heeft er iemand hier verstand van??

Hoi Droppy,

Ik ben nu net pas thuis, ben de hele dag bij familie geweest!

Het terugplaatsen is goed gegaan, we hebben een 10-cellig vruchtje terug gekregen en dat was goed zeiden ze.
Er konden er 2 ingevroren worden...is wat minder dan we verwacht hadden, maar er stond later op een formulier dat er niet vaak cryo's overblijven omdat de kwaliteit niet altijd goed genoeg was...Dus we mogen nog heel blij zijn dat we er nog 2 over hebben!

Vriendje zit al de hele tijd kusjes op mijn buik te geven...heel lief! We moeten nu 2 weken afwachten, maar veel afleiding zoeken!

Hoe gaat het met jou?! Je bent nu dus extra vruchtbaar he? Door de hsg!? Wanneer is evt je NOD?!

Liefs Joepie

Joepie, wat ontzettend fijn en nog 2 'reserve'. Ik duim voor je mee de komende twee weken. Ik zit nog voor mijn klusweken, volgend weekend is weer zo ver. Ik was superlang ongesteld deze eer, waarschijnlijk omdat ik het zo vroeg ben geworden?

Nou, ik ga nog even een half uurtje buiten zitten het is zulk lekker weer nog.

groetjes

Wenser

hoi joepie,wat fijn dat het goed gegaan is!!!
hopenlijk gaat daar wat moois uitkomen!!

ik ben overtijd,maar de testen geven negatief aan!!
ik ben echt nog nooit overtijd geweest,heb vanmorgen een test van predictor gebruikt en nu net 1van claerbleu,allebei negatief ik snap er echt helemaal niks van!
afgelopen zaterdag had ik het moeten worden,dus ik ben een 2 a 3dagen overtijd(ik weet namelijk niet of ik zaterdag ook mee moet tellen).

Hey meiden,

Droppy, wat een onzekerheid zeg! En je kan nu niet meer aankomen met het verhaal dat je cyclus wat in de war is! Want je kent je eigen cyclus nu zeker wel, na al die tijd!
Las op het zwanger worden, dat er een heel vaag streepje te zien was op de predictor-test?!
Misschien ben je toch nog niet zo lang overtijd en test je over een paar dagen knal-positief! Ik duim voor je!

Wenser, dus je 'mag' volgend weekend weer aan de klus!!
Ik hoop dat het tot wat moois lijdt!
Dat is het enige wat ik niet mis van een behandeling...het verplichte klussen...Ook heel gek dat ik nu weer die spanning voel van, zou het wel of zou het niet...
Vanaf 15 april de pil geslikt en daarna hormonen gehad, dus heb bijna 2x overgeslaan...het maakt je wel heel rustig eigenlijk!

Hier niks aan de hand...wel af en toen steekjes onderin mijn buik, maar weet niet of het de 2e dag al in kan nestelen...Ik reken maar nergens op...ga me vast indekken! Volgens mij gaat deze week nog wel snel, maar die laatste week lijkt me killing!

Droppy, hou je ons op de hoogte?!

Liefs Joepie

Hi meiden,

Allebei heel veel succes met wachten.
Droppy: het zou idd kunnen dat je hormonen nog wat te laag zijn maar je wel zwanger bent. Ik voor je.

Joepie, wat spannend zeg. Ik denk dat het op zich wel zou kunnen innesteling. Het heeft immers de lange weg door je eileiders overgeslagen en is direct daar waar het zijn moet. Lijkt me dus helemaal niet gek. Veel sterkte de komende weken. Bij mij idd. volgende week weer 'klus'weekend. Ik vind er ook helemaal niks meer aan idd. Maar ja, het is voor een goed doel.

Ik heb mijn hoop meer op de maanden na de HSG gezet eigenlijk. Deze maand verwacht ik niet echt veel van.

Groetjes en Droppy, hou ons op de hoogte!

Wenser

hoi meiden bedankt voor jullie medelven en het duimen maar het heeft niet geholpen,ik ben vanmorgen helaas ongesteld geworden,volgens mij is mijn cyclus een beetje van slag.

jullie veel succes he!
houden we elkaar evengoed op de hoogte?

kus droppy

Terug
Bovenaan