Hee Nataly!

Hee Olivia!
Wat leuk dat je ons domein met plezier gelezen hebt!(dames misschien moeten we eens een uitgever aanspreken!!haha)
Ik ben heel tevreden met de ovulatietesten(had ze van clearblue, maar zoweet je precies wanneer je eisprong is en kun je gericht klussen)
en verder gewoon lekker klussen!!haha. de maand dat t hier raak was had ik t eigenlijk niet verwacht, want maar 2x geklust die periode, maar t is gewoon geluk hebben en erin geloven!!
Ik wens je heel veel succes!!!
xx zuus

Ha Zuus,

Ik heb wel eens gehoord dat je beter niet elke dag maar beter om de dag kan klussen omdat je bij elke dag mindere kwaliteit zaad hebt?? Dat er telkens nieuw zaad aangemaakt moet worden?? Misschien is dat wel jouw geluk geweest!!

Ja dat gericht klussen is wel handig natuurlijk al vind ik het wel minder prettig worden hoe meer het 'moet'. Is dat niet stom  om dan je vent te gaan vertellen: ja ik heb nu bijna mn ei dus vandaag moeten we weer?? Ik las in jullie verhaal (ik geloof in augustus al) dat jullie ook een keer hadden gehad dat je vent wel wilde maar HIJ niet, zeg maar. (Echt heerlijk om te lezen -sorry- ik had het nog nooit gelezen van iemand anders en dacht dat het aan ons lag) Wij hebben dat ook gehad, pas, klussen was heerlijk maar hij kwam gewoon niet klaar. Gewoon omdat het zo op commando moest en we weinig tijd hadden enzo. Dat haat ik echt.

Maar ja aan t einde van de maand telkens weer rode duivels op visite krijgen is nog erger, denk ik dan maar. T is voor t goede doel.

Nou, geniet maar van je misselijkheid en weet dat we jaloers op je zijn haha!

Groetjes Olivia

He allemaal,

Nou onze klusperiode is voorbij want ik heb gisteren mijn ei gehad. Heb hem niet gevoeld maar vanmorgen was mijn temperatuur 0,4 graden hoger dus ik weet eigenlijk wel zeker dat mij ei gisteren is geweest.

Ik las net het verhaal van Olivia....(ben jouw cijfers even kwijt) over dat HIJ niet wilde. Dit hebben wij dus gehad deze keer voor het eerst tijdens de klusperiode.

Ik had dus drie dagen achter elkaar willen klussen maar dat is dus niet gelukt. Dinsdag hebben we veel en lang geprobeerd maar helaas. Gisteren is het nog wel gelukt maar het was niet heftig. We hebben ons dus voorgenomen om het volgende maand anders te gaan doen en alleen als we het zelf willen. Dan maar een maand langer wachten  want dit is ook niet prettig.

Ik denk dat het deze maand dus niet gaat lukken omdat we eigenlijk alleen gisteren een 'goede' klusdag hebben gehad. Maandag hebben we ook geklust maar ik weet niet of zaadjes zolang leven.

Ik hou me vast aan Zuus, die had ook minder geklust afgelopen maand en was ook zwanger. Het kan dus wel.

Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs
Nataly

Hee Dames!

Goede instelling hoor; gewoon hoop hebben!!!dat zaadjes en t eitje hoeft elkaar maar net te vinden en dat tjakka!!!
Vandaag eerste controle, maar daarvoor waren vrienden van ons hier op de koffie en vertelden dat de 2e op komst is(ik had t al in de gaten hoor!)maar ze vertelden blij dat ze VANMIDDAG eerste afspraak hadden bij vk.....ik meteen hoe laat dan???om 2 uur....en wij dus om half 2, nou datwas echt toeval en wij zagen t al voor ons dat wij er naar buiten kwamen en hun er zaten!!!!
Maar wisten ook dat hun t nog wel ff voor zich konden houden. (achteraf hebben we hun gelukkig net misgelopen!!)wij wel blij hoor!
Maar t was zo mooi om dat kloppende hartje te zien op de echo, (gelukkig niet inwendig!) t zag er allemaal mooi uit!!jippie!
11 jan. weer terug, en we willen ook graag nekplooimeting en die afspraak is 4 jan. in eindhoven. Dus dan maken ze ook weer echo en bloedonderzoek.Spannend.

Nou dames ik hoop dat t bij jullie ook snel raak mag zijn, ondanks wat weigerend gereedschap, maar maakt iedereen weleens mee!!
alvast fijn weekend!en ik duim door hoor! xx zuus

hee hoe ist hier!?ben benieuwd en ik duim nog lekker door!!hoop dat jullie een geweldig sintkadootje mogen krijgen!!
xx duimpiet!

He!!!!!

Hier nog geen nieuws, is ook nog maar 5 dagen na mijn ei, dus.............nog even geduld hebben. Loop al wel weer regelmatig naar de wc om te zien of ik al bruin bloedverlies heb maar nog niks te zien. Andere maanden begon dat meestal 5 dagen na mijn ei en dat duurde dan bijna een week en daarna werd ik echt ongi.

Ben blij om te horen dat bij jullie de echo's goed waren en jullie nu echt kunnen beginnen met genieten.

Kan zelf ook niet wachten. Ik hoop op niks omdat we niet veel geklust hebben maar ja we zien wel.

Veel liefs
Nataly

dat weinig klussen wil ECHT nix zeggen, kijk maar naar moi!
succes ik duim door!!
x

Heey,

Alles goed met jullie?????

Ik zit nu op dag 8 na mijn ei en hier is nog niks gesignaleerd. Had normaal bij al mijn andere cyclussen al bruinverlies gehad en nu nog niet. Had gisteren, op dag 7,  een paar keer afscheiding wat een beetje roze was........innesteling??????

Vandaag is alles weer weg en is mijn afscheiding weer wit/blank.

Ga me al weer van alles in mijn hoof halen terwijl ik pas vanaf ergens volgende week, als ik uitga van mijn langste tijd na mijn ei dan is dat dinsdag, mijn NOD heb.

Loop de hele dag al tegen mijzelf te zeggen dat ik mij niet gek moet maken en gewoon moet afwachten........maar

DAT WACHTEN DUURT ZO LANG!!!!!!!!!!!

Goed, ben mij ei weer kwijt en ga lekker naar huis vanuit mijn werk.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan