt! Begin nu elke ochtend met een bord brinta (pap), dat blijft goed zitten :)

Verder alles goed, hoop met jullie ook. Vind het allemaal super spannend, want het is nog zo pril! Merk dat ik nog steeds af & toe mijn onderbroek check als ik naar de wc ben geweest (wat ik nogal vaak moet, haha). Vrijdagochtend even langs de huisarts, dan hoor ik vast wanneer ik een afspraak moet maken met de VK.

Tot later!

Liefs Joen

Haha Joen! Dat herken ik wel, dat van je onderbroek checken...
Van de week wer ik midden in de nacht wakker en toen dacht ik toch zeker te weten dat t helemaal nat was tussen mijn benen. Ik dacht gelijk: dit was t dus. Gelijk voelen, was gewoon helemaal droog, maar ik lag met mijn benen op elkaar op mijn zij, dus was gewoon warmte...Wat kan je dan schrikken he?
Das wel lastig ja van deze periode, dat t allemaal nog zo onzeker is en je overal op gespitst bent.

En Moon: dat herken ik ook wat jij schreef: dat gevoel in je borstend at elke dag iets meer lijkt te worden. En de steekjes n mijn buik. Moeheid heb ik nog geen last van en ook kan ik gewoon alle geuren verdragen etc. (Ben ik eigenlijk wel zwanger???;-))

Zometeen bloed prikken. Vrijdag was mijn HCG dus 75, nog wat aan de lage kant, dus ik hoop zometeen te horen dat ie omhoog is geschoten. Ik laat t jullie weten ok?
Verder nog geen last van misselijkheid, maar dat begon bij mijn eerste zwangerschap ook pas met 7 weken en t hield vervolgens niet mer op tot de 35e week. Hopelijk word ik dit keer een beetje ontzien...

Nou meiden tot schrijfs maar weer!

Hallo meiden,

Hoe is het met jullie?
Leuk elke dag komer er meer zwangere dames bij!!!!Iedereen welkom!!!!
Hey Moon, ik ken je naam idd van het zwanger worden forum, heb ik ook een tijdje geschreven, toen ben ik verhuisd naar als zwanger worden langer duurd, en nu ben ik hier!!!Bij mij was het de tweede iui raak!!!!
Mamavanelin, ben benieuwd naar je waardes!!!Ik had 2300, dus was hoog, maar ik had 2 eitjes dus bij kan het ook een tweeling zijn!!!

Er is mij vandaag voorspeld dat we een tweeling krijgen.....ben benieuwd!!!hihi!

liefs Anies

Hallo daar,

Zag net dat ik in m'n vorige berichtje jullie niet eens heb gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. (de zwangerschaps vergeetachtigheid zullen we maar zeggen he). Dus bij deze iedereen van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat we een mooie tijd met elkaar mogen hebben!

herken de verhalen erg dat elke dag nog zo wisselend is. Zelf heb ik vandaag een hele goede dag. Dat wil zeggen dat ik me super zwanger voel (zere borsten, misselijk, opgezette buik, enz), dus ook wat minder onzeker.

Heeft er iemand al last van rare eetgewoontes? Ik nog niet echt. Herken wel dat gevoel van misselijk zijn, maar toch wat willen eten.

groeten mama van Nienke

hallo alle november-mamma's!

gisteren twee testen gedaan het ene van een huismerk een  licht tweede streepje maar hij was er overduidelijk wel, toch voor de zekerheid nog een clear blue gehaald en ja hoor zwanger! na 6 maanden een heel erg leuk bericht! we zijn ontzettend blij maar ook heel spannend allemaal hoor. enkel een wat vaag gevoel in de buik en zeer gevoelige borsten.
vrijdag langs de huisarts
jullie ook allemaal heel erg gefeliciteerd!

eigen naam hou ik liever nog even voor me en leeftijd is 23!

groetjes

Hallo Dames,

Allemaal hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik heb zelf vrijdag  27 februari een test gedaan, toen verscheen er heel licht een streepje dus heb ik zondag 1 maart een 2e test gedaan en ja hoor ik ben zwanger!
en volgens de berekeningen 1 november uitgerekend,ik ben nu dus 5 weken!
We hebben met ons eerste kindje er 7 jaar over gedaan en nu is het in 1 poging gelijk raak, we zijn verbaast en dol gelukkig.
Ik heb gelukkig dit keer nog weining last van misselijkheid, hopelijk blijft dat zo met mijn dochtertje heb ik er 36 weken last van gehad
Ik vind het heel leuk om het hier al te melden, moet helaas nog wel 6 weken wachten voor ik het mijn omgevbing kan vertellen!
Ik hoop dat jullie je verder goed voelen
Groetjes Patricia

Hallo Allemaal!!

Wat leuk dat het hier steeds drukker wordt!!

Hoe gaat het met iedereen!?? Ik lees hier en daar wel wat kwaaltjes...
Is het bij jullie ook zo dat het de ene dag meer is als de andere? De ene dag heb ik meer last van mijn borsten als de andere dag, wordt hier dan gelijk erg onzeker over. Terwijl ze van binnen nog wel heel anders aanvoelen.... ook af en toe wat rommelend in mijn buik............ soms wordt je gek van jezefl he?!? Herkennen jullie dat?? De eerste weken vind ik echt killing......als ik s avonds in bed lig denk ik van he, weer een dag zonder bloed..... Je bent zo getekend als je miskramen hebt gehad... zo jammer eigenlijk, ik zou er gewoon van moeten genieten... Het liefst lag ik s ochtends te spugen...stom he?? Maar dat voelt als eens soort bevestiging dat het goed is...

Ik ben vandaag 4 weken en 5 dagen... ik heb nog geen actie ondernomen voor de huisarts of verloskundige.. denk dat ik dat volgende week ga doen.. heb er zon ontzettend veel zin in!! Een tweede kindje is zo gewenst.... Kan echt niet wachten!!!

Veel liefs voor iedereen!! Vind het erg leuk om met jullie mee te lezen!
Liefs Sarah

Terug
Bovenaan