Hee Nataly!

Hai,

Wij hebben ook goed geklust, 4 dagen achter elkaar en mijn temperatuurstijging heeft zich doogezet dus heb ik afgelopen maandag mijn ei gehad. We hebben vrijdag, zaterdag, zondag en maandag geklust. Hopelijk is het gelukt.

Moch het bij ons deze maand niet lukken dan gaan we ronder 14 in en gaan we naar de huisarts. Ik hoop zo dat het niet zo ver hoeft te komen maar goed.

Ik hoop voor jou M3 dat alles goed is en samen slepen we ons er wel doorheen. Ooit zullen wij ook, voor mij de eerste en voor jou de vierde, een klein wonder mogen vasthouden.

Ik duim voor ons allebei!!!!!!

Veel liefs
Nataly

Hee meiden!

heb me er net op 'betrapt' dat ik de laatste week ofzo als ik internette helemaal niet eraan gedacht heb om t forum te checken....sorryyyyy!!
maar heb ff bijgelezen en las dat jullie aardig aant klussen zijn geweest!!haha goed bezig dames!!
fijne uitslag m3, wie weet wie weet, maar beter dubbele check he!
ik duim voor jullie mee dames!!
Hier begint t aardig te groeien zeg!!!mn buik groeit echt goed, maar ben int begin 3 kg afgevallen en nu pas 0,3 kg bijgekomen; dus nog onder mn normale gewicht. denk dat we een baby met kleine love-handles krijgen want die van mij zijn aant verdwijnen, nou ja; minder geworden!!haha!
merk dat ik de 4 mnd voorbij ben, want s ochtends gaat t ook erg goed gelukkig!!!eindelijk!!
en mn sex drive is ook weer wat gestegen gelukkig!!
xx fijn weekend ladies!
xx

Hallo,

Heb me toch slecht geslapen vannacht, lag de hele tijd te piekeren.

Zuus, jij zit al bijna op de helft van je zwangerschap terwijl dat ik nog niet zwanger ben. Zul je zien dat je straks al bevallen ben zonder dat ik zwanger ben.

Sorry, dat ik zo negatief doe maar ik  heb gisterenochtend en van vanmorgen weer van die bruine prut gehad bij het afvegen net zoals ik altijd heb als ik ongesteld ga worden. Moet nog een week maar dit is GEEN goed teken. Op naar de huisarts dus als het echt doorbreekt.

Ben dus nu moe en niet te genieten. Ga weer wat proberen te slapen.

Veel liefs
Nataly

Hoi, hoi,

Hoe is het bij jou Nataly?
Bij mij rustig, geen teken nog van niks. Maar moet van de gyn wel mijn temp bijhouden en die is echt akelig laag; 36,1 vanmorgen. Dus heb er weinig verwachtingen van.
Mannetje is nu naar z'huis met kwakje.
Moet nu weer bellen als ik ongi ben voor afspraak op cyclusdag 15.
(Een kennis die reiki doet zei me gisteren wel dat het ligt aan de anticonceptie die ik gebruikt heb=implanon en dat het nu niet lang meer duurt; 3 maanden nog ongeveer)

Groetjes,

M3

Hai,

Ik zit nu op dag 8 of 9 na mijn ei (twijfel een beetje over mijn eisprong want de thermometer was stuk) en heb al sinds dag 3 na mijn ei bruine prut bij het afvegen en ook mijn afscheiding is bruin.

Vandaag zelfs best wel veel dus ik ga ervan uit dat het over en uit is.

Dan ook maar een afspraak maken emt de huisarts. Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs
Nataly

Oh ja, mijn temperatuur is nog hoog 36,8 en die gaat bij mij pas echt omlaag op de dag dat ik ongesteld wordt, dus nogmaal afwachten

Dat is inderdaad balen Naat, die verrekte duivel ook weer. Ik hoop dat t bij jullie ook snel raak is, en ben benieuwd naar wat de huisarts zegt.
x

Hai hai,

Vanmorgen nog steeds hoge temperatuur en geen rode duivels maar wel weer bruine prut en bruine afscheiding. Dit is al dag 7 van de bruine prut. Het wordt toch niet meer en blijft dezelfde hoeveelheid.

Als ik mijzelf vertel dat dit geen goed teken is en dat ik waarschijnlijk wel ongi wordt dan valt het niet zo hard tegen als ik echt ongi wordt...................maar ergens in mijn hoofd hoor ik nog een stemmetje van zolang het geen rood bloed is ben je niet ongesteld.

Op een andere site kun je vragen stellen aan een verloskundige en dat heb ik gedaan. Ik heb gevraagd wat al die bruine prut al die dagen kan betekenen. Dit kan dus van alles zijn, oud bloed, bloed wat tijdens de eisprong is vrijgekomen en even in de baarmoeder is blijven zitten. Het hoeft dus niet te betekenen dat mijn ongi eraan komt.

Volgens de verloskundige kan het nog alle kanten op.

Ik moet dus maar weer afwachten..........grrrrrrrrr wachten duurt lang.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan