Hee Nataly!

Hee dames,

he klote m3 dat die duivel er weer is, balen zeg....ik gun t jullie ook zo he.
Vindt t jammer dat jullie wat afstand nemen, kan t van ene kant wel begrijpen, maar van andere kant ben ik bewust in mijn laatste mails weinig op mijn zwangerschap ingegaan en heb juist mijn aandacht op jullie gericht, omdat ik dat ook voor jullie vervelend zou vinden.
Ik wil er juist ook voor jullie zijn en mijn zwangerschapspraat kan ik wel ergens anders kwijt als ik er behoefte aan heb, maar dat heb ik nog niet echt gehad omdat ik t hier met jullie zo vertrouwd vindt.....
Maarja t is jullie keuze en hoop dat ik jullie hier toch nog wel mag treffen en mag meedelen in jullie klusmomenten en met jullie mag afwachten en hopenlijk ook snel mag feliciteren.

Alvast een fijn weekend en tot snel, hoop ik!!
xx Zuus

Hai,

Ik zal jullie natuurlijk op de hoogte houden van alle ontwikkelingen. Wil alleen niet meer elke dag kijken en ook gaan schrijven. Jullie zijn  wel de eerste die horen als ik zwanger ben.

Wordt er een beetje vervelend van om elke dag te kijken en te zien dat er weer een heleboel zwanger zijn. Kan het dan toch niet laten om dit te lezen en dan zie ik weer dat ze al binnen 3 maanden zwanger zijn. Of dat je leest dat ze het zo lang vinden duren en dan zijn ze ook nog maar 3 maanden bezig.

Als ik naar dit topic zoek dan kom je langs dit soort berichtjes als ik hierboven beschrijf en dat is behoorlijk frusterend. Het betekend dus niet dat je nooit van me zult horen alleen veel minder. Als mij ei komt zal ik het laten weten en hoe het klussen gaat natuurlijk ook  en of de duivels er zijn of niet horen jullie natuurlijk ook.

Veel liefs
Nataly

Leuk dat je ook online bent en ik begrijp t natuurlijk en ik lees ook geregeld terug!en wens jullie gewoon ontzettend veel succes en gun t jullie ook ZO erg, vooral als je al een tijdje bezig bent. Maar ga er ook vanuit dat je die eerste maanden verkeerd geklust hebt he naat, dus nu pas goed bezig bent en met ovu test!
en m3, denk eraan dat je al 2x zwanger geweest bent en t dus zeker kan he!!
tot snel en veel succes meiden!!xxx zuus

He Nathaly, en m3.
Ook ik begrijp het, maar inderdaad we zijn gewoon enthousiast door onze zwangerschap, en ook ik zou het ook moeilijk vinden dat steeds te lezen.
Nu makkelijk gezegd, maar bedoel het niet rot hoor.
Ik gun het een ieder ook vlug, en jullie zeker!!!!
Het is gewoon iets moois.
Hoop ook nog van alles over jullie te horen, maar begrijp de afstand zeker.
Ik zal extra aan jullie denken, en hoop op een vruchtbare tijd!
Kunnen we gewoon samen een nieuw topic openen, op ander forum!!
Veel liefs, en het gaat jullie ontzettend goed!!!    R

Hoi meisjes,

Ik wilde toch nog 1 keer reageren op jullie stukjes..
Het is niet zo dat ik er niet tegen kan dat jullie zwanger zijn. Heb ook niet het idee dat ik jaloers ben of zo. Voor jullie vind ik het echt helemaal te gek en natuurlijk zijn jullie enthousiast en wil je dat gevoel delen. Je moet je ook echt niet generen of inhouden voor mij hoor! Echt niet; als ik daar niet tegen zou kunnen kan ik ook geen cursus geven. Nee, meiden, nogmaals, geniet je suf! Ik sluit me wel bij Nataly aan dat de stukjes van "ik ben na 2 maanden nog niet zwanger" of plopjes en pijntjes , linksonder je navel van andere topics me ook een beetje gaan irriteren. Bovendien heb ik het gevoel dat ik niet zo veel nieuws meer heb toe te voegen elke maand. Als het raak is, wil ik het natuurlijk wel met jullie delen, dat spreekt voor zich toch?
Voor mezelf wil ik wel meer afstand nemen. Ik heb nog voor 1 maand ovutesten maar misschien bouw ik wel liever een rustperiode in en ga ik ze pas weer in 1 van de volgende cycli gebruiken.
In elk geval wil ik jullie nog wel attent maken op de zwangerschapscursus Samen Bevallen. Meer info op www.samenbevallen.nl. Hartstikke leuke cursus.
Nou, meiden,

tot ziens en de groetjes,

M3

Hoi allemaal,
Even een berichtje van deze kant..we zakken nl weer af en staan op blz 4..
Hoe is het met iedereen?
Hier gaat het aardig, en ben soms lekker misselijk, best lastig dus om dat te verbloemen??
Morgen weer werken, dus hoop dat het dan gaat!
Donderdag was echt erg, ik moest de hele tijd even gaan zitten, en maar doen alsof er niets aan de hand was..
Gisteren Sint intocht geweest, en neefje en nichtje te logeren gehad.
Gezellig, maar druk.
Dus zo op tijd onder de wol.
En deze week alleen ma en dinsdag werken..scheelt ook he!
Over een dikke week de eerste echo, maar ben heel benieuwd..voel me wel echt zwanger, dus hou me daar aan vast..ja toch?
Nou allemaal een fijne week, en liefs van R

Hier had ik ook gereageerd gister, maar staat er ook niet op???raar hier ook alles redelijk, alleen flink misselijk en vooral s morgens hou ik nix binnen. dus is nog niet echt genieten nu ik me zo beroerd voel!30e eerste afspraak bij verloskundige, spannend!!

m3; weet jij tot wanneer foliumzuur slikken? en hoe zit t met sauna en zwangerschap?

hoe ist bij jullie?l aant klussen en ei gespot of?!ik ben benieuwd hoe t is met jullie!
xx zuus

Hai,

Op de 1 of andere manier lukt me toch niet altijd om afstand te nemen en niet op deze site te kijken. Had ook op jullie andere onderwerp gereageerd maar doordat deze site af en toe k##########ten werkt is het er niet opgekomen.

Met mij gaat het goed. De klusweek komt er weer aan. Begin woendsag met de ovutesten en dan is het dag 15.
Dus dames, duimen!!!!

Vervelend dat jullie allebei misselijk zijn, maar denk maar zo.........er zit een klein wondertje in jullie buik en dan heb je die misselijkheid er graag voor over, of niet dan!!!!

Ben heel benieuwd hoe gaat met jullie eerste bezoek aan de verloskundige en de eerste echo. Daarna snel vertellen aan familie en de rest. Ik kan ook haast niet wachten tot het met mij zo ver zal zijn.

Mijn schoonzusje in inmiddels ook voor de tweede bezig. Zij tegelijk met mij ongesteld maar ik heb haar deze keer niet gehoord..........zou zij zwanger zijn. Dan zou het eerste ronde dat het opnieuw proberen raak zijn. Voor de eerste was het voor hun in ronde 2 raak. Wel heel leuk natuurlijk maar ja. Laten we niet op de feiten vooruit lopen en gewoon afwachten.

Ik ga weer heeeeeeeel goed mijn best doen en laat jullie weten wanneer mijn ei geweest is.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan