Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

Hey meisjes,

Met dyenthé alles goed hoor,ben gisteren avond met de papa naar het ziekenhuis haar flesje gaan geven en ze had bijna alles uit,heeft 5 ml nog via haar sonde gekregen..
Derna ben ik nog mee iets gaan drinken met hem en nog vrienden en is wel meegevallen...
Met mij gaat het eerlijk gezegd niet zo goed hoor...
Normaal gingen we vandaag ook haar flesje geven maar nu geraken we er niet,rijden niet met de auto he,en er is vandaag dus geen bus naar daar,sevvens ga ik even bellen en eens vragen hoe het is met haar...
Maar morgen komt hij naar hier en gaan we samen naar daar met de bus he...
Hoop dat het snel zo ver is want hoe ik mij nu voel,pfff...
Doe al een hele dag niks anders dan wenen,voel mij zo ongelukkig omdat ik vandaag niet kan gaan en dan ook heel de situatie met men ex,das allemaal zo raar,ben bijna negen maand alleen geweest en ben gelukkig geweest maar nu,kweet ni wa het is hoor...
Is echt leuk dat ik hem zoveel zie maar ben bang voor wat er nog zal komen,als hij er dan weer niet is dan mis ik hem en dat maakt mij dan weer zo verdrietig he,dat mag gwn niet snap je...
Kweet ook totaal niet hoe hij over heel de situatie denkt en zo en soms denk ik van ik zal hem dan toch nog onbewust graag zien...
Weet het echt niet en daarom voel ik mij ook nog zo slecht he..
Hij stuurd veel berichtjes en zo en soms is hij dan heel lief en das dan wel leuk maar soms stuurd hij dan iets heel gwn en dan voel ik mij dus weer slecht,wil echt weer niet verliefd worden maar denk dat het al te laat is en dat maakt mij zo verdrietig...
Hij zei daarstraks van morgen is serieus te praten maar weet ook totaal niet wat hij bedoeld,we zien wel zeker he...
Sorry voor men geklaag he...
Liefs orchideke

hey orchideke

Lieve schat je hoeft je helemaal nie te verondschuldigen omdat ge zo verdrietig zijt en nie na u meiske kunt gaan, da lijkt me zo klote hebt ge een klein hummelke en kunt ge er nog nie na toe!!!!!
Ivm de papa van u meiske kijk gevoelens kunt ge niet kiezen en ze uitschakkelen is is ook niet goed, want vroeg of laat komen ze toch.
mss is hij helemaal bij gedraaid nu hij da leuk kopke ( hoofdje) van u prinsesje heeft gezien. Als ge nog zoveel gevoelens voor hem heb praat er dan over en mss komt het wel goed!!
Ge moet ma denken proberen kost niks ma ge moet nie met u voeten laten spelen!!!!!!!!!!
(!!!!!)
ge moet ma zo denken ge hebt het 9 maanden alleen gedaan en als het nu goed komt is da te gek maar zo niet kunt ge het ook alleen.
Hoop da u meiske snel na huis mag en da ge dan kunt rusten!
P>S; en laat u tranen ma rollen dan zal het ook wel nodig zijn, heel veel sterkte
en heel veel liefs dikke knuffel

Hey meisjes...

Mooi zo dat het met Dye ( kort het maar even af ) :p zo goed gaat... Hoelang moet ze nu nog blijven?
En kan me inderdaad voorstellen dat je verdrietig bent ja.. is ook niet leuk he.. Maar je kan er niets aan doen...En een voordeel dat ze nog zo klein is he... dan is dat echte besef er nog niet he.. maar ja ik zou ook gek worden hoor... en die tranen.. sjah babyblues wie zal het zeggen he?

En over de papa.. je kan alleen maar doen wat je hart je ingeeft denk ik altijd maar !!
Ik heb met Bas zoveel ruzies gehad door zijn ex dat wil je niet geloven !! Hij uitte de stress die hij had door dat zij de scheiding iedere keer tegen houd en de kleine weghoud, die stress kwam bij mij terecht !!! En dat heeft heeeeeeeel lang geduurd !
Daar heb ik echt heel veel moeite en verdriet om gehad, maar omdat ik wist hoe Bas was voordat die ellende begon, heb ik volgehouden ! Toen is hij in die stressperdiode ook nog een eigen bedrijf op gaan starten dus kan je voorstellen hahaha !!!

Maar nu we met Kevin zijn onderzoek zo goed als klaar zijn hebben we gewoon gezegd dat we er niet meer voor gaan vechten... Als hij aan de mama word toegewezen dan is het maar zo en dan weten wij dat hij het niet goed zal gaan doen, maar dat wij ons best hebben gedaan !!! En nu dat de kleine er bijna is is Bas ook veel meer ontspannen eigenlijk al een hele lange tijd !! Is voor hem ook makkelijker om zijn kindje af te  geven als hij dalijk een nieuw kindje heeft.. klinkt stom maar toch is het zo !!!
Ik ben ook super blij dat we geen ruzie meer hebben, want geen van beiden wilden we de ruzies maar toch komen ze !!! En het gaat gewoon super weer zoals het altijd al was en dat is heerlijk !!!
En dat bedoel ik dus met je  volgen... Ik heb dat ook gedaan en weet gewoon dat ik daar een hele goed keuze mee heb gemaakt, anders had ik mijn lieve schatteke ook niet meer en ik kan hem echt NIET missen en andersom ook niet en das belangerijk he !

Dikke kus Es

Hey tantes :)

Dank je voor de lieve berichtjes hoor,hebben mij weer deugd gedaan,vandaag gaat het ineens weer beter met mij...
Ben dus vandaag met hem naar onze dochter geweest en is redelijk meegevallen,in het ziekenhuis even gepraat en dan zei hij ook van je kan ook niet verwachten dat het ineens trug goed komt,als dat zo is binnen een tijdje is dat heel goed maar we mogen ook niet plots aan iets beginnen want als het dan weer slecht afloopt...
Ben het hier wel mee eens hoor,heb dan ook wat nagedacht en zo lang het nu zo blijft gaan is het goed he,we zien wel wat er van komt he..
Gisteren was men ex waar ik twee jaar en half mee ben geweest en mee heb samengewoond op msn en was echt een beetje té aan het doen...
Begon zich ineens te exuseren hoe hij mij ooit behandeld had en begon zo van dag mooie mama,ben daar dus echt van gedegouteerd he,hij wou nooit kinderen en nu zei hij van sinds jij bevallen bent ben ik daar heel anders in geworden,zou zo graag een kindje hebben en dit en dat,dan zei hij van als ze naar huis mag kan ik met jou rijden want ja moet toch juist in je dorp zijn en heb juist verlof,ik snel iets uitgevonden want no way dat ik dat wil :)
Nu had ik dat tegen de papa van men dochter gezegd en die was dus echt wel kwaad daarop he,had ook een babbel gehad met de meter van men dochter en stuurde nog een bericht naar haar waar in stond merci voor de babbel he,nu had ik dit dus toch niet per ongeluk naar de papa gestuurd zeker,kieke dat ik ben :)
En had dat dus verteld ervoor dat men ex zo deed en ja hij dacht dus dat dat bericht naar men ex bedoeld was :)
Hij wel slecht gezind dus daar aan zie je dan toch dat hij nog met mij inzit he :)
Nu over men kleine pruts...ben dan met de papa naar het ziekenhuis geweest en kreeg alleen maar goed nieuws te horen,ze had sinds gisteren heel goed gedronken en ze hadden de sonde bijna niet moeten gebruiken dus ik kei blij natuurlijk,als ik er toe kwam had ze een fopspeen in haar mond en dat moest ze ervoor ook niet hebben,ze was er goed op aan het zuigen want ze had echt honger,dus ik haar flesje gegeven en normaal zit ik daar toch drie kwartier,nu vandaag nog geen 20 min en haar flesje helemaal op seg,goed he,was zo blij...
Vandaag dan weer 20 gram bijgekomen,ze weegt  nu 2kg 330 dus nog 50 grammetjes en ze zit weer op haar gewicht van bij de geboorte,na haar flesje bleef ze dus ook echt wakker,want meestal ligt ze al na 5 min als ze haar fles krijgt in slaap en nu echt goed wakker tijdens haar flesje en erna ook nog,de papa heeft ze dan overgepakt en zijn we mss nog een half uurtje met haar in de zetel blijven zitten,en ze bleef wakker he,dan hebben we ze maar trug gelegd want anders zou ze mss te moe zijn bij haar volgende flesje he...
Alles gaat nu ineens zo veel beter en ben echt zooo blij he...
Morgen moet ik om kwart voor tien bij men gyn zijn voor men nietjes laten uit te doen en tegen kwart voor elf ga ik naar het ziekenhuis want om elf uur moet ze haar fles hebben he,dan ga ik naar het stadhuis haar aangeven en ik loop in het stad dan wat rond want blijf dan in de geburen voor dan om twee uur haar flesje nog eens te geven he...
Weet niet of ik dit al gezegd heb maar wisten jullie dat ik eigenlijk dus niet door mijn eigen gyn geopereerd ben,die was toen in verlof en dan heeft een vrouw dat overgenomen,en ben ik zo blij voor,toen ik die weeenremmers moest krijgen moest ik ook op controle gaan bij die vrouw en je kan niet gelove hoe gerust ik was bij haar,die deed zo haar licht uit en een lampje aan zo en ja echt zo'n zachte en lieve en die   controleerde ook alles,ze had toen twee dagen voor men bevalling het geboortegewicht berekend en dat verschilde maar 20 gram dus echt wel goed   he en men eigen gyn zei altijd dat hij dat niet kon zien...
Moest ik ooit nog een kindje willen dan ga ik heel zeker bij haar hoor...Mijn snede is volgens de verpleegsters kei goed gedaan en die denken dat je bijna niets meer zal zien binnekort dus dan zal het wel goed zijn he...
Tantes ga jullie is laten want ben hier weer nen hele boek aant typen hehe...
Liefs orchi

Hier nog is een fotoke van men kleine meid,hihi ben zo fier :)

Ja deze is toch schattig he,percies aant bidden hehe...
Liefs orchi

Heeey

Fijn man dat het zo goed gaat met je meissie !
Nog even en je kan haar mee nemen om te showen hahaha... das nog het leukste he !
Ps heb de foto van Dye gestolen :p die vonk zo lief !!!
Echt net moeder Theresa ja !
Ik sta echt op knappen... althans zo voel ik me... en heb voortdurend last van mijn bekken en dat word langzaam pijnlijker met de dag...
Dus nu heb ik dan maar elke dag een buikband om omdat ik Kevin telkens van school moet halen en mn buik zo zwaar is.. en dat terwijl ik bijna niets ben aangekomen hahaha...
Maar kan echt niet meer wachten... wil m zo graag vast kunne houden....
Nog 18 dagen officieel en hoop maar dat ie niet te laat komt !!! Aaaaah ! Dat wil ik niet... Denk serieus over me in te laten leiden als ie blijft zitten.. want dit is zo pijnlijk !

Maar ja... vrijdag moet ik naar de gyn en dan kan ik het even navragen !
Hoop dat ze het doen maar denk het wel, heeft hij bij mijn zus ook gedaan !

En wat ik dus al zo stom vond aan jou gyn dat ie het gewicht telkens niet vertelde was dus waar... vond dat zo achterlijk... dat wil je toch gewoon graag weten !!!
Maar wel fijn dat je je bij die andere meer op je gemak voelde... is toch wel heel belangerijk he....Nou ik ga snel weer liggen want heb drukke dag gehad al enveel moeten lopen en dat voel ik nu wel !!!

Spreek je snel ...xxx

Tgoh seg ester,zoveel pijn en problemen jij he...
Hoop voor jou ook dat het niet te lang meer zal duren hoor,had het ook wel gehad opt einde hoor en nu dat ik bevallen ben ben ik zo blij dat ik er 'vanaf' ben...
Is zo zwaar he opt einde en iedereen zegt van miste men buikje erna maar moet eerlijk zeggen ik niet hoor hihi...
Ben blij dat ik trug aan men eigen voeten en zo kan :)
Voor de rest alleen maar goed nieuws hoor,ben vanmorgen men nietjes er laten uitdoen,deed wel wat pijn maar allé nu ben ik er weer vanaf he,in de kliniek aangekomen en daar ok heel goed nieuws,de verpleegsterd vertelden me dat ze in een bedje mocht seg,dus gedaan met de couveuse,ook hadden ze weer de sonde bijna niet moeten gebruiken voor haar eten en dan nog beter nieuws dat ze vandaag 50 gram was bijgekomen,verschoot mij een bult seg,zo blij dak was :)
Als ze het zo goed blijft doen en zo goed blijft eten dan zou ze met wat geluk opt einde van de week naar huis mogen,dus vrijdag of zo,hoop het echt hoor want mis ze zo he en ook dat over en weer gaan is ook niet leuk hoor,ben deze morgen met de bus van kwart na negen gegaan en was om vier uur dan pas thuis,heb wel twee keer haar flesje gegeven,ben dan tussendoor nog wat gaan shoppen voor haar voor hele kleine maatjes want ja nu moet ze haar kleertjes aan in haar bedje he...
Als ik er aan kwam was ze aant wenen voor haar pap dus was heel blij want dat deed ze ervoor ook niet en dan na de pap was ze een tijdje nog heel goed wakker en dat deed ze ervoor ook niet dus je hoort het,alleen maar goed nieuws he..
Ik ga jullie wel eens laten want ben o zo moe hehe en ester probeer toch goed te rusten he tussendoor want dat kan je wel gebruiken op het laatste hoor...
Liefs orchideke

Ow wat goed dat ze zoveel is bijgekomen... dus nu zit ze op haar geboortegewicht dan??? Wat fijn zeg !!
En wat een feest dat ze uit die kooi mag :p Hahaha en helemaal mooi dat ze het weekend waarschijnlijk mee mag !!!
Mijn moeder moest heel hard lachen om die foto van haar bidkunsten :p wel een hele mooie he :p

En met mij komt wel goed hoor :p
Hahah kan hem er niet uitjagen he !!! ( helaas :p )
Maar het is al iedere dag een dagje minder he ;)

Liefs Es

Terug
Bovenaan