Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

hey meisjes

inderdaad orchideke is al een paar dagen niet meer geweest he, mss is het wel zo ver!!!
ben benieuwd!!!
wij zijn vanmiddag bij de gynocoloog geweest voor de uitlslag maar die was niet zo goed.
mijn schatje heeft slecht zaad en nu moeten we over 5 en 6 weken weer een potje zaadjes binnnen brengen en we hopen dat ze dan beter zijn!
Als ze het zelfde als nu zijn kunnen we niet spontaan zwanger worden!
We kunnen dan wel ivf doen dus dat is dan toch nog een beetje goed nieuws he.
ene esther hoe gaat het met jou? lukt het rusten of heb je het er moeilijk mee?
en als je rust valt dan de pijn in je bekken mee of heb je het altijd?
Ik ga ff google (kijken wat ivf inhoud en dan ga ik lekker bank hangen ben toch wel een beetje down maar ja het komt wel goed hoop ik )

veel liefs en tot gauw

Hey meisjes,

Hier een minder leuk verhaal dus...
Ben juist thuis uit het ziekenhuis..
Maandag had ik veel harde buiken en deden echt wel pijn,had nog opt oktoberforum geplaatst of ik zou bellen naar de gyn of niet maar dan begon het echt harder,ik kon niet meer blijven zitten en als ik rondstapte dan ging het redelijk,dus ik maar blijven wandelen maar men beste vriendin stond erop dat ik toch eens naar de gyn belde,dan rond vier uur of zo gebeld nu was het antwoordapparaat,hij was in verlof,ik heb dan naar de materniteit gebeld en die zeiden van direct te komen,ben daar dan toegekomen om half vijf of zo en moest direct aan de monitor,had dus zonder ik het wist om de drie minuten weeen,mijn baarmoederhals was voor de helft verstreken seg,mocht dus niet naar huis,mocht niet bewegen,niks he,dacht dak zot werd,dan hebben ze mij aan de baxters gelegd met weeenremmers,ik moest dus zeker die remmers 48 uren krijgen,rond acht uur mocht ik dan naar men kamer en kreeg ik dus ook een spuitje om de longen te rijpen,mocht niet uit bed,platte rust,niet rechtzitten,gwn liggen,mocht smorgens niet uit bed om mij te wassen of niks seg...
Ben dan even bij een andere gyn geweest en die zei als ik niet was gekomen dat ik al bevallen was dus heb wel geluk gehad,dan heb ik dinsdag avond nog zo'n spuitje gehad en ze willen dus proberen dat ik de 36 weken haal,dus toch nog zeker een week en liever langer,men meisje is nu 2kg 400 en is een kleintje maar wel in orde en ze zou als ik dus nog bijna vier weken zou kunne uitdragen rond de 3kg 200 wegen,die gyn die ik had was echt zo'n lieve,was een vrouw en moest ik zo ver niet zijn was ik nog veranderd hoor...
Nu heb ik dus weeral iets voor gehad...
Zo"n baxters moet er normaal 8 u over doen om helemaal leeg te lopen en nu had ik dinsdag avond een gehad en niet echt op gelet en nu was die op 15 min ongeveer helemaal leeg gelopen en moest dus normaal 8 u mee doen,ik belde toch even en de verpleegsters waren zo ongerust als iets,om de vijf min de parameters komen checken en zo,aan de monitor kei lang,maar voelde mij wel goed voor de rest,met de baby was ook alles in orde maar ik moest weer diegene zijn die zoiets voor had he :)
Nu vandaag mocht ik naar huis maar mag niet uit bed alleen om te plassen,zo lang tot ik moet bevallen seg,maar ja het moet he...
Kwam ik hier thuis en moest ik men was dan doen en zo want ons mama begon al te zagen dat ze pijn had in haar rug en dit en dat,denk niet dat ze begrijpt hoe erg het wel is...
Ik zie er echt niet uit,ik ontplof bijna,weet niet hoe dat komt maar ben percies een luchtballon,ik verlies kei veel melk,maar echt niet meer normaal,heb van die kompressen gekregen in het ziekehuis,zo percies senseo dingen zo :)
Na een half uur moet ik ze vervangen want als ik ze dan uit men bh neem lekt al die melk er uit,is echt verschrikkelijk,ben echt wel blij dat ik thuis ben want pff,normaal op de monitor mag je harde buiken hebben en vanaf een getal van rond de 50 hebben die invloed op de bevalling en had er deze morgen weer van 140 en zo seg,nu ben ik wel in bad gegaan want pff zo altijd aan de pombak zo is ook niet leuk om je te wassen hoor maar voelde nu dak direct moest gaan liggen want had weer om de drie min weeen,dus ja hier lig ik dan he...
Nu beetje proberen te rusten weer want ben kapot,mss dat ik straks nog even trug kom piepen maar laat jullie zeker nog iets weten hoor..
Liefs orchideke

Hey orchideke

EINDELIJK horen we van jou och meisje ik hoop zo dat het goed gaat met u en u meisje
maar da zal wel he. ik hoop zo voor u da ge in de toekomst een beetje gelukt gaat hebben!!!!!!!!!!!!!!! maar hou u er aan vast da mijn zusje met 30 weken is bevalen en zij heeft ook die prikjes gehad voor de longetjes en haar zoontje is nu ook een echt schattig manneke en hheft er ook niks aan over gehouden. lieve   Ze heeft ook maanden in de kliniek gelegen dagelijks aan die monitor omdat ze zoveel bloed verloor ( een halve emmer en toen was ze nog geen 30 weken dat hebben ze kunnen uitstellen) meid heel veel sterkte met al en geef de moed niet op he!!!!

liefs sabine

quote: Esther84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 13:16:05'));

Hey Orchi...

Je bent toch nog niet aan de gang he !!!
Hahahaha

Alles goed met je?

Liefs Esther

Nou ik kijk voortaan wel uit met wat ik zeg hahaha...
Sorry dat ik lach meis, maar wist niet wat ik leesde... ik schrok me kapot !!!
Ik plaats da berichtje en jij bent echt aan de gang haha... mag eigenlijk niet lachen, maar is ook zo'n stom toeval...

En zal ik eens zeggen hoe STRONTjaloers ik op jou ben. !!!!
Ik heb het helemaal gehad... klinkt heel stom... maar in het begin heb ik zon fijne zs gehad en nu is het een hel... ik slaap niet meer en alles doet zooooooo veel zeer... en bas snapt het gewoon niet helemaal...
Hij leeft wel mee maar hij snapt niet dat het zo'n zeer doet...
Kan je een man ook niet kwalijk nemen maar goed...
Dus al met al zou ik willen dat ik aan de gang ging... Maar nou moet ik ook zeggen dat mijn biebie met 30 weken al op de 2 kilo zat dus ja dan ben je geruster al zou ik nu bevallen heeft hij best een flink gewicht he !
Tuurlijk is het beter met 40 weken maar ja dat kan niemand bepalen he !
Ik hoop dan ook wel dat als je eenmaal aan de gang gaat dat het je gemakkelijk mag gaan verlopen want je hebt al genoeg ellende gehad..

En maak je niet al te druk meis... al ze morgen komt haalt ze het zeker hoor...
Er bevallen heeeeeel veel vrouwen met 36 weken dus dan kan jij dat ook he...
En hoe meer jij stresst hoe harder jou lichaam je meisje eruit gaat werken dus ik zou gewoon lekker relaxen en als ze er binnen nu en een week is alleen maar blij zijn en niet ongerust...

Ik moet vanmiddag om 12.20 naar de vroedvrouw :S
Had normaal nog maar 2 afspraken bij de gyne... 12 oktober en 26 oktober ( mijn VBD is 27e ) en nu moet ik dus elke week naar het zkh komen voor controle voor mijn bekken.. Hij kon het hoofdje namelijk al voelen afgelopen maandag en dat betekend dat mijn bekken best ver open staan... Maakt op zich nietzoveel uit en is alleen maar goed ( met dank aan 15 jaar paardrijden :p ) maar ivm vroeggeboorte ook moeten ze het wel blijven controleren en op die manier kunnen ze dan bekkeninstabiliteit tegen gaan...

Dus gezellig :p Zullen we anders alle 2 op 10 oktober bevallen??? hahahahahaha
Nou ik ben aant fantaseren en ga even mn huisje poesten en de was doen en strijken ( dat is mijn idee van rusten hahah )

Laat gauw iets van je horen... Liefs Es

Oei oei....

2 mogelijkheden.... of ik moet je feliciteren of het gaat niet zo goed met je???
Laat snel iets weten ben wel heel benieuwd !!!

Voeg me anders even toe op msn : bas.esther@hotmail.com

Hoop het beste !!!

Liefs Es

hoi lieve meisjes

Hou ook mij aub op de hoogte ik vind het wel leuk om forum tante te worden.
We zitten in 2 verschillende stadiums maar ben wel elke dag an jullie aan het denken, en soms kan ik het niet opbrengen om te komen kletsen maar ben erg nieuwschierig hoe het met jullie gaat en orchideke met u papa en esther met u pijn, ben dit wekend bij mijn zus blijven slapen en het heeft onze band versterkt en daar ben ik alleen maar blij om!!! met mijn neefje (of hoe je hem dan noemt) is alles echt goed!!!!
ik denk an jullie en hou m e op de hoogte hhee

veel liefs

Hey P3....

Ik denk het ergste voor Orchideke...
Ik heb ze echt al lang niet meer gesproken en aangezien ze vorige keer al weeen heeft gehad denk ik dat ze al aan de gang is geweest of heel erg dichtbij...

Met mijn pijn is het niet veel beter en word met de dag een beetje pijnlijker... nu probeer ik in NL een bekkenband te regelen dat zou toch een beetje moeten helpen...
Heb vandaag Kevin's kinderfeestje achter de rug en ben keeeeeiiiii kapot !!! Hahahaha
Komt allemaal goed... En ik leef ook met jullie mee hoor... Zoals ik al zei kennissen van mij zijn heel die procedure doorgeweest en nu is gebleken dat ze geen kindjes kunne krijgen, dus zijn ze nu bezig met een jongetje uit Colombia te adopteren.. Dus dat is wel heel leuk, maar ik weet ook hoe spannend jullie leven op dit moment moet zijn...

Ik hoop alleen dat je zo rustig mogelijk blijft want als je er teveel op focust kan het langer duren allemaal en daar heb je ook niks aan toch...:D

Nou spreek je snel weer !!

Liefs Es

hoi esther

inderdaad heel raar vooral met vorig week en vooral omdat orchideke elke dag wel iets
liet weten. ik ben zo benieuwt voor jullie en hoop dat het een beetje beter zal gaan met jou maar dat zal wel niet he of zou het toch kunnen?
wij moeten 16 nov weer naar de gynocoloog voor de uitslag      ( maar dan ben jij al lang bevallen he zo als het er nu uitziet kan het alleen via ivf   en zo troosten we ons maar he want heel veel mensen kunnen zo nog geen kindjes krijgen via deze weg!!!!
Moest het zo niet gaan lukken zouden we ons geen kindje adopteren en gaat ons goede leven verder zonder kindjes en is dat weggelegt voor ons ( soms vind ik het zo hard als ik daar aan denk maar ja het zal wel zo hebben   oeten zijn he) vind het wel goed als mensen er anders over denken zoals vrienden van jullie en vind dat ook goed maar zelf zou ik het niet willen!?
maar ze zeggen ook naarmate de tijd vordert verleg je je grenzen maar we zullen zien he,
er is nog een lichje dat brand en dat is nog niet uitgeblust en hoop doet leven he.
rust ze~~!!!
en tot gauw liefs

Terug
Bovenaan