Goeiemorgen!
Nee, helaas, nog steeds geen veulentje.... En de veearts is ook nog niet op stal geweest, dus we weten nog steeds niets. Maar als er iets is geboren plaats ik zeker foto's op m'n hyves en dan laat ik het natuurlijk meteen weten!
De konijntjes groeien erg hard, zijn al bijna net zo groot als hun moeder. Als het even mooi weer is zitten ze lekker buiten het onkruid uit ons gras te eten en de kids willen er dan vaak even om beurten bij in de puppyren.
Chiara vindt ze ook erg leuk, kijkt helemaal wat ze doen. Als ze verdrietig is en je laat haar de konijnen zien, wordt ze weer helemaal vrolijk.
Vanavond ga ik weer even crossen door het bos op de mountainbike. Ik ben (helaas) niet zo'n fietser, maar door het bos raggen is erg leuk. Het hobbelt wel wat, maar gelukkig heb ik nog geen zadel- of spierpijn gehad. Ik doe dat samen met de moeder van een vriendje van Milan, zo heb je allebei een stok achter de deur. Als je alleen gaat heb je al gauw zo iets van ' vanavond maar een x niet" en voor jet het weet ga je dan helemaal niet meer....
Wat schattig van Rick....! Lief dat ze wat voor Stijn maken, da's ook erg leuk om te bewaren voor hem voor later.
Milan kwam na de bevalling thuis met een ingepakte slinger, elk kind uit de klas had een deel van de slinger gemaakt met tekeningen van ons en de baby.
Jòia had een slinger met flesjes, elk kindje van de speelzaal had er 1 roze beplakt.
De kinderen op school vinden het vast leuk dat Stijn even komt in de klas!
Hier zijn ze allemaal babygek, Chiara heeft altijd volop aandacht. Gelukkig is er alweer een andere zwangere moeder, dus voorlopig komen er nog baby's bij.
Wat gaan ze bij jullie vroeg op kamp, Marloes! Kan me voorstellen dat je ze daar nog wat te klein voor vindt. Hier gaan ze maar 1 dagje weg, volgens mij gaan ze pas vanaf groep 7/8 (of 5/6) voor het eerst weg.
Milan heeft nu voor het eerst schoolzwemmen. Kijken hoe hij dat vindt. Ik heb me aangeboden om ook af en toe mee te gaan, maar hoef pas over 2 weken voor het eerst. Lijkt me gezellig, met groepen 2,3 en 4 in de bus! Milan vindt het ook erg leuk.
Jullie zijn druk met de spelletjes zag ik! Lijkt me wel heel leuk, ik kom er alleen nooit aan toe. Er is altijd wel iets dat ik nog wil/moet doen, helaas...
Ik ga maar weer eens wat doen... Moet nog kolven en ik wilde bij de kids maar weer een beetje het zomergoed uit de kasten halen, want ik denk niet dat het nog warm gaat worden.....
Fijne dag allebei en tot gauw weer!