Hee Nataly!

Fijn om te horen dat echo goed was, is toch altijd spannend denk ik! Hoeveel weken ben je nu? Ben je de kritieke periode van 3 maanden al door, zal niet zoveel schelen meer, toch? Hoe voel je je nu, niet meer zo misselijk?

Vanmorgen nog niet ongi............wel wat bruine prut maar geen rood bloed, kan de spanning bijna niet aan. Als ik terug denk heb ik eigenlijk vanaf mijn eisprong elke dag wel wat bruine prut gehad en alleen woensdagavond en donderdagmorgen een beetje rood bloed.

Moet nog wachten tot aankomende woensdag want is mijn NOD....................duurt zo lang. Wat wordt je toch op de proef gesteld.

Ga gauw weer aan het werk, zit nu in de baas z'n tijd te typen.

Veel liefs
Nataly

Fijn dat je temp nog hoog is!!goed teken en je geduld wordt inderdaad op de proef gesteld!!ik duim door!!

Ik was do. inderdaad van te voren wat zenuwachtig, hoe dichterbij we daar kwamen hoe nerveuzer ik werd. En je moet van te voren veel drinken dus mn blaas stond ook op springen!Maar we waren snel aan de beurt!!!
Dit is de 14e week alweer!gaat toch wel snel zeg!

ik ben ook weer weg, zit ook in de baas zn tijd hier te typen! haha
trouwens; PAGINA 10!Moe lachen als ik de aantallen berichtjes zie staan en dan ineens 274 ertussen!!lachen,....dat zijn wij!!!
xx
zuus

Hai,

Fijn om te horen dat nog steeds alles goed is.

Ik ben nog steeds niet ongi en heb nog steeds een hoge temperatuur. Dat zegt nog niet zoveel want ik heb ook al wel eens gehad mijn temperatuur pas ging dalen als ik al 3 dagen ongesteld was.

Het enige wat ik heb is nog steeds de hele dag door af en toe met afvegen die bruine prut maar dat heb ik al 10 dagen dus daar kijk ik niet meer van op. Vanmorgen wel een beetje rood bloed meteen na het opstaan bij het afvegen op de wc net zoals vorige week donderdag. Ik dacht dus dat mijn ongi was begonnen maar niet dus. Heb de hele dag al maandverband in maar daar zit niks in, helemaal niks. Als ik normaal ongesteld ben geworden dan ben ik dat de hele dag door en zit het ook in mijn maandverband.

Mijn NOD komt zo wel erg dicht bij, woensdag. Ik ga ervan uit dat ik gewoon ongesteld ga worden omdat ik al een beetje rood bloed had vanmorgen dan valt het niet tegen.

NOG STEEDS DUIMEN VOOR MIJ DUS.

Veel liefs
Nataly

Goeiemorgen.

Ik ben nu toch echt ongesteld geworden. Mijn temperatuur is vanmorgen gedaald van 36,6 naar 36,3 en ik heb nu toch ook echt bloed in mijn maandverband zitten. Ik ben wel regelmatig, dit is nu al de 4e maand dat ik de 12e dag na mijn eisprong ongesteld wordt.

Balen is dit zeg!!!!!!!!

Ik heb nog voor 1 maand ovutesten en die ga ik dan ook maar opmaken. Als het deze maand dan weer niet lukt ga ik naar de huisarts om te kijken of hij mij door wil sturen. Op naar ronde 13.

Veel liefs
Nataly

Sorrie dat ik nu pas reageer; internet lag steeds plat!
jammer zeg dat die damned devil er weer is. Je zult wel balen.
laat je maar goed verwennen en succes!!
xx zuus

Hoi allemaal,
Balen hoor dat jullie weer een ronde doormoeten..
Ik gun het jullie zo....
Zal extra duimen en aan jullie denken..
Liefs RW

Terug
Bovenaan