HEBBEN DE MEIDEN AL OORBELLEN

Mijn meiden mogen oorbellen als ze er zelf om gaan vragen...

Ilse heeft trouwens de laatste tijd fantasie oorbellen haha, ze is nu 3,5 en ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat ze echte wil...

groetjes Yvonne

hallo,

nee hoor! Hier ook nog geen oorbellen. Mijn dochtertje van 4 begint er nu af en toe over, dat ze het toch wel leuk vindt. Eerder hebben we het wel eens aan haar gevraagd maar was heel duidelijk het antwoord nee. Dus wij zijn blij dat we het niet eerder hebben gedaan.

Mijn man is er trouwens erg op tegen. Nu zelfs nog. Dus waarschijnlijk als ze 6 wordt mag ze oorbellen. Vind het zelf wel erg lief staan, maar als ze dan een jaar of 2 zijn. Maar ook niet eerder.

Groetjes Veronique

Hier geen oorbellen.
Ik heb zelf ook nooit oorbellen in, heb ook pas gaatjes laten schieten toen ik 17 was of zo. Eerder  wilde ik het zelf niet eens  
Als Suze er over een aantal jaar zelf naar vraagt zullen we dan wel overwegen wat we doen.

groetjes,
Karin

Hoi.

Ik vind het een beetje ver gaan om mijn dochter pijn te laten lijden alleen omdat het zo schattig staat.
Als ze later zelf oorbellen wil mag ze ze van mij maar niet als ze er nog niet zelf voor kan kiezen.
Is mijn mening.
Groetjes jolene

hoi hoi

Bij Ra`Shae had ik ze met 7 weken al laten schieten,ja iedereen zijn ding bij mijn twee andere meiden heb ik ze ook zo vroeg al laten schieten en voor zo ver ik weet had ik ze ook al op hele jonge leeftijd.

Eigenlijk wel leuk dit zo!!

Hihi, Ik had bij Reaven haar gaatsjes laten schieten toen ze 7 weken was (zie foto eerdere reactie).
Bij mij was de redenering zo; ze wil later waarschijnlijk toch gaatjes (welke vrouw wil dat niet tegenwoordig!!) En ik ken van die drama's van kinderen die allemaal roepen; "mamma ik wil oorbellen" en die dan op het moment dat ze bij de juwelier staan, moord en brand schreewen omdat het zoveel pijn doet. Er zijn er zelfs bij die de tweede niet meer willen!

Reaven vond het eerste oortje helemaal niet erg, ze bleef maar lachen  naar die meneer die het deed (wat een mooie bruine meneer, dat ken ik helemaal niet!!!) Bij het tweede oortje schrok ze even, maar ze huilde niet. En toen was het gebeurd en stond ik weer buiten. Ze heeft er niet aangezeten, niet om gehuild, heerlijk!!

Daarna ben ik maar meteen langs de tattooshop gegaan en heb haar een mooi rood hart met I love mamma gegeven. Kon er ook nog wel bij!!

Hi hi, geintje, ik draaf een beetje door weer!

Ik begrijp best dat de meiden hier het er niet mee eens zijn, maar ik denk dat ik mezelf over een paar jaar een grote gust bewezen heb!
Laten we afspreken dat we het hier gewoon weer over hebben als jullie meiden de magische woorden "mamma ik wil oorbellen" hebben uitgesproken en jullie daar geweest zijn. Ik ben wel een beetje benieuwd of het idd verstandiger was geweest om even te wachten!

Heel veel liefs Nikè

Een beetje goede juwelier heeft een speciale kinderregeling: allebei de gaatjes tegelijk! Maar dus alleen als het kind er zelf om vraagt en niet omdat mama het nodig vindt.

Terug
Bovenaan