Happy en Bianca, gaan we hier verder?

Hoi Karin en Bianca,

ik heb ook eindelijk even de tijd gevonden om wat te typen. Ik moet zometeen Rick ophalen bij een vriendje in de buurt.

Karin, de Hutteheugte is leuk he. Ik ben er weleens geweest toen Tom nog klein was. Het is toch verbouwd? Als het goed is gaan ze plopsaland ernaast bouwen, dus dan is het helemaal leuk om erheen te gaan over een paar jaar met Roy.

Ik ben al wezen kijken voor een kolf, maar ik vind ze zo duur. Zeker voor die paar keer dat ik hem wil gaan gebruiken. Ik wil dan wel gewoon een handkolf, maar ik denk er nog even over na.

Als jullie trouwens nog doekjes nodig hebben voor de kleintjes dan moet je naar de Etos gaan. Ik had vandaag twaalf pakken van 72 stuks voor 10 euro. Dan kan ik voorlopig vooruit.

Hebben jullie weleens iets verkocht via Marktplaats? Ik heb gisteren onze magnetron erop gezet. Ik ben geloof ik een half uur bezig geweest om het stof er van af te krijgen, want we gebruiken hem nooit. Nu ben ik bezig om een rieten fietsstoeltje erop te zetten, maar dat duurt zo vreselijk lang... om moedeloos van te worden.

Bianca, wat grappig dat Milan een vriendinnetje heeft op school. Tom vind alles wat vrouwelijk is stom behalve juf en mamma. Dan heb ik het toch niet slecht gegaan. We hebben hem al verteld dat dat over een aantal jaar vast wel anders is maar daar gelooft hij niets van.

Ik ga maar is kijken of het eindelijk gelukt is met marktplaats, want ik word er gek van. Gisteren is het trouwens in één keer gelukt. niet slecht he voor een digibeet zoals mij.

Dames, ik wens jullie een hele fijne dag.

Groetjes van marloes

Stijn is trouwens morgen alweer drie maanden wat gaat het snel zeg.

hoi meiden,

Nou Marloes, ik vind je anders aardig goed omgaan met
de computer de laatste tijd. Vooral jouw introductie van het
foto-dominospel vond ik byzonder goed!!

Ja ik heb wel eens wat op Marktplaats verkocht.
Spijkerbroeken ooit geloof ik en meubelen.
Ging prima! oh ja en ook wel eens concertkaartjes.
Toen heb ik de fout gemaakt door ons telefoonnummer
erop te vermelden, ik werd om de 3 minuten gebeld!!!!
Dus als ik nu iets wil plaatsen, wil ik dat men alleen via mail contact kan opnemen, wel zo relaxed!!

Ik heb via een vriendin wel een handkolf gekregen, maar ik koos zelf voor een electrische kolf. Als je nog geinteresseerd bent, Marloes, dan hoor ik het wel. De handkolf is destijds door haar weinig gebruikt.

Oef Roy huilt.. ik ga hem uit bedje halen. Hij heeft lekker lang doorgeslapen deze keer. Moe van alle drukke indrukken gisteren denk ik!!

Tot straks (denk ik)

Hoi Karin,

ik ben wel geïntresseerd in een handkolf. Wat voor een is het (welk merk) en wat wil je ervoor hebben?

Groetjes van marloes

Ook natuurlijk groetjes aan Bianca!!!

Je mag hem zo hebben (ik hoef er geen geld voor)
Ik ga 'm even opzoeken om je zo het merk te noemen,
maar ze hebben in Canada gewoond dus volgens mij
is het een merk uit Canada hoor.

Gr. karin

Het is een Ameda.

Ik heb even op internet gesurfd en het merk is ook wel bekend
in Nederland. Zit een (engelstalige) handleiding bij en verder
is alles compleet in een doosje.
Enkele handkolf.

Als je interesse hebt hoor ik het wel, zal ik 'm dan opsturen?

O Happy,

dat zou geweldig zijn. Je maakt mij ook helemaal happy!

Groetjes van Marloes

ik zit al sinds half drie te wachten tot mijn advertentie is geplaatst. Dan word ik automatisch doorgestuurd naar de volgende pagina. Duurde het bij jou ook zo lang?

Volgens mij hebben we bijna tegelijkertijd een berichtje
geplaatst Marloes. Heb je het meegekregen dat de kolf
een Ameda is?

Nee bij mij ging het plaatsen op Marktplaats vrij snel, geen
problemen mee gehad eigenlijk

groetjes Karin

Als je hem wilt opsturen heel graag. Ik mail je mijn adres wel, want dat zet ik liever niet zo op het net.

Terug
Bovenaan