Hee Nataly!

Ha! Volgens mij gezellig samen tegelijk op internet!
Ik ben gezellig aant werken en clienten slapen allen uit!
Lag er om half 3 in en om half 9 moest ik hier zijn!

Jullie ook een geweldig gezond, gelukkig en vooral vruchtbaar 2007!Met heel veel goeds op jullie weg. Jullie weten wat ik bedoel!!;-)

Ik was ook erg tevreden over de ovutesten en ook al zijn ze duurder, je kunt wel gericht bezig zijn!

Dus naat je hebt flink gefeest gister!gezellig!Wij hebben met 4 vriendenstellen doorgehouden en was ook erg gezellig. lekker kletsen een hapje en drankje, de mannen maar laten winnen met dvd triviant!!ha ha
En om 24 uur het nieuwe jaar ingestapt, toch even stilstaande bij wat er allemaal zal gaan gebeuren en ook zo dankbaar dat het mag gebeuren!

Kom lekker bij vandaag van het gefeest. Dan ga ik er vanavond nog even tegenaan in de kroeg!(dat roep ik nu!ha ha!)maar gezellig om iedereen te zien en een gelukkig nieuwjaar te wensen!

dikke nieujaarszoen vanuit Limburg!!
x ZuuS

Hai,

Leuk om te horen dat jij het ook fijn hebt gehad met oud en nieuw.

Mijn bruin bloedverlies is over. Na gisteren is het gestopt. Zo rond een uur of 2
s middags was het helemaal over en  nu is het weer gewoon doorzichtig/wit.

Mijn temperatuur is nu wel weer hoog en nog steeds zou mijn ei afgelopen vrijdag gespot zijn. Ik heb dus alleen de woensdag ervoor geklust dus is het nu weer afwachten.

Veel geluk en geniet maar lekker van je zwangerschap en hopelijk volg ik snel.

Veel liefs
Nataly

Dat hoop ik ook ZO voor je dat je snel volgt!!En 1 x sexen kan voldoende zijn he!!;-)
succes!
xx zuus

Hoi dames,

Ten eerste natuurlijk iedereen de beste wensen voor 2007. Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor iedereen.
Hier weer ff een update van mij. Wij zijn van 23 tot en met 30 december op vakantie geweest. Op de 23ste was de 15de dag van mijn cyclus. Deze keer hebben we niet met ovutesten gewerkt omdat ik een nieuwe baan heb per 1 maart en ik het een beetje op zijn beloop wil laten met zwanger worden. Niet extra er aan werken maar ook geen voorzorgsmaatregelen. Natuurlijk hebben we de vakantie wel goed benut. En nu ben ik toch weer in gespannen afwachting van mijn NOD (tussen 7 en 11 januari uitgaande van de kortste en de langste cyclus).
Hoorde gisteren dat mijn schoonzusje in de tweede ronde alweer zwanger is van de tweede. Tot mijn grote schrik en schaamte merkte ik dat ik niet echt blij kon zijn. Bespeur gevoelens  van 'het is niet eerlijk, wij zijn al zolang bezig en zij beslist dat even en hup zwanger...' Maar eigenlijk vind ik dat ik dat niet mag denken.
Ook heb ik weinig vertrouwen in dat het voor ons nog goed zal komen. Dan denk ik: 'waarom zou het nu wel raak zijn als het al die maanden niet gelukt is.' Al met al allemaal gedachten waar ik niet echt blij mee ben.
Nou ja, je herkent ze vast wel nataly. We houden de moed er maar in dan komt het vast goed.
Wat wel leuk is: nog 7 weken werken in deze job en dan 10 dagen vakantie en een andere baan; om de hoek zowat.
Kan ik fietsen en houd ik per week 6 uur over die ik niet aan reistijd hoef te besteden. Kan ik gaan sporten. Ook goed voor mij want heb me wel voorgenomen om dit jaar minimaal 10 kilo af te vallen. Ben vandaag begonnen met Sonja Bakker.
Bij jullie nog iemand met goede voor nemens?
Ik hoor het wel.

Groetjes,

M3

Hee m3!
leuk om weer wat van je te lezen!!
en ik kan me jouw gevoel wel plaatsen hoor, als je dat van je schoonzusje hoort. Maar je moet ook denken dat het de vorige 2 zwangerschappen ook gelukt is dus het ZEKER kan!!
Lekker dat je je werk straks lekker dichtbij hebt!Hou je inderdaad flink wat tijd over!
Hier is alles ok!de ene dag nergens meer last van en de andere dag weer misselijk en 1/2 x overgeven. Maar wordt dus minder!
Morgen gaan we nr eindhoven voor de nekplooimeting. zien we die kleine gelukkig weer!We mogen een videoband meenemen!leuk. ben er niet echt zenuwachtig voor. Erna gaan we nog nr warenhuis prenatal en ikea.
Tsja   en goede voornemens, nee niet echt eigenlijk!
Maar ik wens jullie heel veel geluk en succes!!
xx zuus
ps. even duimen morgen he!Moeten om 10 uur daar zijn!

Goeimorgen,

Nou voor mij is het geen goeie morgen. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden en niet zo'n klein beetje ook. Ik snap er niks van want ik zit nog maar 6 dagen na mijn ei en op dag 25 van mijn cyclus. De vorige cyclussen hadden een lengte van ongeveer 32 dagen, soms verschilde dat 1 of 2 dagen maar niet veel meer. Ben dus een week te vroeg ongesteld geworden?????????????????

Nu is het wel zo dat er voor mij deze maand geen touw aan vast te knopen was ivm geen positieve ovulatietesten en een temperatuur die pas heel laat omhoog ging. Mijn collega heeft een vriendin die verloskundige is en zij heeft haar gevraagd hoe dit zit. Die verloskundige vertelde dat je lichaam best een een keer een maand heel raar kan doen en dat je zelfs geen eisprong hebt. Dat kan ook gebeuren als je al een jaar bezig bent. Het was niks verontrustend volgens haar. Dat mij dit dan natuurlijk weer moet overkomen!!!!!

Maar goed...........heb weer een voorraad ovutesten en ga hier heel snel nadat mijn ongi voorbij is aan beginnen zodat ik in ieder geval mijn ei niet ga missen. Mocht het dan nog niet gelukt zijn dan ga ik naar de huisarts.

Op naar ronde 13 (of liever gezegd op naar ronde 6 met ovutesten en de juiste klusmomenten)

Veel liefs
Nataly

Hai,

Ik dacht dus echt dat ik vanmorgen ongesteld was geworden maar het is bij dat ene bloedverlies gebleven. Ik gebruik nu maandverband maar daar zit niks in en ook bij het afvegen niks terwijl ik normaal als ik echt ongesteld ben heel constant en regelmatig rood bloedverlies heb.Snap er niks van?????

Zou het een innesteling zijn, ik zit wel 6 dagen na mijn ei! Ach ja, laat ik mij de kop niet gek maken want ik denk dat het morgen gewoon doorbreekt maar toch.......in je achterhoofd. Ik kan het niet laten. Mijn temperatuur is nog steeds hoog maar ja ook dat zegt nog niet zoveel, ik wel eens eerder gehad dat mijn tempeartuur pas zakte als ik al 2 dagen ongesteld was.

Morgenvroeg als ik naar de wc ga is het weer een spannend moment, kijken of ik dan weer rood bloedverlies heb. Duim voor me van niet!

Veel liefs
Nataly

ik duim en inderdaad gewoon positief blijven!!
Kan goed dat t innesteling is hoor na 6 dagen!i hope so!!gun t jullie ZO he!

Onze echo was erg goed en kleine uk lag prima op schema!!hij/zijn sprong een goeie!
x zuus

Terug
Bovenaan