Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

dag lieve dames

ik Ben deze week zo lui dat kan je niet geloven als ik niet moet werken lig ik alleen wa op de zetel of in bed haha ( komt omdat mijn manneke nachtdienst heeft en dan kan ik niet slapen) stom he maar ben hem zo gewend langs me
ben nog te lui om de computer aan te zetten!!
HAHAHAH leuk de naam wat je bij me hebt bedacht maar ik heet in het echt sabine
p3 heb ik van mijn 3 schatjes en dat zijn poezen hun namen beginnen alle 3 met een p vandaar niet k3 maar p3 haahhhaaaa.
waart ge nie op gekomen he
ben vandaag bloed gaan laten nemen want was woend ongesteld geworden en vlg donderd moet ik weer na de gynoc en dan gaan we naar mijn eitjes kijken spannend vindt ik dat, ook krijgen we dan de uitlag van het sperma hoop ik.
verder voor jullie heel veel succes en orchideke sterkte met u papa he ik vindt da ook zo sterk van u en ik hoop dat je in de toekomst een beetje meer geluk krijgt in u leven , want da moet toch niet gemakkelijk zijn voor u he

veel liefs en tot gauw

he esther

wilde nog ff zeggen dat de vriend van mijn zus en dus ook mijn neefje petri met de achternaam heten, ga ik lekker morgen naar toe jos van mij gaat de auto van hun maken, vinden wij niet erg want wij praten dan zoveel dat als we mekaar zien de uren te kort zijn!!!
doei

Hahahahaha, nee daar was ik inderdaad nooit niet opgekomen :p
En ik vind het al zo doordacht van mij hahaha
Nou ja heb ik tenminste mijn braintraining voor deze maand ook weer gehad :D

Als je naar de gyne moet hoor je dan ook meteen of je eitjes goed zijn of moet je daar dan weer op wachten? Hoop wel dat het allemaal wel mee valt... Maar wat ook wel is is dat de technieken tegenwoordig zo goed zijn dus al mocht het dan met KI lukken is dat ook een heel feest lijkt me...

Een meisje wat hier achter mij woont heeft ook alles laten testen en nu bleek dat haar eitjes niet goed waren... een hele domper natuurlijk en veel verdriet maar nu gaan ze een kindje adopteren en dat is zoooo spannend... Heb ik wel altijd geroepen.. als het aan mij zou liggen wilde ik echt gaan adopteren.... Je mist dan wel de 9 maanden die wij hebben, maar als je bedenkt dat je er je hele leven nog liefde van terug krijgt wat zijn dan die 9 maanden??? Ja toch !!!
En je helpt zo'n kindje er ook weer mee, dus je hebt nog opties he !!
Ik bekijk het misschien heel luchtig hoor, maar zie ook alles altijd heel positief in,... soms iets te positief hahahaha...

En dat van die nachtdienst kan ik heeeeel goed inkomen...
Ik lig nu heel veel op bed met mijn bekken en als Kevin niet bij ons is werkt Bas tot heel laat omdat hij teveel hooi op zijn vork heeft genomen hahaha en hij heeft het razenddruk en ja hij is maar een eenmanszaakje he dus :p Maar ik kan ook echt niet vast gaan slapen.. Een tijdje geleden is ie een keer met mijn zwager op stap geweest en dan ook slaap ik niet!!!
Hij kwam muisstil binnen samen met mn zwager en zei dat hij stil moest doen en hij schrok zich kapot toen ik rechtop in bed zat om 05.45 :p
En toen hun koffie dronken sliep ik al hahahaha... Is mij gewoon om te weten dat ie thuis is en veilig hahaha... Ben af en toe net Moeder Theresa :p

Nou ik ga boodschapjes doen met mn papsje en mamsje... Tot snel !!!

Liefs Es

hey esther

Ik denk wel dat ik de uitslag dan meteen krijg te horen want ik mag mee kijken naar mijn eitjes mss moet ik dat een paar keer achter elkaar doen voor te kijken of ze goed groeien he ben alleen deze maand zo raar ongesteld geweest dat ik maar 2 dagen rood bloed heb gehad en gister bruin en nu niks meer, normaal heb ik 4 a 5 dagen rood bloed.
wat betreft over adoptie op dit moment denk ik niet dat wij dat zullen doen als het zo zou zijn dat wij geen kindjes kunnen krijgen gaan we gewoon in heeeeel veeel luxe leven en op vakantie en zo daar hebben we al over gepraat (klinkt mss raar maar daar houden we ons dan aan vast).
en je hoeft je echt geen moeder theresa te zijn ik ben ook zo als ik hem de deur hoor open maken is al oke en dan valt die spanning van me af en weet ik dat hij goed thuis is gekomen.
dat zal wel normaal zijn als je om iemand geeft he.
wij gaan zo lekker na belgie naar mijn zus verheug ik me op! ameseer jullie en tot gauw

lieffs

Hey girls,

Ja sorry dat ik gisteren en zo niet komen piepen ben maar moest naar een tupperware avond  en was echt laat thuis en vandaag nog is gaan winkelen en weer zoveel gekocht en ja :)
Ben wel half dood nu hoor pff :)
Dus ja nu kan ik hier weer niet zo goed meer volgen he... :)
P3 kwens je veel succes bij de gyn hoor,en ester hoe ist nu met je bekken?
Heb gisteren gehoord van papa dat hij vanaf 8 oktober,7 weken aan een stuk en elke dag dan stralen moet gaan halen,dus nog in een ander ziekenhuis he,maar zal het deze week is deftig uitleggen maar ga nu even wat rusten want pff :)
Liefs orchideke

Hey Lady's

Met mijn bekken gaat het niet zo goed...
Heb er echt veel last van maar ben vandaag naar de gyne geweest en volgens hem is er niks aan de hand en is dat normaal...
Vooral snachts doet het omdraaien in bed heel erg zeer... Maar ja nog ff en dan ben ik daar ok weer vanaf ja toch :)

Eej we hebben de 100 reacties overschreven hahaha !!!
Lollig...

En Sabine... misschien ist wel raak :p weet maar nooit he !!
Hihi

Liefs Es

Hey Orchi...

Je bent toch nog niet aan de gang he !!!
Hahahaha

Alles goed met je?

Liefs Esther

Hey Orchi...

Je bent toch nog niet aan de gang he !!!
Hahahaha

Alles goed met je?

Liefs Esther

Terug
Bovenaan