Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

Hey tante es :)

Tgoh kan ik gelove da je verschoten was...
Mss ist al een beetje vruchtwater of zo,je weet nooit he,moest het zo zijn zal het wel eens kunnen dat je bijna zal bevallen he,hoop je op zeker :)
Eindelijk morgen mag ze naar huis,ben zooooo blij :)
Ben gisteren nog eens iets gaan drinken,dacht moet eens profiteren want vanaf nu is het gedaan he,allé niet gedaan want ga heel af en toe nog wel eens iets doen maar mss een keer op de maand of zo,ben niet van plan om men kindje altijd bij mama achter te laten en ik dan mij ga amuseren,want zo zijn   er veel he,zag gisteren nog een dat ik ken zo een marginale dus en die is dan uitgerekend voor begin december en da zit dan op cafe he,allé danscafe en is dan kweeni oe luide muziek en jonges toch,kan ik dan ni uitstaan e want das ni ene keer ma das constant,begrijp da ni zenne,kan toch ni goed zijn voor het kindje...
Ah naar de zwarte markt geweest :)
Ga daar ook soms naartoe,is wel leuk he
Ga wel is afsluiten want ga nog wat tv zien en op tijd slapen he want morgen tegen de middag gaan we haar halen,zie er zo naar uit he :)
Kusjes xxx

Jaaaaaaaaaaaaaah

Rond deze tijd is mijn forumnichtje uit het ziekenhuis hahaha

Fijn man... Glunderend naar huis rijden !!!
Ik heb zo trouwens het idee dat ie echt niet eerder gaat komen.. hij heeft veel te veel lol in mijn buik... gister had mijn buik zo'n rare vorm whahahah... onvoorstelbaar... ik denk dat mn ventje denkt dat ik van elastiek ben af en toe...
Maar goed al komt ie niet eerder ben ik al aan het aftellen voor de 26e :D
Das nog 11 dagen en das te doen.. nu maar heel hard hopen dat hij dan goed genoeg is ingedaald om te kunnen inleiden... en dat is op een vrijdag dus hoop ik dan ook maar hel hard dat ze dat ook gewoon in het weekend doen.. kan me niet verekke als ik dan een andere gynaecoloog krijg :p Alleen is het wel weer.. Mijn gynaecoloog is de gynaecoloog geweest van jullie Mathilda of Mathilde? van het koningshuis.. dus das wel grappig om te vertellen later he hahaha !!

Maar of hij mij nu inleid of de dokter die normaal bloed prikt.. als hij maar komt hahaha !!!
Begint nu wel spannend te worden he ! Amai !
Maaaar het zal wel goed komen en dan ben ik eindelijk voor een deel van mn bekkenpijn af jeaaaaah !!! Hahaha alleen duurt het ongeveer 2 maanden voor die pijn echt helemaal weg is, maar denk dat als de baby eruit is dat het al heel anders zal zijn he.. niet zo meer die druk enzo !!
Zo dan ga ik nu maar eens lekker in bad weer en veel foto's maken jij he !! Hihih

Kus Es

Kom hier snel even piepen en reageer wss maar heel kort want men meisje moet bijna haar flesje hebben he..
Ik kwam om 12 u aan in het ziekehuis en ze mocht dan direct mee seg,nu vandaag is ze echt heel onrustig,met haar flesje van twee uur heeft ze tot half vier wakker gelegen en dan toch wat gerust maar niet echt geslapen,dan om vijf uur dan trug gegeten en weer niet in slaap geraken,wss omdat het nieuw is allemaal en ze wat moet wennen aan de omgeving ook he,want ze is echt zo onrustig he,normaal slaapt ze echt nog heel veel en sinds ze hier is echt heel goed wakker,nu is ze weer even ingedommeld dus kga ze laten liggen tot tien na acht want snachts krijgt da in plaats van om de drie,om de vier uur he dus is het niet erg dat ik haar tien min langer laat liggen he,in de dag kan ik dit natuurlijk niet doen want ja dan volgt het volgende flesje veel te snel he maar snachts kan dit volgens mij geen kwaad hoor...
Heb men elecktrieke chaufageke opgezet,heb dit op nr 1 gezet en nu is het hier rond de 20 graden en als het warm genoeg is slaagt het vanzelf af en dan als het hier weer te koud word dan springt het op dus das wel goed he,woensdag komt die mevrouw van kind en gezin en zij zal mij dan wel zeggen wat ik het beste doen he...
OOOO dezelfde gyn als mathilde :) of ist nu mathilda :)
Dat ik het zelf dus niet weet he,hihi...
Ja is wel iets speciaal toch he,voor later kan hij er wat mee pronken he :)
Hoop echt dat het nu wat beter met je gaat met je bekken en zo maar denk maar aan je klein ventje dat je bijna mag ontmoeten,zal de pijn direct al wat verzachten he :)
Kga wel eens door want ga het water al int flesje doen en alles klaarzetten he,sorry dat ik nu niet zo lang kan blijven he...
Liefs orchi

Hey...

Dat zal wel even gewoon aanpassen zijn... daar is ze zo overheen..maar wat fijn dat ze thuis is he !!!
Allemaal heen en weer is ook niks toch?
Ik ben er ook maar even want heb ontzettend last van mijn bekken en ga dalijk lekker plat..
Ben net naar de vroedvrouw geweest en alles was goed... Nog geen weeen helaas hahaha maar dat komt wel ... geef de hoop maar op dat ie eerder komt want hij heeft het veel te leuk in mijn buik hahaha...

Maar ja tis nu voort zo gedaan he.. zal wel sneller gaan als ik wil...
En dan is ie er en dan mis ik het trappen weer haha.. Komt goed..

Ik ga nu lekker plat en spreek je snel weer

Dikke kus Es

De laatste 10 dagen!!!!:)
Nu kan je echt beginnen aftellen he,oei weer zoveel last...ja rust dan maar best goed he.
Dat is iets wat ik afgelopen nacht niet heb gekund :)
Een verschrikkelijke nacht gehad seg,ben kapot,om 12 moest ze haar flesje hebben maar om half 12 was zo zooo aant wenen,heb ik haar maar bij mij genomen,dan is ze toch even in slaap gevallen maar zo rond 1 u weer wakker,dan weer wat in slaap en om 2u20 was ze er weer hoor..
Ze mocht dan pas om 4 u haar fles hebben he dus toch nog wat in slaap geraakt en dan om iets na 3 stopte ze niet meer met wenen,heb ik haar bij mij genomen en dan maar wat bij mij laten liggen,tot 4 u dus he :)
Ik proberen men ogen open te houden want wou niet in slaap vallen met haar bij mij hoor,je weet maar nooit dat je erop zou liggen of uit bed valt of zo,dus dan maar goed veel moeite doen om wakker te blijven he :)
Dan om iets na 5 was ze weer wakker hoor,en dan rond half 7 is ons mama haar komen halen en heeft die er wat bij gebleven en haar flesje van 8 u gegeven,vond ik wel lief,heb dan nog even kunnen slapen he...
Maar rond half 9 had ze haar dan terug gebracht want mama ging naar papa en dan heb ik haar wat in har maxi cosi gezet en wat gewiebeld want ze wou maar niet rustig zijn,heb dan niet meer kunnen slapen...
Nu vandaag was de papa na zen werk naar hier gekomen,was hier om 2 u en ik had ze toen in de voiture gelegd en dat is dus de oplossing he...
Na haar flesjes leg ik ze daar in en dan slaapt ze meestal snel en ook redelijk lang,ga haar enkele dagen daar laten in slapen want denk dat het bedje nog wat groot is,denk niet dat dat kwaad kan he?
Ga wel is trug laten want ben in slaap aant vallen hihi :)
Liefs orchideke

Hey meis...

Kan goed geloven dat je kapot bent... Is ook vermoeiend zo he.. En ja met flesjes moet je wel een redelijk schema aanhouden... Daarom hoop ik ook wel dat de borstvoeding bijmij gaat lukken... ben daar wel gespannen om eigenlijk heel raar... zo'n raar idee hahaha... Maar het voordeel is dat hij alleen de borst krijgt als hij daar zelf om vraagt... dat heeft zijn voordeel maar ook zijn nadeel..

Zolang je lekker thuis bent is dat prima natuurlijk he !! Maar als je eens lekker wil gaan winkelen moet je dan overal op voorbereid zijn..
Ik heb ook nog geen borstkolf gekocht... Ik wil eerst zien of het gaat lukken.. niet iedereen kan dat he.. dus als het goed gaat ga ik er een huren bij de CM.. Veel goedkoper.. kost maar 12 euro per maand alleen moet je wel een opzetstuk kopen maar dan ist nog goedkoper... als je dan na 3 maanden niet meer wilt en flesvoeding wil gaan gebruiken... zit je niet met de borstkolf te kijken die zomaar ff 60 euro gekost heeft.. ja toch hahah slimmerik he :p
Ik weet wel al dat ik hypoallergeen moet gaan voeden omdat ik astma heb..
Kan echt niet meer wachten Orchi... kword langzaam kei gek !!!!
Pfffff wees blij dat jij die laatste week niet heb hoeven wachten hahaha :p
word je helemaal gek van hahah...

Nou ik ben weer weg mijn mamatje is hier !!

Liefs Es en truste !!! :p

Hey,

Ja borstvoeding,heb eigenlijk nu wel beetje spijt dat ik het niet heb gedaan,is ook zo veel beter voor het kindje he...
Bij mij wast wel grappig,de dag voor ik bevallen ben lekten men borsten abnormaal veel,had daar zo van die borstkompressen in en die moest ik elf half uur vervangen,de melk liep er zo uit seg,dan was ik bevallen en ineens niks melk meer :)
Heb wel die pilletjes erna nog gekregen om de melkproductie te stoppen en heb  ze nog ingenomen maar denk niet dat ik ze nog nodig had :)
Ga vandaag haar badje eens wat later geven,sevvens om iets voor acht en dan haar flesje,dan zal ze rustig zijn he voor te gaan slapen,nu ze in de voiture ligt is ze wel veel rustiger en na haar flesje gaat ze meestal wel snel slapen,ook in de dag,soms ligt ze dan nog een uurtje wakker en ja soms met wat tegenspraak maar als ik haar tutje geef is ze rustig,valt hij uit haar mond,ja dan hoor ik het wel :)
Ben ook al iets beter,mama pakt haar om half acht van men kamer en geeft dan haar flesje van acht uur en brengt ze dan trug rond half tien dus dan heb ik even de tijd om rustig nog wat te slapen he,doet veel hoor...
Ja kan dat goed begrijpen hoor,die laatste week,mag er niet aan denken,kan heel goed begrijpen dat je op de tippen van je tenen loopt:)
Niet doen he want anders je bekken haha...
Ga je wel is trug laten want kan ik nog even rusten voor haar badje he..
Trouwens is zo lang geleden dat we iets van p3 hebben gehoord he...hoop dat alles in orde is..
Slaapwel he,alle jullie toch :)
Liefs orchi

Ja ik wilde het toen straks ook al erin zetten over P3, maar was het gladweg vergeten !!!
Is inderdaad al een tijd geleden.. hoop niet dat ze zich buiten gesloten voelt want allee das nie de bedoeling he !
Ik weet wel dat de 16e november weer een spannende dag voor haar word !
Dus we zullen wel snel iets van haar horen !

Ik ga lekker op de bank liggen en vroeg naar bed... dit worden waarschijnlijk de laatste 2 dagen dat ik lekker uit kan slapen dus moet ik van genieten he ! Vrijdagmiddag moet ik Kevin ophalen tot de vrijdag erop weer en waarschijnlijk dan dat weekend ingeleid dus spannend !!!

Liefs Es en slaap lekker straks !

Terug
Bovenaan