Ja die foto's lukte dus ni

zal het eerst nog is vragen...
Ja toen was em een beetje jonger als drie jaar e,is nu pakt een maand of drie geleden zeker dat da gebeurd was,en ja dan een maand in coma gelegen en zo...
Diene foto kannek wel late zien want sta op menne facebox en kan normaal diene link hier wel in zette,zallek opt einde van men berichtje inzette kunt ge ne keer zien...
Ja das gebeurd me fritvet e,den oudste van men zus wou frittekes na et school,ze heeft er drie en ja ze zaten mooi in de zetel na ne film te zien en men zus was wa groenten aan bij snijden en zo en ineens sta onze kelso in de keuken,ze zegt kom ga maar verder kijken want me da fritvet moete hier ni zijn en ze zie hem trug gaan en ze snijd verder en ja ineens stond em daar dus trug zonder ze het had gezien en ja patat twas gebeurd e..
Dan direct den ambulance gebeld natuurlijk en ondertusse belde die na mij,ik verstond der niks van wa ze zei want was echt in paniek en ikke altij ma blijft kalm en probeerd et ne kee uit te legge en dan zei ze het en hebbek gezegd van zet dieje direct int bad en sproeit diene af me lauw water en doe diene zen klere ni uit e en vo de rest niks doen gwn blijve sproeie tot den ambulance der is,ma nu hadden de gebure dus ondertusse wel al zen klerekes uitgedaan ma dan wel blijve spoele...
Dan is diene na fabiola ziekenhuis gemoeten in brussel en daar lag em dan in coma,na een week of drie is em da bijgekomen ma hebbe ze hem in ne kunstmatige coma gelegd want ja da manneke zag veel te veel af e en dan heeft em toch nog efkes in coma gelegen.;Derna was em dan wakker en ja volledig ingepakt,van voete tot zenne nek,zen gezicht is maar een heel klein beetje verbrand aan ene kant dus wel sjans he maar voor de rest heel zen lijf aan de voorkant volledig dus,zelfs zen ballekes ocharme...
Dan kreeg diene dus kei veel medicamenten en kreeg diene afkickverschijnsele en stuiptrekkinge en hebbe ze em methadon gegeven en zo..;
Dan moest diene dus elke dag of om de twee dagen weet ni meer just,dan moest em dus al die verbanden laten afdoen en dan ververse en da was na et schijnt verschrikkelijk want da plakte daar dus altij in..
Heeft em nog is een longontsteking bij gekrege in de kliniek en als ge na hem ene ging dan moeste dus volledig ingepakt worden e,zelfs tot over u schoene iets,en khad toen een kei mooi beerke gekocht van bumba das zenne favoriet e

En ja da mocht em dus nog ni hebbe voor infecties en zo,was wel wa zenne,nu had em al een keer nieuw velleke gekregen,da ze dan van zen poep en onderrug gepakt hadden ma da was dus wel infectie op gekomen,door de verplegsters dus,die ginge daar maar binnezonder beschermd te zijn en hebbe dan serieus onder hun voeten gekregen natuurlijk derna...
Dan als em beter was is em na et militair ziekenhuis gegaan in neder over heenbeek,ook nog op intensieve int begin maar nu op een gewoon kamerke ma moet wel altij iemand bij hem slapen,nu hebbe ze vrijwilligers die da doen,wel een geluk want als ze die ni hadden moest em dus op intensieve blijve van de dokters omda der anders niemand ni bij hem was...
Is echt een heel soep geweest zenne ma ja nu ist wel al vele beter ze,zal nu wel nog na een revalidatie centrum moeten,in de panne en dan int weekend normaal na huis komen,weet ni juist vanaf wanneer...
En ja den derde oktober,das op ne woensdag dan komt em op telefacts op de vtm en das een heel reportage over hem en nog een paar kindjes,ben is kerieus oe da zal zijn...
Alle nu hebbek et verhaaltje een beetje int kort gezegd he,dacht dak da al gezegd had zenne aangezien ek zo'n tettermie ben :^-)
Ma blijkbaar dus ni...
Ah ja kwas diene link bijna vergete,normaal moet da lukke als ge der op klikt ze,zal et is doen,das ne foto van hem denk int begin van juni als em nog in coma lag was da zelfs...
Liefs orchideke