HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Hoi lieve meisjes ! Haha klinkt dat lekker jong he ! !!!!! Hier alles goed last van hoofdpijn maar dat komt weer door die klote bloeddruk he pffff. Moet hem zo weer laten meten......spannend dus !

Mama, tja die bloeddruk, het hoort idd gewoon bij me. Ik merk dat als ik stress heb of een drukke periode dat hij weer hoger is. Moet dus weer ff een stapje terug doen he.......Ben je alweer aan het klussen geslagen ? Wel raar trouwens twee dagen alleen oud bloed. Voel je verder niks ? Eeen vriendin van mij had dit namelijk ook, die had anderhalve dag oud bloed verlies en die dacht dat het haar ongi was maar die bleek zwanger te zijn ! Wil je geen valse hoop geven hoor.....maar kijk het ff aan he !

Joepie, goed zo meis, je gaat super he met afvallen !!!! Ik moets gisteren weer wegen ( gewoon thuis hoor ) en was na 1 week 2.3 kilo afgevallen dus was er trots op...nu doorzetten he. Tja heb het gelezen bij de kippies.....vind dat je groot gelijk hebt hoor. Kijk wij waren toen ook niet heilig maar dat was eenmalig maar bij haar is het altijd wat. Je moet al je woorden op een weegschaal leggen voordat je iets opschrijft en dat kwam me ook mn strot uit ! Overal, bij elk topic gaat ze kwaad weg omdat er niet gereaggerd wordt, nou dat is toch haar eigen fout ! Ze schrijft het altijd met zo n ondertoon....pffffff ! Misschien is ze in het echte leven best aardig maar hier, wordt ik er ook doodmoe van........je ehbt e zegje gedaan en op een nette manier hoor ! Ik was de laatste keer niet zo vrendelijk meer toen ze weer bij de babes kwam binnenvallen hahahaha....

Meiden, ik ga richting ha...en dan naar mn werk ! Fijne dag en zet em op met afvallen he !

Kusss happy

Hey Joepie en Happy ( ben op het werk dus even snel)

Ik ben ook 2 dagen gewoon ongi geweest, dus niet zwanger, helaas!!!

Liefs Mama2006

Ha lieverds!!

Mama, jammer dat je toch echt ongesteld bent geweest...je probeert altijd een beetje hoop te houden he?!?! Hopen dat het snel weer jullie NOD is! Lekker klussen deze maand! Of je er nou veel mee bezig bent of niet, het maakt volgens mij geen verschil...de zaadjes denken heus niet...nou, ze is er niet teveel mee bezig, dan verras ik haar maar even!!haha! was het maar zo!

Happy, 2,3 kilo! Geweldig meid!!! Da's veel in een week! Super! Is het nog een beetje vol te houden?! Je moet gewoon echt nee kunnen zeggen he, da's weleens lastig!
Moest vandaag invallen in groep 6 (ben normaal vrij, maar was iemand ziek) komt een jongen naar me toe, juf dan heb je echt geluk want met koken (handvaardigheidcircuit, koken ze ook) maken we vandaag verschillende toetjes en de juffen en meesters mogen het altijd opeten! Hadden ze een chocolade-biscuittoetje gemaakt, vlaflip en warme flensjes met een bolletje ijs! WHHHHHHHHHAAAAAHH!
Maar heb het niet gedaan!!! Goed he? Vond het wel zielig om hem teleur te stellen, want hij was zo enthousiast, maar had mezelf er daarna mee!
Hoop dat het goed blijft gaan meis, 2,3 kilo is in ieder geval een goeie stimulans!

Nog 2 dagen te gaan...Spannend....En toch is mijn gevoel zo....euh, hoe noem ik dat...ik voel eigenlijk niks, ga er al zoooo vanuit dat ik toch gewoon ongesteld word, alsof ik helemaal niet bezig ben met zwanger worden, maar gewoon aan de pil ben. Vreemd he? Een soort rust...Vriendje gaf al aan dat het voor hem zo ook beter vol te houden was, als ik er nuchterder onder ben! De vorige rondes voelde ik zoveel (wilde misschien ook meer voelen) dat ik alles beschreef. En nu ik het er niet zoveel over heb, is hij er ook minder mee bezig. Misschien maar goed ook, haha!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

Hey meiden

Nou die hoop was mij de afgelopen maand al gevlogen hihi.
Ja, we gaan weer aan de klus en hopelijk deze x met resultaat!!!
Waarschijnlijk woens/donderdag mijn ei.
Het is wel jammer dat de zaadjes niet zo denken haha anders was het een stuk makkelijker geweest
Volgens mij kwam dat oude bloed gewoon omdat mij baarmoeder er nog niet helemaal klaar voor is ( klinkt raar, maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel ).
Zal nog wel een paar maand duren!!
Jullie zijn goed bezig met afvallen zeg, het lukt mij op de een of andere manier niet om de knop om te draaien.
Nou ja doe mijn best.

Joepie ben benieuwd hoe deze maand afloopt voor jou!!

Liefs Mama2006

Hey meiden...

ff een ego-berichtje...Ik denk dat het alweer bekent is hoor, wat het bij mij wordt...
Mijn vriendje en ik hadden net even geklust, tot zover was er nog niks aan de hand, maar toen ging ik daarna naar de wc en toen had ik bij het afvegen alweer iets roze slijm erbij. De sex zelf deed ook wel iets meer pijn.
Nu las ik ook dat als je zwanger bent en je hebt sex hebt, er een vaadje kan knappen, omdat je baarmoeder en vagina dan rijkelijk doorbloed zijn...Maar goed, dat geluk zou ik wel niet hebben, dus zal wel gewoon ongesteld worden...

Wilde dat even laten weten...ik hou jullie op de hoogte wat het vannacht en morgen gaat doen, maar ben er heel bang voor...waarschijnlijk op naar ronde 9...pppfff...

fijne avond nog!

Liefs Joepie

Hier nog geen rd-tjes...maar ben bang dat ze eraan komen. Vannacht een paar keer wezen plassen, maar toen helemaal niks, maar vanmorgen moest ik een grote boodschap, ging vrij moeilijk  (sorry dames) en toen zat er wel weer heel iets roze slijm aan. Heb ook getempt vanmorgen en die was 37.1! Heb normaal een basistemp van 36.3 na mijn eisprong ronde de 36.7/36.8 en een dag voor mijn NOD zakt hij dan naar 36.6/36.5...maar nu vind ik hem wel heel hoog...We zien het wel...

Vanavond gaan we naar mijn ouders en blijven daar slapen (wonen niet zo dichtbij) en morgen ga ik met mijn moeder en zus naar Evita, dus kan morgenavond pas weer wat laten horen...tenzij het me lukt om even bij mijn ouders achter de computer te kruipen! Jullie horen het wel weer!

Fijn weekend!

Liefs Joepie

O Joepie ik hoop het niet!!!
Maar misschien omdat je grote boodschap moelijk ging is er een vaat je geknapt bij je an... ( snap je wel toch?....) dat kan namelijk gebeuren, heb het zelf ook wel eens.
En aangezien je temp ook nog hoog is...
Ik denk aan je, veel plezier bij evita.

Liefs Mama2006

Hey meiden,

Mama, haha, ja ik snap je wel, maar dit kwam wel echt uit mijn vagina, want daar veeg ik dan expres eerst langs, zodat ik het goed kan zien...
Maar....dat was tegen een uur of 10.00 en tot die tijd nog niks weer gehad! Geen roze slijm, geen ander slijm niks...mijn temp. blijft hoog...tegen 15.00 weer getempt en nog 37.0...Weet dat je overdag niet echt betrouwbaar kan tempen, maar ik doe dat al een ronde of 5 en echt voordat ik ongesteld word is hij overdag ook maar rond de 36.6 ofzo...

Vorige keer had ik op dag 25 's avonds (moest toen dag 27 ongesteld worden) al een temp. van 36.7 en toen wist ik al dat het niet goed zat, omdat ik 's avonds altijd rond de 37.0 of hoger lig...en nu heb ik dat overdag al...en ik had toen inderdaad op dag 26 al aardig wat roze slijm...en nu dus alleen tijdens het vrijen of harde ontlasting...Het wordt nu toch wel heel spannend he?
Al durf ik nog steeds nergens op te hopen! Ik probeer jullie op de hoogte te houden, kan morgenochtend vast nog wel even wat typen...Ik hoop zooooooooo dat ik de nacht goed door kom...maar mijn angst is toch wel groot, dat ik niets vermoedend naar de wc ga en er ineens allemaal bloed aan het toiletpapier zit!
Duimen jullie voor me?!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan