Happy en Bianca, gaan we hier verder?

Hoi Happy en Bianca,

Happy, wat vervelend dat Roy weer zoveel heeft gehuild. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar behoorlijk wanhopig en onzeker van word. Ik hoop echt voor jullie dat het consultatiebureau je hierbij kan helpen.

Wat een rust om me heen. Tom en Rick liggen te slapen. Rick kwam een minuut nadat ze op bed waren gegaan al zeggen dat ze niet konden slapen, maar het is toch gelukt. Stijn ligt lekker te pruttelen in de box en mijn man is aan het hardlopen van zijn werk naar huis en die verwacht ik pas rond 22.00 uur.

De alarmerende geluiden vanuit Stijn zijn luier van vanmiddag waren geen loos alarm. Wat kan die jongen poepen zeg. Gelukkig was het wel allemaal in zijn luier gebleven. In de kraamtijd heeft hij wel eens dwars door een luier heen gepoept. Maar dat waren die kleine pampers uit het prenatalpakket. Nu heeft hij eigen merk van Kruidvat of Trekpleister en dat gaat veel beter.

Vanmorgen zijn mijn mannen met zijn vieren onder de douche gegaan. Wat kan Stijn daarvan genieten zeg. Alleen moet hij steeds onder de douche over pappa heen poepen. Dat heeft hij bij mij nog niet gedaan. Onder de douche vandaan gaan vind Stijn niet leuk en hij begint ook steeds te huilen als ik dan met hem naar zijn kamer loop en hem ga afdrogen en aankleden. Maar ja, hij kan niet zijn hele leven onder de douche blijven.

O je, meneer is het zat in de box. Ik ga hem lekker zijn pyama aandoen en zijn vitaminedruppeljtes geven.

Dames weltrusten en tot vlug.

Groetjes van Marloes

Hoi meiden

Vandaag weer een drama..
Vanaf vanmorgen vroeg af aan alleen maar huilen
en niet willen slapen. Hetzelfde geldt voor gisteravond.
Kan dus zijn dat ik hier een paar dagen even niet ben hoor..
heb mn handen er echt vol aan. Kom nergens meer aan toe

Liefs een inmiddels wanhopige Happy

Hoi Happy en Marloes,

Even een momentje om wat te schrijven! Was er nog niet aan toe gekomen omdat we de hele dag visite hadden. Eerst m'n broer en (bijna uitgerekende) schoonzus, en toen ik daarna net wat wilde typen stond de volgende visite alweer voor de deur.
Erg gezellig, maar ik ben blij dat de rust weerkeert nu.

Happy, wat naar dat Roy zo veel huilt, ik kan me voorstellen dat je het op den duur niet meer weet met hem. Hij is wel heel veel wakker overdag als ik jouw verhaal zo lees. Chiara slaapt zo'n beetje de hele dag, met af en toe even wakker. Ik hoop dat het consultatiebureau je hiermee verder kan   helpen, ik zou ze meteen bellen maandag.

Hoe gaat het met jouw zus, Marloes? Zij is toch zwnager van een tweeling? Ik moest daar ineens aan denken toen ik mijn hoogzwangere schoonzus zag.

Gister was het heerlijk rustig hier met alleen Chiara. Ook wel eens lekker voor dat meiske, want als derde moet je toch altijd veel lawaai van broer en zus horen. Ze doet het supergoed, is een heel tevreden meisje, hoe rustig of druk het ook is. Als d'r buikje maar gevuld is, dan is ze tevreden.

De konijntjes groeien ook al aardig, ze liggen heerlijk warm in het zaagsel en hooi. Ik moet wel opletten dat de kinderen (met visite ) niet te vaak bij 't konijn gaan kijken, want anders krijgt Snuffie geen rust van ze. Maar gelukkig is Snuf een heel relaxed konijn, volgens mij kan ze wel wat hebben. De buurman waarschuwde al voor moeder-konijnen die in stress hun eigen kroost opeten, dus ik ben wat voorzichtig.
Ik heb geen idee (meer) wanneer je kunt zien of het een mannetje- of vrouwtjes konijn is. Ik heb vroeger heel wat jonge konijntjes gehad, en toen wist ik het precies, maar ik zou het nu niet meer weten...

Die Stijn, poepen onder de douche!!!
Milan heeft het ooit eens gepresteerd om te gaan poepen toen ik met hem in bad zat..... Hij was toen zeker al een half jaar. Was niet zo lekker.....!

Happy, heel veel sterkte met Roy, ik hoop dat je wel een goede nacht tegemoet gaat....

Groetjes, Bianca

Eindelijk maar weer eens de banner geplaatst.... Wel zo leuk, onze dochter is alweer een maand oud!

Hoi Marloes,

Even een vraagje: Heb jij enig idee hoe je babypoep uit de kleertjes kunt krijgen?
Chiara heeft laatst haar nieuwe pyamatje onder gepoept en hoe ik ook probeer, ik krijg die gele smurrie er niet helemaal vanaf. Heb jij een tovermiddeltje? Biotex, Vlekkenzout en daarna in de was helpt in ieder geval niet bij mij.

Gelukkig loopt het niet vaak langs haar luier.....

Groetjes, Bianca

Hoi Bianca en happy,

even een kort berichtje. Stijn heeft sinds gisteren een regeldag (en nacht), heeft enorme darmkrampjes en spruw, dus ik heb vanacht erg weinig geslapen. Meneer ligt nu heerlijk in de box te dromen.

Die babypoepvlekken zijn lastig. Meestal zet ik de kleding meteen in een emmer water met waspoeder en laat ik dat een nacht staan. Dan was ik het gewoon.

Stijn is alweer aan het wakker worden en ik heb nog geeneens ontbeten. Nou ja, ik smeer wel wat brood en neem hem op schoot.

Groetjes van Marloes

Goeiemorgen!

Hoe gaat het vandaag met Stijn, Marloes? En heb je zelf gister een beetje bij kunnen tanken?

En Happy, gaat het wat beter met Roy?

Wij hebben een erg druk weekend achter de rug, alleen maar visite gehad. Gister was ik er eerlijk gezegt wel een beetje zat van. Chiara was gistermiddag ook niet zo fit, ze gaf steeds een hoop melk terug na de voeding en had dan weer honger. Gelukkig ging het gisteravond weer beter en na een flinke poepbroek ging ze heerlijk slapen.

Deze eerste vakantiedag stond Milan al om half 7 half aangekleed aan mijn bed. Dat wordt nog een hele klus om meneer te leren "uitslapen" tot half 8. En dat terwijl hij gister pas om half 9 in bed lag. Normaal is hij om 7 uur al in bed.

jammer dat het zonnetje van gister weer weg is, ik hoop dat het droog genoeg blijft om met de kids te gaan wandelen met de kinderwagen.

Ik ga eens even een ontbijtje maken!

Fijne dag vandaag!

Groetjes, Bianca

Hoi Bianca en Marloes,

Daar ben ik weer eventjes.
Het gaat nog niet echt beter met Roy..
ik heb vanmorgen vroeg het consoltatieburo
gebeld, ze bellen me straks terug. Zijn dagen bij dat ik echt
ten einde raad ben, vandaag ben ik gelukkig wat rustiger eronder.

's Nachts gaat het hartstikke goed, vannacht heeft hij zelfs
de laatste voeding om 21.00 uur gehad waarna hij zich pas om
04.30 uur meldde!!!! Heerlijk geslapen wij alledrie dus.
Maar overdag, zoals jullie weten: drama.
Ik heb wel het idee dat Roy verkouden is. Hij piept nogal met ademhalen en lijkt soms benauwd. Misschien toch wat toch op
zich gehad, met wandelen buiten ofzo..
In elk geval: ik wacht even af wat het cb zegt, morgen moet ik
er sowieso naar toe.

En hoe is het met jullie? En de kleintjes!?

Bezoek, tjaaa inderdaad.. op sommige dagen heb ik er ook niet zo'n zin in hoor! Heb mezelf nu voorgenomen om niet meer meerdere bezoekjes op één dag te plannen, ze komen dan maar een dagje later en dan één bezoek per dag.

Nou ik ga even wat doen aan het huishouden! Dat is er ook nogal bij ingeschoten de afgelopen (huil-)dagen!
Ik hoop weer vaker mee te kunnen schrijven hier, vind het veel te gezellig! En ook wel even lekkere afleiding...

Tot later!    

Hoi dames,

zo, ik heb ook eindelijk weer de tijd gevonden om een berichtje te plaatsen. Zondag was ik zo moe, dat ik me er niet meer toe kon zetten om achter de computer te gaan zitten en gisteren zijn we de stad in geweest. Mijn man had nieuwe werkbroeken nodig en ik ga dan mee om te kijken of ik ze korter kan maken. Hij heeft vrij korte benen, vandaar.

Bianca, hoe gaat het met je konijnenfamilie? Groeien ze goed? En heb je al wat adressen waar ze naar toe kunnen? Als ze zo klein zijn wil je ze zeker wel houden? Alles wat klein is (op insecten en ongedierte na) is zo lief. Kijk maar naar onze baby's.

Happy, hoe is het met Roy? Ik las je andere stukjes over darmkrampjes en daar herken ik Stijn in. Hij overstrekt zich alt hij kramp heeft, loopt rood aan en huilt heel hard en laat dan behoorlijk wat winden. Ook voelt zijn buikje dan hard aan.  Dat mag gelukkig nog als je klein bent. Stijn wil dan ook heel veel zuien op zijn speen of op een pink. Ik heb voor Stijn Cinababy. Dat werkt heel goed en vlug ook.

Met Stijn gaat het gelukkig al weer beter. Ik heb gisteren een kuur gekregen tegen de spruw. Ik doe dat op mijn vinger en smeer het in zijn mond. Dat moet ik wel vlug doen, want anders sabbelt meneer het eraf en slikt het door. het is namelijk mierzoet. En het kleeft.

Ik vind het nog steeds lastig om het huishouden helemaal op rolletjes te laten lopen. Ik stond gisteravond om kwart voor twaalf nog te strijken. Zeker nu de jongens vrij zijn vind ik het veel gezelliger om wat met hun te doen. Afgelopen weekend regende het en hebben we, met een slapende Stijn op mijn arm, de film Cars gekeken. Als ik dan zie wat een lol ze hebben, heerlijk.

Bianca, is het je nog gelukt om de pyama schoon te krijgen? Ik heb nu diverse hydrofielluiers met gele vlekken, maar die ga ik van het weekend een keer extra wassen en dan hang ik ze in de zon te drogen. Dan bleken de meeste vlekken wel weg. Het word aankomend weekend eindelijk zomer. Als het doorzet haal ik het grote bad van zolder en zet hem buiten op voor de jongens. Dat doe ik niet voor een dag, want het duurt zo'n drie uur eer dat hij staat en gevuld is. Er gaat ongeveer   1200 liter water in.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan