Goeiemorgen!!!
Hèhè, de pc werkt weer zoals die moet werken. Dat was nog een heel gedoe.
Hoe gaat het met Roy, Happy? Is de terugval voorbij???
Jeetje, wat is Stijn al aangekomen! Chiara zit nu op ca. 4150 gram.
Nog geen bevallingsnieuws hier.
Zul je net zien dat iedereen (dus pony en schoonzus) gaat bevallen als wij op vakantie zijn!
Van Sterre hebben we geen indicatie wanneer ze gedekt is, maar als je die hangbuik ziet.... Ik hou steeds in de gaten of ik doppen zie (melk op de uier) maar tot nog toe blijft het uit.
Chiara slaapt sinds 3 nachten helemaal door! Rond half 11 krijgt ze de laatste voeding en daarna gaat ze slapen. Pas rond half 6 a 6 uur ( als de wekker van Roelof gaat) begint ze dan een beetje te rekken en strekken en pas een poosje daarna komt ze voor de voeding. Daarna valt ze vrij snel weer in slaap, lekker bij mij in het grote bed.
Dat vonden Milan en jòia ook altijd lekker.
Ze ligt nu ook te slapen in ons bed. Af en toe check ik even of alles goed is daar.
Sinds Chiara doorslaapt moet ik blijkbaar m'n slaapschade inhalen, want ik ben nog steeds moe. Volgens mij slaap ik nu heel erg vast.
Gisteravond haalde ik een meisje van stal op, het meisje dat Snuffie in het bos heeft gevonden. Uiteraard wilde ze de kleine konijntjes zien. Toen ik weg was, had Chiara net en enorme broek vol geproduceerd, dus Roelof kon zijn lol op. Ze lag toen net even in het voedingskussen in de box en zelfs dat kussen zat onder de poep. Gelukkig alleen de hoes, maar ik ga zo maar eens kijken wat de schade is, want ook haar broek en romper schijnen heel vies te zijn. Het heeft de hele nacht in de biotex gestaan, dus ik heb goede hoop dat het eruit gaat.
Spannend Marloes, dat je zus bijna de 20-weken echo krijgt! Maar ze zal toch ook extra echo's krijgen gedurende de zwangerschap? Mijn collega kreeg elk bezoek een echo toen ze haar tweeling verwachtte.
Gelukkig dat jij af en toe de kids ook al naar school kan kijken. Maandagavond riepen andere moeders dat in het zwembad ook al. Ik dacht even dat ik de enige was, maar dat valt gelukkig mee. Gister ging het wel weer goed, maar af en toe slaan ze elkaar de hersens in om niets. Mijn moeder heeft gistermiddag even op Milan en Chiara gepast terwijl ik met Jòia even naar Sterre ging. Vond m'n moeder super, die kun je uren met een baby laten tutten en wandelen, dus dat ging ook prima. Ze is een heel eind wezen wandelen met ze. En Jòia had even de volledige aandacht bij Sterre.
Hahaha! Ik heb nog geen doos van Felicitas gezien met een doos!
Ben benieuwd of ze nog komen. Van mij hoeft het niet zo, ik had van Jòia een erg sjacherijnige tang die bleef pushen of ik iets wilde kopen. Maar het was me allemaal te duur. Vond ze geloof ik niet zo leuk.
Ik ben trouwens begonnen met Hyves. kennen jullie dat?
Vriendinnen riepen steeds dat ik het eens moest proberen, dus dat ben ik (met enoge tegenzin) gaan doen. Nou, het is echt een aanrader, ik heb al een hoop bekenden gevonden. Leuk om te zien wat er van een ieder van vroeger geworden is. Je hoeft alleen maar een naam in te tikken of lid te worden van een school.
Volgens mij krijgen we nog 1 dagje zon, voordat het weer gaat regenen. Geniet ervan dames!!!
Groetjes, Bianca