HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Hey mama, wat een gewedige datum om positef te testen zeg, 31 december ! Daar ga je dit jaar gewoon weer voor en dan doe ik met je mee, goed ? haha........Leuke periode nu he met je meisje.....wat heeft ze een leuke naam joh !!! Wel fijn dat je dip met je ongi minder wordt als je je meisje ff lekker vastpakt, kan ik me goed voorstellen...

Meiden, fijne dag
Liefs happy

Ha lieverds!

Happy!! Wat fijn dat je weer mag klussen!!!!!!!!!!!!!!!! En dan niet zomaar, maar ook nog met doel!!! Goed nieuws hoor!!! Was je bloeddruk weer goed!? En hoe gaat het met praten!? Heb je er nog steeds veel aan?

Meis, ik hoop voor je, nu je alles wat beter op de rit hebt dat je snel zwanger mag raken! Dat dit eigenlijk nog het laatste zetje was, die je nodig had!

Mama, zeker een mooie naam! Ik heb ook een nichtje die zo heet! Nu staat hij ook in de top 10 he? Maar dat moet je maar als een compliment zien, dat je je dochter een mooie naam hebt gegeven! Fijn dat je zo van haar geniet!
Balen dat je weer ongesteld bent geworden. Ik zag laatst in een ander topic dat iemand zei, voor degene die ongesteld zijn geworden, met frisse moed naar de volgende ronde of zoiets en dat jij daar wel even op reageerde. Ik snap dat heel goed hoor!!! Ik las laatst ook iemand die ongesteld was geworden, en hoe maakte ze dat toch...euh...Ze zei zoiets van, dat ze heel teleurgesteld was, dat ze al zolang moest wachten, maar goed, dan maar op naar de 2e ronde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naja, zeg...dan krab ik toch even achter m'n oren! Ik snap wel dat het lang duurt, maar sommige begrijpen nog steeds niet, dat je met je botte opmerkingen mensen kunt kwetsen!

Maar goed, we moeten toch hoop blijven houden, want voor ons zou het toch ook wel een keertje zover mogen zijn!

Meiden, een fijn weekend!

Liefs Joepie

Hoi meiden

Ik ben volgens mij niet de enige die ander topics leest hahaha !!!
Ik heb inderdaad een beetje geirriteert gereageerd op degene in het andere topic.....
Ja sorry  hoor !!! Er was iemand die zei dat ik positief moest blijven ( en dat is natuurlijk ook zo ) maar dat vindt ik nog al makkelijk praten als je in ronde 3 bent zwanger geworden !!!!!!!!!
Kon er even niet tegen.

Joepie bijna NOD, ben benieuwd !!!   Ook al ga je er niet van uit de kans blijft toch :)

Happy wat mooi dat je bloeddruk is gezakt, en nu maar weer klussen haha....

Meiden ik hoop dat er voor ons nog een mooie tijd aankomt !!!

Liefs Mama2006

Ha dames,

Bij mij is de spanning er weer af hoor, er zat weer roze afscheiding aan mijn tampon en dan weten we het wel! Ronde 11 is een feit! Weet nog niet wat mijn nieuwe NOD is, want weet niet goed wanneer het echt door gaat zetten, vandaag dag 27.

Ben wel teleurgesteld, maar ik had het wel verwacht, dus het valt me allemaal nog mee. Nu maar eerst naar de gyn 18 december. Kijken waarom het toch zo lang duurt.
Hoop dat het iets is dat ze kunnen verhelpen.

Een fijne avond en zondag meiden!

Liefs Joepie

Hey joepie, verdorie meisje, balen weer he.....ook alweer naar ronde elf pfffff..........ben benieuwd hoor meisje, wat de gyn te melden heeft..........hoe is het met je hondje ? Gaat het goed.......vermoeiend he een pup haha

Mama, hoe is het met je meisje in deze leuke periode ? Hoop indrukken krijgt ze nu te verwerken he.....

Hier alles goed, nog geen rd s maar, verwacht er niks van.......mn cyclus is de laatste maanden op hol en wordt steeds langer grrrrr........meiden, fijne zondag !

Liefs happy

Hey lieve meiden

Goedemorgen.....
Joepie hé bah !!! ik had de stille hoop dat je de 18e niet heen hoefde!!
Nou meid het is bijna december, net als happy zegt ben benieuwd wat hij doet...
Misschien is het wat kleins zoals een verstopte eierstok of zoiets...... ( hoop ik )
Wel heel spannend aangezien je niet weet wat er achter weg komt.

Happy nog niet ongi, meid???
Ja van die wisselende cyclus weet ik alles van, de ene x 28 dagen en dan weer 34 dagen.
Nou ja ik weet gelukkig wel wanneer ik zo'n lange cyclus heb dankzij de ovutesten.
Maar ben benieuwd, meestal wanneer je er niet mee bezig bent gebeurt het hahaha.

Ga vanmiddag sinterklaas vieren met mijn schoonfamilie, mijn dochter is nu al helemaal hyper hahaha.
Ontzettend leuk.

Fijne zondag meiden,
Liefs Mama2006

Hey mama, gezellige middag dus vandaag.....haha, geweldige periode he, sinterklaas met een kleintje.....geniet ervan ! Gezellige dag.......

Kus happy

Ha meiden,

Mijn ongi komt eraan hoor, had net al wat meer roze/rood slijm aan mijn tampon. Het zal vannacht wel doorzetten...
Mijn nieuwe NOD is 29 december, nog één kans om in 2008 zwanger te raken. Het is wel balen dat ik de 18e naar de gyn moet, want dan heb ik mijn eisprong al gehad, dus dan kunnen ze waarschijnlijk niks meer zien...maar goed, misschien vinden ze wel iets anders.

Ronde 11, het is even slikken hoor...Maar het zal ons toch ook wel een keer gegund zijn, zo'n klein wondertje?!?!

Sorry voor mijn egoberichtje...

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan