Happy en Bianca, gaan we hier verder?

Hoi hoi,

ik heb je mijn adres gemaild hoor.

Leuk he, dat spelletje met de keuzes?

Ja. Best lastig soms ook.
Je leert elkaar wel beter kennen, grappig!

Goedemorgen dames,

Bianca, is je pony nou al bevallen? Ik begin toch wel erg nieuwschierig te worden. Als je een ponyveulentje hebt wil je dan wat foto's plaatsen want dat lijkt me zo lief om te zien. hoe is het trouwens met je konijntjes? En is je spierpijn van het fietsen alweer over? Krijg je geen beurse kont van al dat fietsen door het bos? Lijkt me nogal hobbelig.

Karin, ik heb je daarstraks nog even een mailtje gestuurd. Ik was gisteren wat dingen vergeten te vragen. Het was wel een strikvraag gisteren he, van die sterrilisatie of vijfling. Ha ha, ik heb er aardig op zitten broeden.

Stijn heeft ineens enorme belangstelling voor de poes. Die gaat vaak op de leunig van de bank zich wassen en dat kan Stijn mooi zien vanuit de box. Daar houdt hij zich heel lang mee bezig. En dan vertelt hij hele verhalen. Stijn pakt nog niet bewust dingen beet, maar meer per ongeluk. En dan moet het in zijn mond. Hij heeft nog niet door dat hij een houten babygym niet kan optillen en in zijn mond stoppen. Heel vaak pakt hij de mobile beet als ik hem uit de box haal. Gelukkig kan die los. Meestal valt die dan met een klap in de box, maar tot nu toe kan hij er nog tegen.

Morgen gaan we eindelijk Stijn op school laten zien. Van de week zei Rick tegen mij dat hij van juf niet aan ons mag vertellen dat ze een mooi boekje voor Stijn aan het knutselen zijn en dat hij dat dus ook niet tegen ons zal zeggen. Dat vind ik zo lief om te horen. Ik heb hem toen een dikke knuffel gegeven en hij keek me aan van waarom doe je dat nou mamma.

Vanmorgen waren bij Tom zijn kusjes op en kon er nog geen gedag af toen ik de klas uit ging. Als hij vanmiddag weer thuis is zal ik hem is even goed kietelen. Hij heeft aan het einde van de maand karatekamp en is helemaal bang dat er Ninja's komen. Het briefje over kamp heeft hij heel goed verstopt, want de Ninja's mogen het niet zien. Hij mag eventueel blijven slapen op kamp maar dat wil hij niet dus brengen en halen we hem gewoon twee dagen. Ik vind hem ook nog wel erg klein om een nachtje weg te gaan.

Dames, ik wens jullie een fijne dag. Een dikke knuffel voor de kleintjes en tot vlug.

groetjes van Marloes

Goeiemorgen!

Nee, helaas, nog steeds geen veulentje.... En de veearts is ook nog niet op stal geweest, dus we weten nog steeds niets. Maar als er iets is geboren plaats ik zeker foto's op m'n hyves en dan laat ik het natuurlijk meteen weten!
De konijntjes groeien erg hard, zijn al bijna net zo groot als hun moeder. Als het even mooi weer is zitten ze lekker buiten het onkruid uit ons gras te eten en de kids willen er dan vaak even om beurten bij in de puppyren.
Chiara vindt ze ook erg leuk, kijkt helemaal wat ze doen. Als ze verdrietig is en je laat haar de konijnen zien, wordt ze weer helemaal vrolijk.

Vanavond ga ik weer even crossen door het bos op de mountainbike. Ik ben (helaas) niet zo'n fietser, maar door het bos raggen is erg leuk. Het hobbelt wel wat, maar gelukkig heb ik nog geen zadel- of spierpijn gehad. Ik doe dat samen met de moeder van een vriendje van Milan, zo heb je allebei een stok achter de deur. Als je alleen gaat heb je al gauw zo iets van ' vanavond maar een x niet" en voor jet het weet ga je dan helemaal niet meer....

Wat schattig van Rick....! Lief dat ze wat voor Stijn maken, da's ook erg leuk om te bewaren voor hem voor later.
Milan kwam na de bevalling thuis met een ingepakte slinger, elk kind uit de klas had een deel van de slinger gemaakt met tekeningen van ons en de baby.
Jòia had een slinger met flesjes, elk kindje van de speelzaal had er 1 roze beplakt.
De kinderen op school vinden het vast leuk dat Stijn even komt in de klas!
Hier zijn ze allemaal babygek, Chiara heeft altijd volop aandacht. Gelukkig is er alweer een andere zwangere moeder, dus voorlopig komen er nog baby's bij.

Wat gaan ze bij jullie vroeg op kamp, Marloes! Kan me voorstellen dat je ze daar nog wat te klein voor vindt. Hier gaan ze maar 1 dagje weg, volgens mij gaan ze pas vanaf groep 7/8 (of 5/6) voor het eerst weg.

Milan heeft nu voor het eerst schoolzwemmen. Kijken hoe hij dat vindt. Ik heb me aangeboden om ook af en toe mee te gaan, maar hoef pas over 2 weken voor het eerst. Lijkt me gezellig, met groepen 2,3 en 4 in de bus! Milan vindt het ook erg leuk.

Jullie zijn druk met de  spelletjes zag ik! Lijkt me wel heel leuk, ik kom er alleen nooit aan toe.  Er is altijd wel iets dat ik nog wil/moet doen, helaas...

Ik ga maar weer eens  wat doen... Moet nog kolven en ik wilde bij de kids maar weer een beetje het zomergoed uit de kasten halen, want ik denk niet dat het nog warm gaat worden.....

Fijne dag allebei en tot gauw weer!

Hoi, nog even vlug want ik ga zo de jongens uit school halen.

Ik heb daarnet eindelijk nieuwe foto's van de kamer van Stijn genomen en naar jullie gemaild.

Groetjes van Marloes

Hoi dames,

Ik ook even vlug.. want Roy begint net te huilen.
Ik ben even benieuwd; op hoeveel voedingen zitten jullie nu per dag?
Ik gemiddeld op 5, meestal meer!

Als Stijn en Chiara huilen in bedje, dus wakker worden, en het is bijv. nog maar 1,5 uur geleden dat ze gevoed zijn.. wat doen jullie dan?
Proberen jullie te rekken of geven jullie ze toch de borst?
Of komt dit bij jullie nooit voor en is Roy de enige met hazenslaapjes!?

Tot later!

Oh en nog even een vraagje over iets wat ik me al dagen afvraag.
Hoe lang moeten wij zelf als moeders vitamine D blijven slikken, weten jullie dit??

Terug
Bovenaan