Hebben jullie daar nou ook zo'n moeite mee??

Hahahaha Supermerel!!!
Lijkt er wel op... alleen geven we meer licht

Groetjes Debby

whahahaha meer zoiets dus

groetjes en een goed weekend

Merel

Roken bij de kleine vind ik echt niet oke, maar laatst ging er iemand blowen, toen ben ik maar weggegaan, idioot!

Janine

Whahaha! Ik ben blij dat het hier buiten heeeel fris ruikt. Wonen op de Veluwe dus das weer anders. En dat roken... Ik hou er zelf niet van, doe het ook niet, alleen na 4 wijntjes idd haha... Ik wil liever nie dat er hier binnen wordt gerookt daar heeft iedereen respect voor en anders blijven ze toch weg? Maar ik ga een ander niet vertellen om in hun eigen huis niet te roken als ik kom met de kleine! ga er ook niet naast zitten dat niet.... Ben net ff op de voetbal wezen kijken en in de kantine wordt ook gerookt, das dan jammer voor dat half uurtje, maar daar maak ik me niet druk om hoor!
Kus, Susan

Dat het ook slecht s als je buiten gaat staan, omdat de lucht dan ook om je hen zit, vind ik eerlijk gezegt een beetje overdreven.
Ik rook buiten een sigaret, kom naar binnen en was mijn handen (doe ik automatisch, na een sigaretje).
Denk niet dat dat zo veel kwaad kan, en ik denk als niet rokers hier thuis komen, dat ze echt niet naar rook stinken als ze weggaan.

Maar goed, gisteren dus naar de verjaardag geweest en ze zaten buiten!! Hahaha ik blij!
Zo warm was het niet, maar ze had iets met lange mouwen aan en ik had een jasje meegenomen. Ze zijn pas binnen gaan zitten toen wij weer wegwaren om de kleine in bed te leggen! Perfect dus!
Maar goed, je ontkomt er natuurlijk toch niet aan...probeer het zoveel mogelijk te vermijden, maar idd, in een restaurant ofzo word natuurlijk ook altijd wel gerookt..

En euuuuhh als er iemand zou gaan blowen, zou ik idd ook heeeel snel weg zijn!!!
Hoe dom kun je zijn he!!?

Uhhh, roken en blowen komt dan op hetzelfde neer hoor. Je wordt echt niet stoned als er iemand aan de andere kant van de kamer een blowtje rookt...Was dat maar waar
Ik zou mijn kind niet meenemen naar een verjaardag met blowende mensen, maar ook niet met rokende mensen.
Sil

Terug
Bovenaan