Hee Nataly!

Spannend!!!Ik duim door, want als ik t iemand gun, dan ben jij dat oa!!Ik hoop t zo he meid!!zou leuk zijn ook lekker in de zomer!!

hier alles prima, t vanaf zondag verteld(eerst onze ouders) en naarmate de week vorderde hebben we t onze dierbaarsten persoonlijk verteld!Erg leuk die reactie's!

tot snel! xx

Vanmorgen naar de wc en bij het afvegen..........BRUIN!!!!!

Ik vrees dus weer het ergste. Ben nu behoorlijk down en wacht maar weer af tot de ongi gaat doorbreken. Op naar ronde 12. Als het dan niet lukt zijn we een jaar bezig en ga ik naar de huisarts om mij te laten doorverwijzen naar het ziekenhuis.

1 pluspunt is dat ik met kerst en oud en nieuw alcohol mag drinken want ik verwacht mijn ei in de eerste week van januari 2007. Dat ga ik dan ook zeker doen want ik hoop toch echt dat ik volgend jaar kerst zwanger ben of al bevallen ben!!!!!!

Ik laat het weten als ik echt ongi geworden ben.

Veel liefs
Nataly

wat een eer; t 250e berichtje alweer!!
Wel balen als je bruin had, maar ff afwachten nog he!miss innesteling?
ik vindt t echt niet eerlijk en dat had bij t maken vd mens wel iets beter geregeld mogen worden dat je er gewoon een standaard tijd over doet en niet de een zo kort en de ander lang....
ik hoop dat t vals alarm was en ik duim verder!
xxxx

Nou het is geen vals alarm, vanmorgen waren ze er de rode duivels

Op naar ronde 12!!!!! Waarom duurt het bij mij zo lang.

En dan las ik vanmorgen ook nog op de kabelkrant dat in mijn woonplaats een vrouw tot 2,5 jaar gevangenisstraf is veroordeeld voor het mishandelen van haar baby (die nu blijvend hersenletsel heeft)

Het is niet eerlijk!!!!!!

Ga vanavond stappen en dus fijn alcohol drinken tot ik aangeschoten ben. Heb zin om helemaal los te gaan.

Bedankt dat jullie zo meeleven.

Veel liefs
Nataly

Hee Nataly,

Wij zijn ook weer een ronde verder. Vannacht zette de ongi vrij snel door. Ik dacht het al eigenlijk.
Gisterenavond hebben we een feest gegeven waarbij ik me ook niet heb ingehouden . Het was supergezellig, 04.00 ging de laatste weg. En om 7.30 stond de eerste weer aan ons bed (oeps!). Dus nu zit ik hier een beetje brak achter de compu.
Aanstaande dinsdag mijn verjaardag en ook tweede sollicitatiegesprek voor een baan die ik dus echt graag wil hebben..
In die zin is het maar goed dat ik nu nog niet zwanger ben. Ik vind het namelijk heel moeilijk om te liegen. En ik vind het ook zeker niet zo leuk voor een organisatie om te solliciteren en dan meteen zwanger te zijn.

Nou Nataly, heb jij een leuke avond gehad? Hoop het wel.

Wij gaan samen gewoon nog een ronde verder.

Groetjes,

M3

Hee Dames,
natuurlijk leef ik mee en ik heb echt respect voor jullie optimisme!
m3 alweer een nieuwe sollicitatie? bevalt tegelen niet?!
ikga morgen en di met een vriendin nr de bungalow van mn ouders op de veluwe; ff lekker samen shoppen en relaxen!
ik spreek jullie snel weer!
xx zuus

De ongi is vanmorgen dus echt doorgezet. Voel me wel prima weer, heb geen ongi klachten dus dat scheelt.

Zaterdag zijn we eerst naar de film geweest, happy feet (is die tekenfilm met pinguins), daar wordt je helemaal blij van en daarna zijn we in de kroeg/danscafe geeindigd.

Heb daar de nodige en natuurlijk mijn favoriete drankje Apfelkorn gedronken. Ik heb heerlijk gedanst en plezier gehad. Gisteren had ik niet echt een kater dus hebben we lekker een lange boswandeling gemaakt, heerlijk uitwaaien en nu kunnen we er weer vol goede moed tegen aan.

Ga nu uitrekenen wanneer mijn volgende klusperiode zal zijn, denk rond de jaarwisseling, en spreek jullie snel.

Veel liefs
Nataly

Haha happy feet!ik zie jullie er al zitten in de bios!
geweldig dat je zo positief bent zeg, dat kan alleen maar positief meewerken denk ik als je zo optimistisch bent!!you go girl!RESPECT!
x zuus

Terug
Bovenaan