Hee Nataly!

Hoi meiden,

Om antwoord te geven op je vragen:
Ik heb inderdaad al 3 kinderen: een meisje van 6 (zwanger in ronde 11) en 2 jongens van 3, bijna 4 (zwanger in ronde 2).
In maart dit jaar heb ik een mk gehad in ronde 7 en nu alweer 5 rondes verder. Dus: ik denk dat er op vruchtbaar gebied niet echt iets mis is maar toch wil het maar niet lukken....En eigenlijk wil ik er relaxt mee omgaan maar dat lukt niet zo goed. Voorheen was ik er alleen in de week voor de menstruatie erg mee bezig (voel ik al iets en wat voel ik dan?) maar nu eigenlijk 3 van de 4 weken. En dat vind ik wel veel snappie?

Anyway: vandaag een dubbele streep maar de teststreep is nog lichter dan de controlestreep. Mijn cyclus varieert van 28-33 dagen. De laatste keer 31 dagen.
Tegelijkertijd probeer ik wat af te vallen zodat mijn bmi zakt (is ook van invloed op zwanger raken en zwanger blijven).

Al met al wil ik zooooooooooo graag weer zwanger zijn (het zou de laatste keer zijn, met het nemen van de beslissing zijn we absoluut niet over 1 nacht ijs gegaan) en kan ik eigenlijk niet wachten en nu zijn we zomaar een jaar verder...

Naast mijn gewone werk, ben ik ook nog zwangerschapsdocente en kom ik dus wekelijks in aanraking met zwangeren. Dat helpt ook niet mee om het los te laten.

Nou, meisjes, veel klusplezier (doen jullie het vaker als de eisprong eraan komt of blijf je dan een keer in de 2 dagen klussen?)

Groetjes, M3

O, en ik gebruik dus de clear blue met dubbele streep.
Die met dat gezichtje is toch uit de handel? En zijn die niet veel duurder?

Hee mams!! en Nataly!
Uit de handel??Why??gaat me toch niet onzeker maken he. Er staat wel op dat het voorheen clearplan heette?vindt t wel erg duidelijk, maar zal zo ff op hun site kijken, want dat lezen van uit de handel kriebelt me een beetje!!
Denk als ik smiley heb we wel ff iedere dag klussen en nog paar daagjes doorgaan om de dag. Maar jullie horen t wel weer! haha!we gooien meteen ons hele hebbe en houwe hier opt forum!

Zwangerschapsdocente? Wat is dat??is t voor aanstaande ouders, gym enz?

en Nataly ik zie t al helemaal voor me jullie teamwork na t klussen met t kussen!haha!

zaterdag trouwens uitstapje sportteam en blijven in kantine pitten, heb er dus echt geen zin in want verwacht zondagmorgen mn smiley, maar iedereen blijft slapen dus kan t eig niet maken. Dan s morgens maar daar op de plee testen en mn mannetje gaat al vroeg de golfbaan op dus dan maar een ander klusmoment op die dag zoeken!!!
tot snel! en hoop dat die tukker-zon nog deze kant op komt!!
x

Ik geef een soort zwangerschapsgym inderdaad.
Het was niet mijn bedoeling om je onzeker te maken maar ik heb dat ergens op het forum gelezen over die ovutests.
Mij lijken namelijk die gezichtjes ook veel makkelijker dan die vage streepjes.
(Dacht ook dat ik die gekocht had).
Wat een gedoe hè met dat slapen en dan ergens op de dag een moment zoeken wanneer je kan.

Wat jammer, de regen is ook deze kant op gekomen, we hadden net een enorme wolkbreuk!!!!!!!! Des te meer reden om vanavond lekker onder de wol te kruipen voor.....................je weet wel... KLUSSEN!!!!

Eerst nog de stad in om het 1 en ander te kopen voor onze vakantie over ruim 1 week, joepie! Ben er echt aan toe. Lekker in de Toscaanse zon, heerlijk eten met een wijntje (natuurlijk niet te veel) en heel veel relaxen. We gaan ook fijn duiken (daar houden mijn vriend en ik heel erg van). Alleen als ik overtijd ben dan gaat het voor mij niet door want je mag niet duiken als je zwanger bent ivm stikstof in je bloed.

Tot morgen dan maar weer!
Liefs
Nataly

Ja eigenlijk wel, maar maakt eig niet uit waar je die test doet als het me maar aanlacht!
waar ik meer huiverig vr ben is of mn beste vriendin nix in gaten krijgt als ik niet drink, zie haar komende tijd geregeld met dingen doen s avonds; zaterdag dus en ga over 2 weken 3 dagen met haar weg.Niet dat ik t haar niet wil vertellen, van ene kant graag, maar ga er eigenlijk toch voor t haar te vertellen als t echt raak is!!en ik hou niet van smoesjes tegen haar!
Goh nu hebben wij die Tukker-zon!!thnx nataly!
xx

Hé Zuus,

Maar je kan nog best een glaasje drinken hoor in deze periode. Pas als je daadwerkelijk overtijd bent is er meer risico. Zolang er geen placenta en navelstreng is, wordt er niks uitgewisseld tussen moeder en kind. Het vruchtje leeft dan van het overblijfsel van de bevruchte eicel.
Dus voor nu: niks aan de hand hoor.
En ik weet zeker dat als ik  weet dat ik  zwanger ben, dat dan heel de wereld op de hoogte is. In ieder geval mijn vriendin zoals je al zei.

Ik ben ook op zoek gegaan naar de lachende gezichtjes test maar kan hem niet vinden. Heb jij een link voor mij?

Terug
Bovenaan