HEBBEN DE MEIDEN AL OORBELLEN

dit zou wel eens een riskant topic kunnen zijn..... maar ik hou wel van een beetje discussie.

Ik ben geen voorstander van prikken in dat jonge, nog helemaal gave, pure lichaampje, waar ik 9 maanden op heb zitten broeden. Ik ben al bang dat ik hem in zijn vingertjes knip als ik zijn nagels knip...

Dus hier nog geen oorbellen, piercings, laat staan tatoeages (maar daar zijn we het waarschijnlijk allemaal wel over eens?). Als hij het later zelf wil,.... dan weet ik nog niet wat ik doe.  Maar 2 jaar vind ik hem ook nog te jong voor oorbellen.

Ik heb toevallig een maand of 2 geleden met  mijn oudste (meisje) gaatjes laten prikken.
Zij is in februari 7 geworden.
Ik heb zelf ook gaatjes en vond dat zij zelf mocht beslissen.
Ik zou het als die andere 2 ook meiden waren weer op dezelfde manier doen.

Groetjes,
Monique

hoi,
joany heeft geen oorbelletjes vindt het wel ggh oh jee ze typt     tegenwoordig ook mee hihi. nee ik doe het als ze iets ouder is zo een jaar of 3,4.

groetjes,
marike en joany

Tja, ik vind het helemaal niks bij baby's. Als een kind er zelf om vraagt is het vroeg genoeg. Ik vind het ook eigenlijk niet schattig staan, maar een beetje goedkoop (mijn mening, ieder z'n ding...)

In sommige culturen is het daarentegen heel gewoon, zelfs neusbelletjes.

Whahaha, ik zie mezelf al aankomen met Laura bij de tattooshop: Zet Bumba maar op haar bovenarm! Hoe verzin je het, nee geen tattoo's voor ze 16 is. Oorbellen, als ze een jaar of twee is, of als ik er zin in heb volgende maand. Wij zijn er niet per definitie op tegen. Met een navelpiercing wachten we ook nog even tot ze mag drinken!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan