HEBBEN DE MEIDEN AL OORBELLEN

mijn dochtertje van bijna 3 heeft oorbellen sinds ze 5 en een halve maand was
verschrikkelijk zielig vond ik het maar oooo zooooo mooi
ja en nu een zoontje en nee hou niet van jongetjes met oorbellen
gr marijke

Wat een droppies allemaal.... Ik begin meteen te twijfelen of ik niet toch morgen met Esther...hahahaha!

Maar ik weet nog dat ik gaatjes kreeg. Dat was echt iets bijzonders, daar heb ik weken naar toe geleefd. Het was een cadeautje, ik weet niet meer waarvoor. Volgens mij voor mijn 4e verjaardag of voor mijn zwemdiploma of zo. Ik vond het zooooo bijzonder en voelde me zo speciaal. Eigenlijk wil ik voor Esther een zelfde soort ervaring, dat ze het heel graag wil en dat het dan heel bijzonder wordt. Maar ja, voor hetzelfde geld valt het dan zo tegen, he?

Maar voor de dames die foto's geplaatst hebben: het staat jullie kindjes geweldig!

Nogmaals: ieder z'n ding hoor, maar wat ik niet zo goed begrijp:

bij 2, 3 en 4 maanden schrijven we hoe zielig we het vinden dat ze worden ingeent, om vervolgens bij de 5e maand uit (onze!) eigen vrije wil en zonder doel twee oorbellen door die kleine oortjes te laten rammen.

Dat vind ik dan zielig.

Hoi,

Nikki heet ook nog geen oorbellen. Zodra ze oud genoeg is om te zeggen: "mama, ik wil oorbellen" dan mag ze ze van mij.
Ik vind haar op dit moment nog te jong en ze trekt ook veel aan haar oren, dus ik ben bang dat ze dan aan de oorbellen gaat trekken. Ze vindt het trouwens ook veel te leuk om aan mama's oorbellen te trekken.

Groetjes, Marieke (mv Nikki 24-01-07)

Hoi,

Nee, onze Stijn heeft geen gaatjes!!! En zijn zus van 2 jaar en 5 maanden ook niet. Ik vind het helemaal niks bij die kleine frummels. Ik zou het zelfs ook erg vinden als ze het wil als ze een jaar of 7 is.... Maar dat komt waarschijnlijk omdat oorbellen ook niet aan mij besteed zijn!!!!
Ben het ook wel met Sil eens met betrekking tot de vergelijking van inentingen en gaatjes in de oren!
Maar ik had begrepen dat kinderen onder de 6 jaar ofzo geen gaatjes in de oren  meer mochten? Maar dat klopt dan vast niet als die kleine wonders van sommige mama;s al gaatjes hebben!

groetjes,
kiki

Mijn dochter was 3 toen ze zelf begon te roepen, ik wil ook oorlellen hhaha. Ze zat bij mijn schoonmoeder er ook constant aan als ze daar was.
dus wij naar de juwelier en daar wilde ze ze niet schieten. Te jong zeiden ze.
Vanaf 4 jaar pas. Totdat rachel in de winkel nogmaals zei dat ze oorlellen wilde en toen deden ze het wel.

dus ze was er ook vroeg bij.

zelf was ik 6 en bij ons ging dat nog iets anders. Warme stopnaald en een kurk en even op je tanden bijten

hahaha groetjes irene

Hallo, hier in Spanje is het heel normaal dat als je in het ziekenhuis bevalt (van een meisje) ze de volgende dag meteen gaatjes zetten, in het ziekenhuis.....Ieder land zo z ´n eigenaardigheden zeg ik maar.Ik vind het een beetje zielig, zo ´n klein popje met van die grote gouden knopjes in de oren.
Liefs Sandra
xxx

Terug
Bovenaan