Hee Nataly!

Morgen!
lekker weekend allemaal!?
Hoe ist?
Hier gaat t prima, op mijn ochtendperikelen na!haha maar natuurlijk heb ik t er GRAAG voor over. Donderdag 1e afspraak bij vk; zijn dan 8 weken. Maar we gaan t dan nog niet vertellen, vindt t nog een beetje vroeg hoor 8 weken, denk 11 weken, inieder voordat mn ouders op vakantie gaan; zijn altijd in zeeland voor tot na de feestdagen.

En al eitjes gespot bij jullie dames?Ik hoop zo dat t bij jullie ook snel raak is!
succes ermee en ik lees t wel weer!
x zuus

Goeiemorgen.

Even een berichtje voordat ik naar mijn werk ga.

Mij ei is nog niet gespot maar hij komt er aan. Heb nog geen tweede treepje maar ik merk aan mijn lichaam (veel afscheiding, meer zin in sex) dat ie er aan komt. Het is voor mij nu dag 20 en de vorige keer had ik mij ei ook pas op dag 25. Dus het kan nog. We hebben deze week bijna geen afspraken dus veel tijd om te klussen, hihihihih!

Zuus en RW72, ben heeeeeeeel benieuwd hoe jullie afspraak bij de verloskundige zal zijn en of alles goed is. Hou me op de hoogte.

Veel Liefs.
Nataly

Hoi meiden,

Nou, ik had jullie alweer weggeklikt maar toch maar ff reageren...
Ook mij lukt het niet om afstand te nemen. Afgelopen weken ben ik vooral bezig geweest met de vraag: lukt het me om tevreden te zijn met 3 prachtige koters en kan ik een vierde zwangerschap als kadootje beschouwen. En zo niet tot hoever wil ik (en mijn man) dan gaan qua ziekenhuis etc.
Ik was er eigenlijk helemaal klaar mee, was vastbesloten de ovutesten deze keer niet tevoorschijn te halen.
Met een aantal vriendinnen erover gehad en beiden zeggen ook: je maakt mij niet wijs dat je dit kan loslaten. Niemand die de beslissing neemt om te proberen zwanger te raken kan dat loslaten daar is het veel te ingrijpend voor.
Nou ja, toen afgelopen zaterdag (dag 15) toch maar weer testen.
En vanochtend al positief (slechts 2 testjes gebruikt want zaterdagavond hadden we sinterklaasspel met een aantal vrienden toen lagen we om 4.00 in bed, dus zondag leek me niet zo betrouwbaar).
Ik heb voor mezelf besloten: ik wil doorgaan met proberen tot na de voorjaarsvakantie (dan is de mk een jaar geleden). Dan zou ik wel onderzoeken willen doen en daarna besluiten wat we daarmee doen. Zoals ik er nu tegen aan kijk wil ik geen kunstmatige bevruchting tot stand laten brengen maar wie weet verandert dat nog.

Zuus: foliumzuur tot 10 weken zwangerschap (8 weken overtijd). Maar het kan helemaal geen kwaad om ermee door te gaan. Persoonlijk zou ik het potje opmaken en daarna overstappen op een completere vitamine (gravitamon voor zwangere vrouwen).

Er waren nog meer zaken waar ik op wilde reageren...maar weet niet meer.

Groetjes,

M3

Saunabezoek:
De eerste 3 maanden wordt het afgeraden daarna kan het niet echt kwaad.
Ook niet te heet baden, 38 graden is goed.
Wil je toch naar de sauna, ga dan niet naar het heetste gedeelte en blijf maximaal 10 minuten.

Deze antwoorden staan ook in je boek Veilig Zwanger, echt een superboek vind ik.
Had je nou ook al Veilig Bevallen?

Groetjes,

M3

Hey M3, leuk om weer van je te horen.

Ik kan het ook niet echt loslaten maar ik zit wel veeeeeeel minder op deze site te kijken. Voorheen elke dag en nu gelukkig niet meer.

Ik heb vandaag ook een positieve ovutest, dus daarmee lopen we nu dus precies gelijk. Ik zou zeggen..........klusen maar.

Mijn vriend is nu even naar de sportschool maar daarna gaan we er voor.

Ik vond deze maand wel veel sneller gaan dan de vorige maanden, misschien laat ik het wel een beetje, heel klein beetje beetje dan, meer los.

Zuus en RW 72 duim voor M3 en mij.....

Veel liefs
Nataly

Nou dat is gezellig; jullie ei gelijk!Dus jullie zijn goed aant klussen!!En ik duim zeker mee!!
m3 bedankt voor je antwoorden!Ik heb veilig zwanger boek ja en nog een paar; in een koop vr 20 euro gekocht!
Hier is nog alles t zelfde; s morgens/s middags misselijk en overgeven en de rest vd dag gaat ie prima!
Ja RW is vandaag aan de beurt voor eerste controle en ik donderdag!!spannend!!!
nou ik ga verder duimen en wens jullie alle succes!
xx zuus

Hoi meiden,
Natuurlijk duim ik mee voor jullie!!!
Ik was gisteren bij de vk..en alles zag er goed uit!!!
Vrucht was volgens de echo vijf dagen verder...maar dat kan ivm de miskraam, en je niet weet hoe cyclus precies was.
En het allermooiste..een goed kloppend hartje!!
Ik moest helemaal huilen toen ik het zag..vond het zooooo spannend!!
Maar dat mag daar allemaal, en ze snapte het ook!
28-08 die echo na de mk, en drie maanden later op 28-11 deze goede echo!!
Dus super!!
We hadden wel reden voor een klein feestje zei de vk!!
Dus taart gehaald, en het kids en ouders verteld..
Ook op mijn werk weet iedereen het nu.
Zuus jij wilde wachten met vertellen zei je, zou ik ook zo doen, maar na de mk denk ik..ach..je weet nooit hoe het loopt, en dan weten ze het maar.
Iedereen vind het leuk voor ons..
Kids vinden het ook erg leuk, en spannend..
Vroegen...; Wanneer komt ie dan??
Haahahahah..
Dit is een geruststelling, al weet je nooit hoe het verder gaat.
Heb 3 januari weer een echo, om de datum te bepalen, dat is dan duidelijker..
Maar ws dus tussen 6 en 11 juli.
Hoop dat jullie allemaal ook snel volgen, en wens jullie een goede maand.
Zuus, ook jij succes!!
Komt vast goed!!
Ik hoor het wel weer.
Kijk hier niet elke dag deze computer is zo traag!!
De zndere is niet aangesloten..ivm zolderverbouwing.
Liefs Allemaal, R

Hoi allemaal ook ik "breek even in" in jullie domein. Heb net met plezier jullie 8 (!!) pagina's gelezen. Goed te horen dat er in ieder geval al 2 zwanger zijn. Gefeliciteerd!! En goed nieuws RW, die goede echo!!

Wij zijn inmiddels net begonnen met ronde 7. Maandag 27-11  ongi geworden (klein beetje), dinsdag flink ongi, en vanmorgen al niks meer dus dat was een vluggertje dit keer. Opzich wel lekker natuurlijk maar zo duurt de maand wel weer extra lang.

Ook ik ga deze maand beginnen met ovulatietesten. Heb ze besteld bij Matcare.nl. Als ik jullie verhalen lees over absoluut-geen-standaard-eien  is het niet zo gek om dat eens te proberen.

Hebben jullie nog tips?

Heeeeeeel veel succes en geduld voor iedereen!

Olivia

Terug
Bovenaan