Hebben jullie daar nou ook zo'n moeite mee??

ja, maar de neven effecten gaat het bij mij om
Tuurlijk stop je het in je eigen lichaam, ben ik helemaal mee eens!

Maar dan blijf ik erbij dat ik roken in de buurt van kinderen net zo erg vind als blowen. Ik zou daar dus geen onderscheid tussen maken, alleen omdat wiet dan onder 'drugs' valt.
En dat drinken...tsja, hier ook trauma's tot en met..dus ook niet!
Sil

Ja, te veel drinken bij de kinderen vind ik ook niet goed. Ik ken zelfs een alcoholiste die haar kind nog steeds bijna 4, nog borstvoeding geeft, lijkt me ook niet goed. En die uitwerking die alcohol heeft is ook niet altijd even goed voor kinderen, dus daar houdt ik Erikjan ook wel weg, maar gewoon een borrel is oke in zijn omgeving, al drink ik zelf niet.

Moet nu echt weg, ouderbezoekje van mijn mentorklas..

Janine

alle soorten drugs in het bijzijn van kinderen verafschuw ik....
Zo, beter uitgelegd??

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 14:41:04'));

alle soorten drugs in het bijzijn van kinderen verafschuw ik....
Zo, beter uitgelegd??

Hoi,

Was wel duidelijk hoor . Ik maak alleen zelf wel het onderscheid tussen roken en drinken. Komt ook omdat vriend en ik echte gezelligheids drinkers zijn. Maar je kan mbt drugs (en inderdaad, alcohol is een harddrug!) beter te voorzichtig zijn dan te weinig.

KT

Ik vind zelf dat er echt wel een verschil zit tussen roken en blowen hoor! Idd, wiet is een soft-drugs, maar het blijft drugs!! En inderdaad, als je het in de zelfde kamer rookt, kun je dat ECHT wel voelen...daar ga ik niet met mijn kind tussen zitten.
Als mensen gewoon roken zit ik er ook echt liever niet met haar bij, maar als ik bijvoorbeeld bij de v&d zit met haar en iemand steekt een sigaret op, dat hou je toch niet tegen..
Maar als iemand wiet gaat roken, vind ik toch echt wel een ander verhaal!
Teveel alcohol vind ik trouwens ook niet kunnen!

Hoi,

Mijn man rookt niet en ik wel. Toen wij 4 jaar geleden gingen samen wonen hebben we afgesproken dat ik buiten rook. Ik vind dit echt geen probleem. Nu we de kleine hebben hoef ik ook niet te wennen om niet binnen te roken. Als we visite hebben wordt er ook niet binnen gerookt.
Als ik gerookt heb was ik altijd direct mijn handen. Ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat het slecht is voor een kind omdat de rook aan je kleren e.d. blijft hangen.

Als we ergens uit eten gaan en Alicia meenemen gaan we ook altijd in het niet roken gedeelte zitten. Ik rook dan pas als we buiten zijn een sigaret.

Groet Lisette

Terug
Bovenaan