Hee Nataly!

Hoi Zuussie,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: de Punto is niet doorgegaan.
Ik was gisteren met een vriend (die een autopoetsbedrijf heeft bij de mercedesgarage in huis) naar de handelaar gegaan om de auto op te halen.
Daar aangekomen was alles geregeld: er moest alleen nog betaald worden. Ik stond al met mijn portemonnee in de hand toen ik vroeg aan de vriend: zullen we nog ff onder de motorkap kijken voordat we de betaling rondmaken. Nou, dat was allemaal goed.Ik was wat ongeduldig, wilde afrekenen en naar huis met mijn wagentje. Ziet hij daar wat olie zitten... De rest van de motor was schoon echt keurig netjes (bleek later dat alle motorblokken gewoon met de hogedrukreiniger schoon worden gespoten maar ja, weet ik veel). Komen we terug binnen. En zegt die handelaar: goedgekeurd? Ikke: ja; toch (achteromkijkend). Vraagt mijn vriend of die handelaar iets weet van die olie en wat dat is. Ontploft die vent toch: dat we hem niet vertrouwen (ik vertrouw geeneen autohandelaar; sorry Zuus) dat ie hem liever weer vrijwaart en dat ik mijn euro's kon houden dat wat hem betrof de hele koop niet doorgaat etcetc.
Terwijl die vriend gewoon op een hele normale manier vraagt naar het hoe en wat..
Later was ik blij dat het niet door is gegaan want ik ben toch bang dat ik bijna met een slechte auto de deur uit was gegaan.
Op zich wel jammer want was een leuke sportieve auto..(heeft jouw vriend niks leuks voor mij staan Zuus).
Nou ja, verder heb ik een hele dikke enkel. Gisteren nog bij de huisartsenpost geweest. De dokter denkt van een steek maar het ziet er niet uit; echt megadik en er sijpelt van dat wondvocht uit. Doet ook pijnen kan er bijna niet op lopen. Heel raar.
Grappig trouwens Zuus: jouw werk heeft mijn mannetje ook gedaan als assistent begeleider. Nu zit ie bij MEE.

Allemaal weer heel toevallig he.
Leuk jullie weer te spreken.

Doei doei,

Groetjes,

M3 (wilde bijna mijn echte naam typen hihi)

Hey meiden!

Ben net terug van een twee daagse cursus van mijn werk en heb morgen weer een cursus. Is wel vermoeiend hoor! Ik ga zo lekker douchen, tanden poetsen en dan lekker in bed tv kijken.

Heb voor 4 dagen gegeten op die cursus. Wij gaan meestal op cursus die best wel luxe zijn. Had er dus een hotelovernachting, ontbijt, 2 lunches en  1 diner bij in zitten. Dan eet je toch meer dan je eigenlijk op kunt. S'ochtend om 10.30 en s'middags om 15.00 uur nog even wat lekkers tussendoor in de vorm van slagroomsoesje, chocoladecake en kleine taartjes. Daar zeg ik geen nee tegen. Zit nu nog vol van de hele dag eten. Gelukkig hoef ik het nergens voor te laten want ik heb geen aanleg om aan te komen, ik weeg 55 kg en ben 1,65 cm en dat al jaaaaaaaaaaaren.

Op jou vraag te beantwoorden M3, Ik heet dus echt Nataly, ben sinds juli 34 jaar en woon in Hengelo Overijssel. Ben mijn schatje na mijn 30ste tegengekomen en daarom zijn wij nu bezig voor ons eerste kindje. Ik zit in ronde 9 of 10, NOD deze ronde is 5 okt.. Ik werk bij een woningcorporatie in een kleine gemeente waar ik woonconsulente ben. Dat houd in dat ik verantwoordlijk ben voor de verhuur, de leefbaarheid in een buurt en ik doe bewonersoverlast en de juridische zaken. Heel erg leuk vind ik. Ik heb dus in mijn werk regelmatig te maken met de sociale dienst van de gemeente als mensen een woning gaan huren en de uitkering moet nog geregeld worden.

Mijn ogen vallen bijna dicht van vermoeidheid , ga nu douchen en we spreken elkaar later!

Veel liefs
Nataly

Morge ladies!

Heb mn vrije dagje!(maar eigenlijk nog zoveel werk te doen dat ik er niet echt van geniet!!)
Grappig M3dat je man bij MEE werkt!en misschien wel goed dat die punto niet doorging dan als hij gebreken heeft en vooral als die sjachelaar zo reageerd!gewoon op zoek nr een andere bolide he!!
Grappig dat je in tegelen gaat werken!
Hoe is t verder met jullie? ben sinds gisterav. beetje chagerijnig en heb kort lontje, i don't know why!?en beetje strange gevoel in buik, of beeld ik me dat in???!!
was gisteravond met vriendin uiteten en natuurlijk kwamen we op onderw kids; ze vertelde, nee willen nu nog geen kids, over 2 jaar ofzo, zijn ook pas 2 jr samen en dan wil ik soms wel vertellen dat we bezig zijn, maar wil t gewoon niet vertellen tot t echt is...dus heb t onderwerp maar beetje afgewimpeld!!haha
Nou we spreken ons weer dames, succes met wachten he.....
x zuus

Wat ik nu weer heb!!!!!

Ga ik vanmorgen naar de wc en bij het afvegen opeens bloed, niet dat bruine bloed dat ik een paar dagen voor mijn ongi altijd heb maar echt bloed. Net nog even naar de wc geweest en weer bloed bij het afvegen. Heb nu een maandverbandje in en daar zit niks in.

Het is pas 5 dagen na mijn ei, ben ik dan nu al ongesteld????? Snap er niks van, wordt hier heeeeeeeeel erg onzeker van. Wat is dit? Ga dit ook maar even als onderwerp op dit forum gooien.

Veel liefs
Nataly

Hee!
Wat raar?Zou t innestelingsbloed kunnen zijn?
Ben benieuwd of t aanhoudt of dat t eenmalig was straks?

Hier verder alles rustig!Was net ff bij vriendin; heeft zoontje van 2 en dochtertje van 4 maanden; heerlijk die schatjes!!

Ik ga zo werken; heb late en moet weekend ook werken.

Fijn weekend alvast en succes ermee! ik lees t wel!
x ZuuS

ik zit in een dip!!!!

Ben gisteren ongesteld geworden, 6 DAGEN NA MIJN EI!!!!!!!!!!

Snap er niks van, ga morgen toch maar even de huisarts bellen want dit kan niet goed zijn.

Kan wel janken!!!! Maar goed, niks aan te doen en vrolijk weer op naar de volgende ronde. Ronde 10 dan al weer.

Veel iefs
Nataly

Hee Nataly,

Wat shit zeg! Ik had eigenlijk gehoopt op een innesteling. Zelfs wel goede hoop op voor je.
Snap dat je kan janken hoor. Zodra dat jaar proberen in beeld komt (en dat is na ronde 10 toch wel) begint de tijd te dringen he. O meis, ik hoop zo voor je dat het in de volgende ronde raak zal zijn. Voor mij is het ook wel shit: zit nu in ronde 13 ofzoiets maar ik weet in elk geval dat ik kindjes kan krijgen op de natuurlijke manier. Dan telt het aantal rondes toch minder hoor. Ik werd ook pas in ronde 11 zwanger van Nienke en kan me nog goed herinneren dat ik toen zo opgelucht was dat het dus blijkbaar wel kon.

Nou, Nataly, even uithuilen en weer doorgaan.
Ik blijf je in elk geval steunen hoor.

Groetjes,

M3

Hier een bloemetje voor jou Nataly om je op te vrolijken! Wel vreemd ja; 6 dagen na ei ongi??Balen zeg..Ben benieuwd wat ha zegt. Succes!
Hier nog alles rustig verder!
tot snel!xx ZuuS

Terug
Bovenaan