Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

Hey dames,

Heb weer fantastisch nieuws...
Gisternacht ben ik met Bas naar het ziekenhuis gereden omdat hij ontzettende krampen had in zijn maag..
Nou kent dat wel.. bloedprikken..infuusje aangelegd.. foto's getrokken.. niks niks niks..

Wat ik wel ronduit dom vond is dat ze helemaal geen foto van zijn maag hebben gemaakt terwijl hij daarvoor binnen kwam... Maar goed..

Hij mocht kiezen .. of blijven in het ziekenhuis dan werd er deze ochtend een gastroscopie gemaakt van de maag om te kijken of er iets aan de hand was.. of hij mocht naar huis en dan als het aan bleef kon hij een afspraak maken voor een latere gastroscopie... Dus hij wilde naar huis... zou ik ook doen toch??

Maar vanmorgen niks gebeterd... weeral krampen en pijn dus ik het ziekenhuis gebeld en nu kan hij JAWEL KUTZIEKENHUIS 16 november pas terecht :S
Dus naar de huisarts gereden voor advies en eventuele betere medicijnen en die hebben we nu.. Nou moet hij vanvond nog bellen hoe de situatie ervoor staat en dan zien we weer verder !!!

Ik hoop dus ook voor deze ene keer dat mijn kindje nu ff niet komt hahahaha... Dat hij maar netjes op de dag zelf komt want ik wil geen zieke man aan mijn bedje als ik ga bevallen haha.. Lekker he !

Maar ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.. Ik laat het nog weten !
Nu snel Kevin van school halen.. is zijn laatste week zonder broertje haha zal ik hem eens goed gaan vertellen !!
Gedaan met uitslapen hahahaha !

Liefs en dikke kus Es

Alle da kan toch ni,pas 16 november?das nog meer als twee weken...
moet ne mens tegenwoordig al half dood vallen bij wijze van spreken om iets te laten onderzoeken,man man toch...
Hier alles goed hoor,maar zo weinig tijd,gisteren even naar het cafe geweest met men meisje om ze te laten zien aan de vrienden van de   papa,ben daar niet zo heel lang gebleven hoor en daar is ook een zaal aan he waar je niet mag roken en zijn we daar gaan zitten he met haar,sinds gisteren ook aant schilderen in onze badkamer,zo tussen de flesjes door   :)
Geraak gwn niet uit men werk,dan denk ik ja nu ben ik er van af maar dan moeten ze flesjes nog gesterliseerd worden,dan de strijk nog,altijd wel iets he :)
Nu ben ik terwijl aant eten se :)
Om 5 u ga ik haar in bad doen want nu ga ik deze avond even weg en gaat ons mama op haar passen he en ik geef normaal om 8 u haar badje maar nu ik er niet ben doe ik dat even om 5 u he dan moet mama dat niet doen he..
Ik ga even met hem mee naar het cae want sinds ze geboren is ging hij brusselse wafels geven voor heel zen ploeg van de voetbal he maar de zaal was altijd bezet en ja daarmee is dat nu pas vandaag en daar ga ik dan ook eens heen he,voor de rest kom ik ni buiten zenne :)
Ga je wel eens laten he want moet nog snel in bad voor ik haar badje moet geven he,ik kom tussendoor wel nog eens piepen he,dikke zoen he..
Orchi

hey lieve meisjes

eerst wil ik ff zeggen orchideke da ik de foto's van u meiske te gek vind en ik vind haar ook echt een heel leuk en mooi babytje vindt!!!!!!!!
Esther ik hoop voor u da ge niet meer te lang moet wachten da ge u wondertje in de armen kunt houden en dan ook kunt gaan genieten en van u pijn af zult zijn, da lijkt me ook zo vermoeiend he!
verder voel ik me niet buiten gesloten hoor maar soms kan ik het niet opbrengen om achter de comp te zitten! denk da ik wa depri ben maar da gaat wel weer over.
als ik op het forum kom kijk ik wel meteen naar jullie en dan kan ik jullie toch volgen ook al antwoord ik dan niet, vergeet jullie niet.
esther wilde ff zeggen da ik me vergist heb en niet de 16 maar de 21ste terug moeten en dan weten we ook meteen de uitslag!!!!!
Verder wens ik jullie veel succes en denk maar dat ik wel mee lees maar niet altijd reageer omdat ik niet meer elke dag kom kijken.

Heel veel liefs voor jullie en natuurlijk ook voor jullie schatjes.
dikke knuffels ikke

Hey hey...

P3 fijn dat je toch iets laat weten... en hoop dat je je echt snel beter voelt want depri is helemaal niet fijn he !!
Al kan ik me nu wel aansluiten... Bas ligt al sinds vrijdagavond in het ziekenhuis en zit dus hele dagen bij hem.. mijn huis is een grote bende en kevin is ook nog eens hier... gelukkig helpt de familie goed mee zodat ik veel bij Bas kan zijn...
Morgen krijgt hij een scan en we hopen dan dat hij naar huis mag want ik vind dit zoooooo KUT !!!

Ben helemaal gebroken en heb gruwelijke last van mijn bekken en mijn rug met al dat lopen... Bas zit heel de tijd in paniek als ik er niet ben omdat ik op knappen sta !
Maar een voordeel... mijn biebie is goed ingedaald heb ik zo het idee omdat mijn buik ineens zowat op mijn knieen hangt... Dus misschien vrijdag inleiden anders zondagavond !!!

Nu ga ik slapen want val echt om !!

Liefs Es en P3 zal aan je denken de 21e !!

Hey..

Even kort berichtje... Bas is weer thuis...
Was een agressieve bacterie in zijn slokdarm, maag en dunne darm en moet nu 4 weken opletten met eten en 48 dagen medicijnen innemen :S Ook lekker...

Maar dan zou het wel weg moeten blijven !
Hardstikke fijn... Het ging ineens hardstikke goed met hem..Kon zelf weer lopen en was heel de dag door het ziekenhuis aan het wandelen hahaha..

Hij wilde maar wat graag naar huis.. is helemaal geen mens om alleen te zijn  !!
Tot zover ook mijn rust want zodra ik tuhis was van het zkh belde hij alweer op hahaha eitje !

Maar nu ben ik lekker even liggen want auw uw auw

liefs Es

Hey meisjes,

Hier ook een kort berichtje van mij,tis hier heel druk geweest want men zus heeft hier gelogeerd met twee van haar kinderen,waren weer wat problemen thuis..
Was hier zo druk he,ik met de twee kinderen in bed,dan ons dyenthé hier ook nog op de kamer,was wel druk hoor,ben echt kapot nu,ga sevvens men meisje wassen en flesje geven en dan rusten,ben ook door men werk niet geraakt in die dagen hoor,heb nog zoveel te doen en kom tijd te kort,hopelijk lukt het morgen allemaal he :)
Ben er nu vandoor he meisjes,dikke zoen,orchi

Hey Lady's

Nou vandaag uitgerekend en nog niks...
Ben gisteren gestript omdat ik niet ingeleid kon worden :(
Baalde ik dus echt van..
Nu gister heel de dag na het strippen voorweeen gehad om de zoveel minuten maar het heeft niet doorgezet...
Net mijn slijmprop verloren dus nu gaan we maar afwachten he !
Balen balen balen !

Liefs Es

hey esther

ene nog niks?   Hoelang na de slijmprop ga je bevallen?
ben benieuwd meid maar is grappig dat we al zoveel maanden aan het kletsen zijn en het eindelijk eind oktober is he!!
Nou als ik je niet meer spreek voor je bevalling heel veel su6 en zet hem op he!
groetjes en een dikke knuffel

orchideke

Volgens mij hebt ge het echt druk he nu met u meiske. Is heel begrijpelijk hoor, gelukkig is al goed! Met mij gaat het al!
ook voor u een dikke knuffel en groetjes

Terug
Bovenaan