Hey meisjes,
Hier een minder leuk verhaal dus...
Ben juist thuis uit het ziekenhuis..
Maandag had ik veel harde buiken en deden echt wel pijn,had nog opt oktoberforum geplaatst of ik zou bellen naar de gyn of niet maar dan begon het echt harder,ik kon niet meer blijven zitten en als ik rondstapte dan ging het redelijk,dus ik maar blijven wandelen maar men beste vriendin stond erop dat ik toch eens naar de gyn belde,dan rond vier uur of zo gebeld nu was het antwoordapparaat,hij was in verlof,ik heb dan naar de materniteit gebeld en die zeiden van direct te komen,ben daar dan toegekomen om half vijf of zo en moest direct aan de monitor,had dus zonder ik het wist om de drie minuten weeen,mijn baarmoederhals was voor de helft verstreken seg,mocht dus niet naar huis,mocht niet bewegen,niks he,dacht dak zot werd,dan hebben ze mij aan de baxters gelegd met weeenremmers,ik moest dus zeker die remmers 48 uren krijgen,rond acht uur mocht ik dan naar men kamer en kreeg ik dus ook een spuitje om de longen te rijpen,mocht niet uit bed,platte rust,niet rechtzitten,gwn liggen,mocht smorgens niet uit bed om mij te wassen of niks seg...
Ben dan even bij een andere gyn geweest en die zei als ik niet was gekomen dat ik al bevallen was dus heb wel geluk gehad,dan heb ik dinsdag avond nog zo'n spuitje gehad en ze willen dus proberen dat ik de 36 weken haal,dus toch nog zeker een week en liever langer,men meisje is nu 2kg 400 en is een kleintje maar wel in orde en ze zou als ik dus nog bijna vier weken zou kunne uitdragen rond de 3kg 200 wegen,die gyn die ik had was echt zo'n lieve,was een vrouw en moest ik zo ver niet zijn was ik nog veranderd hoor...
Nu heb ik dus weeral iets voor gehad...
Zo"n baxters moet er normaal 8 u over doen om helemaal leeg te lopen en nu had ik dinsdag avond een gehad en niet echt op gelet en nu was die op 15 min ongeveer helemaal leeg gelopen en moest dus normaal 8 u mee doen,ik belde toch even en de verpleegsters waren zo ongerust als iets,om de vijf min de parameters komen checken en zo,aan de monitor kei lang,maar voelde mij wel goed voor de rest,met de baby was ook alles in orde maar ik moest weer diegene zijn die zoiets voor had he

Nu vandaag mocht ik naar huis maar mag niet uit bed alleen om te plassen,zo lang tot ik moet bevallen seg,maar ja het moet he...
Kwam ik hier thuis en moest ik men was dan doen en zo want ons mama begon al te zagen dat ze pijn had in haar rug en dit en dat,denk niet dat ze begrijpt hoe erg het wel is...
Ik zie er echt niet uit,ik ontplof bijna,weet niet hoe dat komt maar ben percies een luchtballon,ik verlies kei veel melk,maar echt niet meer normaal,heb van die kompressen gekregen in het ziekehuis,zo percies senseo dingen zo

Na een half uur moet ik ze vervangen want als ik ze dan uit men bh neem lekt al die melk er uit,is echt verschrikkelijk,ben echt wel blij dat ik thuis ben want pff,normaal op de monitor mag je harde buiken hebben en vanaf een getal van rond de 50 hebben die invloed op de bevalling en had er deze morgen weer van 140 en zo seg,nu ben ik wel in bad gegaan want pff zo altijd aan de pombak zo is ook niet leuk om je te wassen hoor maar voelde nu dak direct moest gaan liggen want had weer om de drie min weeen,dus ja hier lig ik dan he...
Nu beetje proberen te rusten weer want ben kapot,mss dat ik straks nog even trug kom piepen maar laat jullie zeker nog iets weten hoor..
Liefs orchideke