Hebben jullie daar nou ook zo'n moeite mee??

Uhhh Sil... daar ben ik het niet mee eens.
Toen Pieter nog binnen blowde, werd ik écht wel mega-suf ervan... het heeft wél effect.
Ik ken een stel met een kindje dat dus altijd binnen geblowd werd... té erg gewoon..
Hoe langer de dag duurde, hoe suffer het kind werd  
Het gaat om het verbranden van de blow (die aan is) en niet om de rook die wordt uitgeblazen.

Groetjes Debby

Dan heb ik zeker alleen mee gerookt met een slechte blow ofzo, heb er nog nooit last van gehad!
Wel een goedkope manier om stoned te worden trouwens.
Het viel mij alleen op dat er verschil werd gemaakt tussen roken en blowen, dat vond ik een beetje vreemd; wel gaan als er gerookt wordt, maar niet als er geblowd wordt.
Ik trek dan 1 lijn, zeg maar; gewoon niet.
Sil

idd, ben ik het mee eens.. is allebei slecht. hoe je het wend of keert...

Het was zo, we zaten buiten, en dan heb ik niet zoveel tegen roken als we er maar nmiet midden in zitten, ik heb astma, en Erikjan heeft in zijn korte leventje ook al veel pompjes en drankjes gehad....
Daar waar ik was, een vriend van mij, rookt ook nooit bij Erikjan, niemand eigenlijk. Maar zijn vriendin had leuk ook vrienden uitgenodigd, blowende vrienden, wisten we niet eigenlijk, en die stak hij ok doodleuk op, en die walm ging echt overal heen, we zaten in een klein tuintje. En ik rook die stank echt duidelijk. Kijk roken vind ik niet zo heel erg, is de stank vaak ook minder verspreid ofzo, ik weet niet, maar dat blowen is echt een overheersend luchte, en tja het is toch drugs, en dat is toch anders.........

Janine

ja klopt... maar een soft-drugs... Daar kan ik al een hele topic over vullen
Wist je dat drank onder de hard-drugs valt?? alleen is die "legaal"
Ik vind drinken in de nabijheid van kinderen net zo erg.... alleen ik heb er al een trauma aan over gehouden

Groetjes Debby

ja klopt... maar een soft-drugs... Daar kan ik al een hele topic over vullen
Wist je dat drank onder de hard-drugs valt?? alleen is die "legaal"
Ik vind drinken in de nabijheid van kinderen net zo erg.... alleen ik heb er al een trauma aan over gehouden

Groetjes Debby

Hoi,

Het is natuurlijk wel zo dat als je een glas alcohol drinkt, alle schadelijke stoffen rechtstreeks je eigen lichaam ingaan. En dat heb je bij blowen en roken niet.

Té veel drinken in het bijzijn van kinderen; héél slecht idee.

KT

Terug
Bovenaan