A
Anoniem
Guest
Fijn om te horen dat echo goed was, is toch altijd spannend denk ik! Hoeveel weken ben je nu? Ben je de kritieke periode van 3 maanden al door, zal niet zoveel schelen meer, toch? Hoe voel je je nu, niet meer zo misselijk?
Vanmorgen nog niet ongi............wel wat bruine prut maar geen rood bloed, kan de spanning bijna niet aan. Als ik terug denk heb ik eigenlijk vanaf mijn eisprong elke dag wel wat bruine prut gehad en alleen woensdagavond en donderdagmorgen een beetje rood bloed.
Moet nog wachten tot aankomende woensdag want is mijn NOD....................duurt zo lang. Wat wordt je toch op de proef gesteld.
Ga gauw weer aan het werk, zit nu in de baas z'n tijd te typen.
Veel liefs
Nataly
Vanmorgen nog niet ongi............wel wat bruine prut maar geen rood bloed, kan de spanning bijna niet aan. Als ik terug denk heb ik eigenlijk vanaf mijn eisprong elke dag wel wat bruine prut gehad en alleen woensdagavond en donderdagmorgen een beetje rood bloed.
Moet nog wachten tot aankomende woensdag want is mijn NOD....................duurt zo lang. Wat wordt je toch op de proef gesteld.
Ga gauw weer aan het werk, zit nu in de baas z'n tijd te typen.
Veel liefs
Nataly