HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Hey Joepie

Dat was de topic  " wie stopt ook  in het najaar  met de pil" of zoiets.

Weltrusten mama2006  

Goeiemorgen meiden,

Joepie, wat klinkt dat super joh, dat dieet....bij mij moet er ook wel een kilo of 15 af pffff. Het lukt me gewoon ff niet. Je klinkt er zelf ook heel positief over dus das mooi, dan ga je het vast wel volhouden.......Ik ga iid niet meer voor mn nod testen. Daar trap ik mooi geen tweede keer in hoor.....Vind dit altijd zo n rottijd joh, je kan alleeen maar afwachten en allemachtig wat duurt dat toch lang !!!!
Ik werk in de horeca trouwens, in mn stamkroeg hahaha, gezellig hoor  ! Voorheen werkte ik in de avond altijd maar nu werk ik overdag, 4 dagen in de week en dat bevalt me prima. Met die avonden gingen we hier een beetje langs elkaar heen leven. Ik ging weg als hij binnen kwam...nee dit is veeeeeeel beter !

Mama, tjonge in de eerste ronde zwanger, das mooi. Hoe ik het die meiden ook gun, kan het werkelijk waar niet opbrengen om nog enthousiast te doen hoor ! Vind dat wij nu ook wel eens aan de beurt zijn, toch ? Hoe voel je je verder ? Nog vreemde klachtjes ? Ik geloof ook die pendel niet hoor hahaha. Het is gewoon leuk en we zien wel....zou mooi zijn natuurlijk maar mn gevoel zegt dat het niks wordt deze maand.....zucht, we zien wel

Meiden, fijne dag en tot laterssssss, liefs happy

Ha meiden!

Even weer een berichtje van mij!!!

Happy wat leuk dat je in je eigen stamkroeg werkt!!! Werk je gewoon overdag dan??
Fijn dat je het naar je zin hebt!

Wat grappig dat we allemaal wat kilo's  kwijt willen, hihi!
Ben dus vanmiddag geweest en het gaat nu echt beginnen!!!
Heb op de weegschaal gestaan en daar komt dan echt zo'n bonnetje uit! Heb zo'n dagboek meegekregen waar ik in kan schrijven hoe het gaat enz en wat ik heb gegeten...Moet vitamines slikken, was heel goed als je zwanger wilde worden...mag de foliumzuur waarschijnlijk laten staan, want hier zit ook foliumzuur in. Moest alleen morgen ven bellen, wat die vrouw wist niet of het genoeg was...Zou ze uitzoeken!
Ben benieuwd en hou jullie op de hoogte!

Hoe is het verder, voelen jullie al wat? Het wordt nu wel weer spannend voor jullie he??? Ik duim heel hard voor jullie!!
Mijn zus is op visite dus ik ga stoppen!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Ha meiden,

lekker rustig hier! Druk allemaal?

Ik ben vandaag lekker vrij geweest en als er niemand ziek is morgen, dan ook nog! Lekker even uitslapen, was zo moe de laatste tijd!
Ik heb deze maand besloten lekker voor het dieet te gaan en me zo min mogelijk bezig te houden met het zwanger worden...heel moeilijk, maar het lukt me aardig!
Ik temperatuur ook niet deze maand, maak me elke keer zoveel illussies, heb daar helemaal geen zin meer in!

Vanavond gaan we bij vrienden van onze vrienden op bezoek. Onze vriendin is 18 oktober uitgeteld, dus we gaan vast even brainstormen en overleggen over een ooievaar enz. in de tuin...je kunt beter te vroeg zijn dan te laat!
En zo blijf je er toch stiekem mee bezig he?!

Fijne avond meiden en tot snel!

Liefs Joepie

Hey Joepie

Inderdaad druk druk druk, maar dat geeft niet dan gaat de tijd wat sneller!!!
Dus je bent gestart met het dieet, nou ik hou je vorderingen in de gaten.
Ik voel nog niks, tja dezelfde kwaaltjes als altijd, last van mijn borsten voornamelijk.
Maar dat heb ik altijd.
Denk dat ik dinsdag/woensdag gewoon doorga naar de 5e ronde!!

Reageer vanavond even verder, mijn mannetje zet net het eten op tafel!!!!

Liefs Mama2006

Ja, daar was ik weer!!!!!!!!!!!
Joepie ik kan me voorstellen dat je het zwanger wordt even naar achterschuift, misschie is dat juist heel goed ( maar wel moeilijk ).
Wat leuk ja van je vriendin, kun je er toch mee bezig zijn.

Happy ik test dankzij jouw verhaal ook niet voor mijn NOD, ik kijk wel uit!!
Wat lijkt dat mij gezellig in een stamkroeg werken, je maakt vast genoeg mee!
Voel me gewoon en geen echte kwaaltjes behalve wat ik hiervoor heb geschreven.
Kwa gevoel kunnen wij elkaar de hand schudden, want met mij wordt het deze maand ook niks.
Ga alweer op weg naar een half jaar, pfffff wat gaat de tijd soms snel!!

Liefs Mama2006

Meiden, alles goed hoor maar, heb het erg druk ! Mn baas is op vakantie en ik vervang hem dus heb amper tijd want heb ook mn eigen werk nog. Moet nu ook zondag werken dus hoop vanaf maandag weer mee te kunnen kletsen ! Verder voel ik nog helemaal niks en mn gevoel zegt ook dat het niet raak is.....haha

Liefs happy

Hoi meiden

Happy ik las op een ander topic dat morgen je baas weer terug komt.
Nou beter  om want, volgens mij heb je het nu wel een beetje gehad??

Joepie hoe gaat het met je??
Ben je alweer aan de klus of ben ik te vroeg??
Hoe was het bij je viendin, nog leuke dingen verzonnen??

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan