Hee Nataly!

Hoi, hoi,

Wilde jullie even laten weten dat we vandaag bij de huisarts zijn geweest. Heel ons verhaal gedaan. De huisarts handelde erg adequaat vond ik; bij mij liet ze bloed prikken om de hormoonspiegels te bepalen. Mijn man moest een kwakje inleveren. Volgende week woensdag krijgen we bij de huisarts de uitslag.
Ineens had ik het gevoel dat ik niet langer wilde wachten dus vandaar.

Groetjes,

M3

Nou m3 dan ben ik eens benieuwd!Dus jullie hebben nu toch zoiets van; we laten t niet op zijn beloop en wachten niet meer af wat je eerst had. Maar jullie willen er echt voor gaan!Goed van jullie, want als je die wens echt hebt, inderdaad; die mensen hebben er voor geleerd en zijn er om jullie te helpen!!!
Heel veel succes!
ha ha kwakje; t blijft een grappig woord!!
fijn weekend nog!
xx

Dag dames!

Pagina 5!!!!!! schande eigenlijk. Maar goed......ik zet hem wel weer even bovenaan.

M3, heb je al de uitslag van de onderzoeken  bij de huisarts, die zou je toch afgelopen woensdag hebben gekregen, ben zeer benieuwd?

Zuus, hoe is het met je, je zult ondertussen al wel een buikje beginnen te krijgen of niet?

Wij zitten midden in onze klusdagen, had gisteren en vandaag een positieve ovulatietest.........dus we zijn al drie dagen aan het klussen. Morgen nog een keer en dan hebben we 4 dagen sex achter elkaar gehad. We laten deze keer niks aan het toeval over.

Daarna maar weer wachten.........................wat toch altijd weer het moeilijkste is. Als het een beetje uitkomt heb ik dus morgen mij ei, op dag 20,  en zal mijn NOD
10 februari zijn. Ik ben wel erg regelmatig want de vorige keer werd ik ongi op 9 januari, ik heb dus iedere keer een cyclus van mijn bijna een maand.

Goed, duimen maar weer dat het deze keer wel raak is.

Veel liefs
Nataly

Hoi allemaal,

We hebben idd afgelopen woensdag de uitslag gehad van het spermaonderzoek van mijn man. Blijkt dat er minder dan gemiddeld aantal zaadcellen aanwezig te zijn. De huisarts twijfelt echter aan de betrouwbaarheid van de uitslag omdat ze denkt dat het potje misschien wel lang gestaan heeft voordat het onderzocht werd. In elk geval zei ze dat we al bewezen hebben samen vruchtbaar te zijn en dat de uitslag zeker niet slecht was maar ook niet heel goed. Door mijn onregelmatige cyclus gecombineerd met geen topkwaliteit zaad komt het echter wel erg op timing aan.  Ze raadde ons aan in elk geval door te gaan met de ovulatietesten en dan wist ze zeker dat het zou gaan lukken.
Vervolgens vroeg ze wat wij wilden:
- leven met de uitslag en gewoon doorgaan
- nog een keer de onderzoekjes maar nu in het ziekenhuis.
- een verwijsbrief en sowieso onderzoeken.

We hebben de verwijsbrief vrijdag opgehaald..
Nu nog een afspraak maken met de gynacoloog.

Ik ben wel erg gerustgesteld en heb er nu weer veel vertrouwen in dat het wel goed zal komen. We gaan naar het ziekenhuis, laten de onderzoeken doen maar ik heb nu niet meer het idee dat het nooit zal gaan lukken.

Alles bij elkaar dus goed nieuws voor ons.
We gaan weer gelijk op Nataly, ik had vandaag een positieve ovulatietest. Hopelijk levert het deze keer voor ons beiden positief nieuws op.
Ik zie je wel weer, lees dagelijks maar reageer alleen nog maar op dit topic.

Groetjes,

M3

goeiemorgen,

Toch goed van je M3 dat je nu de knoop hebt doorgehakt en je verder laat onderzoeken. Je was ook al erg lang bezig.

Ik had verwacht vandaag een hoge tempearuur te hebben omdat ik vrijdag en zaterdag een positieve ovutest had maar helaas. Dacht dus dat ik gisteren mijn ei had maar dan zal ik hem vandaag hebben. Volgens www.fertilityfriend.com kan ik mijn ei ook nog vandaag hebben.

Vanavond er maar weer een keer tegenaan, klusserdeklusklus.

Veel liefs
Nataly

Goeimorgen,

Ik had vanmorgen een temperatuurstijging van 0,3 graden. Jippie!!!  Mijn ei is dus geweest. Ik zit nu officieel weer op het wachtbankje.

Mijn NOD is 11 februari dus iedereen ..............................duimen voor ons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel liefs
Nataly

Hoi, hoi,

We lopen weer gelijk Nataly!
Ik had zondag een positieve en maandag weer een negatieve test. We hebben goed geklust: zondag en maandagochtend (weer eens wat anders dan altijd 's avonds). Voor deze ronde zit het verplichte klussen er weer op, nu weer gewoon voor de lol. (Vanavond nog ff voor de zekerheid ;-) maar dat hoeft manlief niet te weten...). Zometeen hebben we de eerste afspraak in het ziekenhuis. Om 10.45. Ben benieuwd. Ik voel me er nog steeds niet op mijn plaats en denk steeds: voor we de volgende afspraak hebben ben ik misschien wel gewoon zwanger. Maar ook nu weer toch maar voor de zekerheid.

Laat af en toe wat van je horen Nataly..Ik leef met je mee en samen is het toch minder zwaar vind ik.

Groetjes,

M3

Terug
Bovenaan