Hee Nataly!

Hoi, hoi

Afgelopen maandag heb ik het zkh gebeld. Daar zeiden ze dat ik na de mk een cyclus moet afwachten en dan weer bellen voor een sh-test en echo op de 15de dag. Dat gaat dus nog zo'n 6 weken duren. Dan nog minimaal een week wachten op een gesprek voor de uitslag. Ik merk dat ik de moed nogal heb laten zakken: ik geloof er niet meer in dat een eventuele volgende zwangerschap (als die tenminste tot stand komt) zal blijven voortduren. Ik denk dat het komt door een progesterontekort in de tweede helft van m'n cyclus. (M'n hele theorie staat bij: zwanger worden na een miskraam onder: progesteron-tekort).
Maar ben dus erg moedeloos: voordat we een eventuele uitslag en behandelplan hebben zijn we 2 maanden verder. Pffff, dan had ik de risico-periode al voorbij kunnen zijn.
Maar goed Nataly, we gaan gewoon vrolijk verder en we houden de moed erin.
Ben benieuwd naar jou ervaringen...

Groetjes,

Hai,

Gelukkig de site doet weer normaal. Wat is dat vervelend zeg als je wat wilt typen maar het lukt niet.

Hier nog weinig nieuws. Mijn vriend heeft afgelopen dinsdag zijn kwakkie ingeleverd en de uitslag zou via de huisarts komen. Nu is de huisarts een weekje met vakantie en kan ik hem morgen weer bellen.

Dus.....bel ik morgen en hoor ik wel of er al een uitslag is en wat die uitlslag dan is.

M3, hou de moed erin, ik weet dat het moeilijk is en ik duim voor ons allebei.

Veel liefs
Nataly

De uitslag is binnen.

Het kwakkie van mijn vriend is helemaal goed, gelukig!

Nu moet ik onderzocht gaan worden, heb hiervoor aanstaande vrijdag een afspraak staan om te bespreken wat mij te wachten kan staan en wat ze willen gaan doen.

Spannend hoor, vrijdag is op de verjaardag van mijn vriend en is ook midden in onze klusweek. Vrijdag is dag 20 en dat is meestal rond de dag dat ik mijn eisprong heb.

Afwachten maar.

Veel liefs
Nataly

Hee,

Goed nieuws hoor dat het kwakkie helemaal goed is; super!
Nou hopelijk bij de gyn ook nog goed nieuws voor jou!
Bij ons staat het hele gebeuren op een laag pitje. Ik heb zelf het idee dat het toch geen zin heeft om zwanger te worden omdat het toch niet blijft zitten. Momenteel zelfs af en toe de gedachte om er maar mee te stoppen. Maar waarschijnlijk is dat maar van tijdelijke aard. In elk geval ben ik wel met de tarwekiemolie capsules begonnen. Baat het niet dan schaadt het niet zullen we maar zeggen.
Als het goed is ondersteunen ze de cyclus en de hormoonhuishouding. Nou, als mijn theorie klopt moet het daar dus mee op te lossen zijn.

Ik hoor weer van je!

Groetjes, M3

Hee Dames!
top dat t kwakkie oke is!en m3 succes met de capsules, inderdaad baadt t niet dan....
hier alles oke!vanmorgen screeningsecho gehad!was toppie!alles erg goed en ukkie ligt super op schema!ze zei; t is wel een actief kindje zeg!!(ja dat had ik al goed gevoeld ja!!)
dus we kunnen morgen helemaal gerust op vakantie gaan!!heerlijk!
dus bij deze meldt ik me ff af voor komende week!!komen de 10e weer terug!
succes ermee!!
xx zuus

Dag ladies,

Had vanmorgen een afspraak bij de huisarts. Moest 40 minuten wachten omdat er een moeder met kind binnen was voor buisjes in de oren en het kind wilde niet, wat een drama zeg. Het kind gillen en schreeuwen en de moeder ook aardig in paniek. Ik hoorde het kind rennen in de spreekkamer en de huisarts er achter aan.....hahahahaha! Toen dacht ik wel........wat kunnen kinderen vervelend zijn.

Daarna mocht ik naar binnen en toen zei de huisarts wel,  kinderen zijn niet altijd makkelijk.

Maar goed, ik kreeg gelijk een verwijsbrief voor de gynacoloog  voor verder onderzoek. Heb daarna meteen gebeld en ik kan 14 maart al terecht.

Spannend! We zitten nu midden in de klusweek (vandaag dag 20) en we doen het om de dag en ik gebruik geen ovulatietesten  meer en in temperatuur ook niet meer. Ik weet dus niet precies wanneer mijn ei maar gezien mijn vorige maanden moet dat rond  deze dagen zijn.

Mijn vriend is jarig vandaag en dus gaan we het erg..............gezellig maken met z'n tweetjes.  Verjaardag wordt volgend weekend gevierd omdat er veel met vakantie zijn en ook  veel jarig dus wordt  het schipperen met de dagen. Maar dat geeft niks want dan hebben we meer tijd voor elkaar.

Ik hou jullie op de hoogte.

veel liefs
Nataly

Hoi, hoi,

O, wat is dat lang geleden he?
Hoe is het met je Nataly?
Met mij best redelijk hoor. We hebben net de klusdagen weer achter de rug (posi-test op woensdag en donderdag). Deze keer proberen we het anders: hebben geklust op woensdagochtend heeeeel vroeg (voordat ik moest werken) en donderdagmiddag (na het werk; om half 3 ongeveer). Vorige keer 2 keer 's ochtends gedaan en toen was het raak dus wie weet....
Ook aan de tarwekiemoliecapsules. Krijg ik wel veel puisten van, maar ja, wie weet helpt dat ook nog wel. En ik houd natuurlijk de temp. lijst bij op fertilityfriend. Al met al krijgen we een heel duidelijk beeld van hoe een en ander in elkaar zit.
Als het niet raak is moet ik op de eerste dag van volgende menstruatie bellen voor een afspraak voor samenlevingstest. Toch blijft het raar dat we er zo veel moeite voor moeten doen om die vierde te krijgen zeg!
Anyway, NOD is op 23 maart. Wanneer jij?

Groetjes,

M3

Hee Meadels!
zijn weer back in town!Heerlijke zonnige relaxte vakantie gehad!!
alles gaat hier errug goed en let the spring begin!
hoe ist met jullie?!
xx zuus

Terug
Bovenaan