Hebben jullie daar nou ook zo'n moeite mee??

Hoi hoi,

Ik ben van het voorjaar forum ,maar vind het een leuk topic omdat ik hetzelfde probleem heb.

Als we worden uitgenodigd voor een verjaardag,vraag ik eerst of er wordt gerookt,zo ja neem ik Armando niet mee of gaan we helemaal niet,zo niet komen we wel.
Ja de lucht trekt wel in je kleding ja,maar vind niet dat je daar iets over kan zeggen,hetzelfde "probleem" heb je dan ook met mensen met honden of katten,die lucht zit vaak ook op de bank ,en de haren ook.
Ach ja na een verjaardag stap ik thuis gelijk onder de douche,vraag aan mijn vriend of hij de kleine vent ff kan komen brengen ,en hup hij ook weer gedouched.
Maar wat ik dus heb ,is dat ik een beetje een afknapper heb van mensen die toch perse thuis willen roken in de buurt van kinderen en baby's,en dan bedoel ik dus als ik langs wil komen ,dat ze eigenlijk toch willen  roken ,grrrrrrrrr.
Ik heb dus tot 5 jaar geleden ook gerookt ,en deed dit dus nooit bij kinderen in de buurt,en bij mensen thuis deed ik het alleen als hun ook rookte.

Groetjes Merel

quote:
ohh effe een aanvulling; ik kan mijn was niet eens buiten hangen, zo erg is het
Ik hang het schoon op, en ik haal het zwart af...

whaaaaaaaaa wat erg zeg.......Verhuizennnnnnnnnnnnnnnn.......of wil je dat niet?

groetjes Merel

Ik heb gigantische mazzel, want ik ken niemand uit de familie of kennissenkring die rookt. Of ze moeten het stiekem doen! ha ha ha. Dus hier een "schone" lucht. Nou ja, die ellende snelweg waar we naast wonen is inderdaad zeer vervuilend

groetjes Ida

Wij hebben zelf ook altijd gerookt, tot de eerste zwangerschap. Nu wordt er bij ons thuis helemaal niet meer gerookt.
Mijn vadert rookt ook, maar gaat altijd netjes buiten roken als wij er zijn. Als we daar vandaan komen ruikt er niemand naar de rook, omdat mijn moeder dus ook heel de dag lucht. Ik denk dat het dus wel degelijk helpt om te luchten!
En ik vind het ook altijd wel meevallen met het stinken naar de rook, als je buiten rookt..

Verder heb ik ook weinig mensen in mijn omgeving die roken. Maar ik zou haar dan niet mee nemen als er bijv. op een verjaardag flink doorgestoomd wordt.
Sil

Wij zitten eigenlijk ook in een rookvrije omgeving, gelukkig maar want ik heb er zo'n hekel aan, heb nooit gerookt en ik vind het ook echt heel vies als ik stinkend thuis kom. Ik heb zowieso moeite met roken, vind het, en dit zeg ik niet om een discussie te ontketenen, eigenlijk een beetje egoistisch om te roken waar niet rokers bij zijn. Je zadelt mensen toch ergens mee op. Ik zal er nooit over klagen als mensen het in hun eigen huis doen, in mijn huis hoef ik eigenlijk ook nooit te vragen of mensen naar buiten willen gaan, we zetten gewoon geen asbak neer en dan is de hint duidelijk . Tijdens mijn zwangerschap heb ik bij een ander thuis naast een roker gezeten die vol enthousiasme haar rook in mijn gezicht bleef blazen, daar verbaas ik me dan echt over, maar ja, het was bij haar thuis, dus ik ga op een andere plek zitten maar zeg er niets van, toch verbaasd het me. Met Daan zou ik daar dus niet heen gaan.

quote: supermerel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2007 14:03:45'));

quote:

whaaaaaaaaa wat erg zeg.......Verhuizennnnnnnnnnnnnnnn.......of wil je dat niet?

groetjes Merel

idd.. echt erg ja... maar ja ivm mijn man's werk blijven we tóch regio rijnmond wonen.
Het stinkt hier ook als de hel  Ik ruik het alleen als ik langer dan een dag ben weg geweest, en binnen 5 minuten daarna ruik ik het niet meer. Ik woon hier praktisch heel mijn leven, ik ben niet anders gewend.

Groetjes Debby

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2007 23:11:20'));

quote: supermerel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2007 14:03:45'));

quote:

groetjes Merel

idd.. echt erg ja... maar ja ivm mijn man's werk blijven we tóch regio rijnmond wonen.
Het stinkt hier ook als de hel  Ik ruik het alleen als ik langer dan een dag ben weg geweest, en binnen 5 minuten daarna ruik ik het niet meer. Ik woon hier praktisch heel mijn leven, ik ben niet anders gewend.

Groetjes Debby

Dus he  zo moet ik me jullie gezinnetje voorstellen.

jij

j

de poes

de buurman

de buurvrouw

je wasmiddel

de kleine

Ahhhhhhhhhh ik loop je te pesten hoor.

Ik woon zelf in Delft dus dat is redelijk dichtbij,maar wist niet dat het zo erg was dat je je was niet meer buiten kunt hangen,pfffffffft dat is echt erg.

Groetjes Merel

hoi hoi,

ik ben gestopt toen ik zwanger was,mijn mannetje ook(even)nu rookt hij buiten of in de schuur,bezoek endergelijke rookt ook buiten of in de schuur,als we ergens heengaan waar gerookt wordt kijk ik eerst hoeveel mensen er komen die roken en als dat er veel zijn dan kom ik wel een andere keer,maar als het er 1 of 2 zijn dan vind ik het oke,meestal staat er wel een raampje open ofzo en anders als je in een cafe zit of restaurant wordt er ook wel iets gerookt dus helemaal uitsluiten kun je het niet(denk ik)

maar iedereen zijn eigen mening!!!!!

groetjes nienke...

Terug
Bovenaan