Goeiemorgen meiden,
Joepie, wat klinkt dat super joh, dat dieet....bij mij moet er ook wel een kilo of 15 af pffff. Het lukt me gewoon ff niet. Je klinkt er zelf ook heel positief over dus das mooi, dan ga je het vast wel volhouden.......Ik ga iid niet meer voor mn nod testen. Daar trap ik mooi geen tweede keer in hoor.....Vind dit altijd zo n rottijd joh, je kan alleeen maar afwachten en allemachtig wat duurt dat toch lang !!!!
Ik werk in de horeca trouwens, in mn stamkroeg hahaha, gezellig hoor ! Voorheen werkte ik in de avond altijd maar nu werk ik overdag, 4 dagen in de week en dat bevalt me prima. Met die avonden gingen we hier een beetje langs elkaar heen leven. Ik ging weg als hij binnen kwam...nee dit is veeeeeeel beter !
Mama, tjonge in de eerste ronde zwanger, das mooi. Hoe ik het die meiden ook gun, kan het werkelijk waar niet opbrengen om nog enthousiast te doen hoor ! Vind dat wij nu ook wel eens aan de beurt zijn, toch ? Hoe voel je je verder ? Nog vreemde klachtjes ? Ik geloof ook die pendel niet hoor hahaha. Het is gewoon leuk en we zien wel....zou mooi zijn natuurlijk maar mn gevoel zegt dat het niks wordt deze maand.....zucht, we zien wel
Meiden, fijne dag en tot laterssssss, liefs happy