Ha lieverds!
Happy!! Wat fijn dat je weer mag klussen!!!!!!!!!!!!!!!! En dan niet zomaar, maar ook nog met doel!!! Goed nieuws hoor!!! Was je bloeddruk weer goed!? En hoe gaat het met praten!? Heb je er nog steeds veel aan?
Meis, ik hoop voor je, nu je alles wat beter op de rit hebt dat je snel zwanger mag raken! Dat dit eigenlijk nog het laatste zetje was, die je nodig had!
Mama, zeker een mooie naam! Ik heb ook een nichtje die zo heet! Nu staat hij ook in de top 10 he? Maar dat moet je maar als een compliment zien, dat je je dochter een mooie naam hebt gegeven! Fijn dat je zo van haar geniet!
Balen dat je weer ongesteld bent geworden. Ik zag laatst in een ander topic dat iemand zei, voor degene die ongesteld zijn geworden, met frisse moed naar de volgende ronde of zoiets en dat jij daar wel even op reageerde. Ik snap dat heel goed hoor!!! Ik las laatst ook iemand die ongesteld was geworden, en hoe maakte ze dat toch...euh...Ze zei zoiets van, dat ze heel teleurgesteld was, dat ze al zolang moest wachten, maar goed, dan maar op naar de 2e ronde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naja, zeg...dan krab ik toch even achter m'n oren! Ik snap wel dat het lang duurt, maar sommige begrijpen nog steeds niet, dat je met je botte opmerkingen mensen kunt kwetsen!
Maar goed, we moeten toch hoop blijven houden, want voor ons zou het toch ook wel een keertje zover mogen zijn!
Meiden, een fijn weekend!
Liefs Joepie