HEBBEN DE MEIDEN AL OORBELLEN

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 12:12:55'));

Gaat dit nog wel over oorbellen bij babies?

Miep

Wat mij betreft wel, maar ik vind het té erg om het kindermishandeling te noemen..... of je het er nou mee eens bent of niet.... Moet ik dat gewoon accepteren dan? Het ergste is nog dat ze niet doorheeft dat ze mensen daarmee kwetst. Nu zegt ze dat dat niet haar mening is, maar op een ander forum schreef ze dat het voor haar gelijkstaat aan verminking. Moet je dan in het kader van vrijheid van meningsuiting alles pikken, ik meen me te herinneren dat dat nog steeds niet kwetsend moet zijn!

gr. Ilona

mooi gezecht iloon

hoe komen ze erbij dat het kindermishandeling is
nou bel jeugdzorg maar alvast want meerdeel van nederland mishandelt zijn dochter

ik vind het gewoon mooi
en ik ben tenslotten de moeder en als ze later niet willen dan haalt ze het maar weer uit
en is nietzo dat we een blijven iets hebben laten zetten

maar beetje stom gezecht en mischien krijg ik nu nog meer alleen overme heen maar IK beslis als ik zeg dat ze roze jurk aan moet krijgd ze die ook aan
 ik ga mijn kinderen niet opvoeeden hoe hun dat willen

en ja mijn zoon heeft ook een oorbel gekregen met 4 maanden en staat heel stoer

bij de kinderen hebben diamatjes in de oren en voor ons heeft dat een betekenis dus vind het heel belankrijk dat ze het dragen

al die poeha over oorbelletjes zetten tot mishandeling aan toe

zoalng ze nog klein en en geen zoende pubers ( moet er trouwens ook nog niet aan denken) is het mijn beslissing

groetjes mariella

Hallo,

Ik lees eigenlijk meestal alleen mee en reageer niet echt vaak.
Ik heb een zoon en die heeft dus geen oorbellen (krijgt hij ook niet) en ik vind het bij baby's ook niet mooi staan oorbellen. Dat is mijn mening.

Maar waar ik nu op wilde reageren.
@Ilona, wat kan jij je druk maken. Zoals meerderen heb ik het stukje  van Heaven ook niet zo zwaar opgevat zoals jij.
En om haar daarna dom te noemen en haar zo aan te vallen, vind ik erg kinderachtig.
Je had ook gewoon kunnen schrijven dat je het woord kindermishandeling niet op prijs stelt.
Dit wilde ik gewoon even kwijt.

Groetjes zus

Ja ,dat ga je krijgen he.....Als iedereen maar vind dat ze hun mening zo kunnen geven.

Dan krijg je dat een baby met oorbellen als niet schattig en goedkoop wordt uitgemaakt,
Maar dus ook dat mensen gaan zeggen dat ze elkaar stom en dom vinden,want dat is ook een mening he
Vandaar dat ik me wel eens af vraag of sommige mensen gewoon erop uit zijn overal een discussie van te maken,ipv van gewoon leuk te reageren op een topic.
Spreekt het topic je niet aan reageer je toch niet.
En een forum ,tja daar wordt gediscusieerd,maar gewoonlijk alleen als er om meningen gevraagd wordt,en niet als iemand vraagt of er nog meer mensen zijn met baby's met oorbellen.
Begrijpen sommige mensen dan niet,dat je als je iemand's kind of het manier van opvoeden op zo'n lullige manier afkraakt ,dat je daar iemand onwijs mee kwetst????

Dus.....zijn er mensen met baby's met oorbellen ?????????

Zo ja schrijf lekker verder....
Zo nee, ga lekker op een topic reageren wat je wel aanspreekt,hier "red" je heus geen kinderen mee hoor.

Groetjes Merel

Hoi!

Ik ben van najaar2006, en heb dit topic (natúúrlijk) mee zitten lezen; en eerlijk?? ik had het "vermoeden" dat het hierop ging uitdraaien  

Lieve ieloon.... doe dat waar jij je lekker bij voel (doe je al ) en  ik ben benieud naar de oorbellen van je dochter!!! Morgen toch???
Zal ongetwijfelt super staan!!!!!  

Groetjes Debby  

Terug
Bovenaan