Heel graag een 3e willen maar man wil niet.

Dag oude bekenden & nieuwe lotgenoten,
Zou naar bed gaan, zie grauw van vermoeidheid, maar toch even kijken... ja wat leuk weer!

Wel cru dat zowel bij M3 als bij Mamaloe het niet wil lukken, nu de kogel met veel gedoe toch door die kerk is gegaan. Ik vind dat moeilijk hoor, je kinderwens 'zomaar'   opgeven omdat het je er toch al een paar hebt gekregen. Ik herken het zeker en ervaar het  als een soort  dubbel verlangen ("wie ben ik om  er perse nog een  te willen"?).  Vooral naar de buitenwacht moeilijk te verklaren. Maar als  'oermoeders' onder elkaar  begrijpen we het denk ik wel. Ik snap 't dat je in ieder geval een eerste stap zou zetten in het medische circuit, inderdaad: om te zien of bekend kan worden wat het probleem is. En daarna dan verder kijken? Overigens ook begrijpelijk dat een man die eerder twijfelde, in zo'n situatie zich af gaat vragen of 'ie het wel allemaal wil ondergaan. En daarmee loop je dan (wederom) de kans  lijnrecht tegenover elkaar te komen. Daar moet je nog maar even niet aan denken, he. Succes in ieder geval, wie weet wat de eerste onderzoeken/ovu testen uitwijzen.

Ik ben inmiddels ruim 24 wk zwanger. In  mei uitgerekend en al tonnetje rond. Indrukwekkende buik, al zeg ik het zelf. Kind beweegt van onder mijn ribben tot in mijn liezen, dus neemt het er lekker van. Spannend hoor, ik blijf het iets magisch vinden zo'n zwangerschap. Ik hoop echt dat het bij jullie ook (liefst gauw) weer mag gebeuren.

Voor nu welterusten, liseau

Hoi allemaal,

Ik heb ook een tijd niks van me laten horen, een beetje afstand genomen.
Bij ons wilde het voor het gevoel niet vlotten met zwanger raken. Maar 8 januari had ik dan toch een positieve test. Ik ben uitgerekend 14 september, onze trouwdag. Vanmiddag hebben we de 1e echo om te kijken of het goed genesteld is. En ik kan zeggen dat ik op van de zenuwen ben.

Groetjes, Manon

Hallo allemaal,
Hee Manon, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Leuk dat je ook weer even komt bijpraten.
Mamaloe, heb je bij beide zwangerschappen eerst Clomid gehad? en hoelang heeft het toen geduurt voor je zwanger was?
Zelf baal ik nu wel een beetje, ben net weer ongesteld geworden. Ik was al drie dagen overtijd dus ik begon al te hopen, maar helaas, door naar de vierde ronde. Voor mij is het best wennen om echt bezig te zijn met zwanger worden en  iedere maand te wachten en dan weer balen als het niet raak blijkt te zijn. De eerste twee hebben helemaal niet op zich laten wachten, dat was echt beide keren al in de eerste ronde raak. Ik begrijp heel goed dat dat wel een uitzondering is en probeer me nog niet teveel zorgen te maken of het uiteindelijk wel zal gaan lukken.  
groetjes, Jessy  

Hoi Jessy,

Nee ik heb alleen bij de eerste clomid gehad.
Zit nu te wachten op RD of nix hihi.
Zit nu op dag 34.
Nog 2 dagen en dan ga ik maar weer testen.

Jij ook succes!!

Groetjes mamaloe

Hallo allemaal,
Nog 1 keer een update van mij: We hebben vandaag de uitslag van mijn man zijn labonderzoek te horen gekregen en dat was lang niet super, maar daar hoeven we niet over in de put te zitten want ik heb vandaag ook een zwangerschapstest gedaan en die was toch echt positief !!! Ongelooflijk gewoon, dat we ondanks  een zeer beperkte hoeveelheid zaadcellen  toch zwanger zijn. Ik ben zo blij!! Ik hoop voor iedereen die bezig is met zwanger worden dat het ook gauw raak zal zijn. Ik zal maar een flinke portie glitters strooien, hoe meer hoe beter   toch?
groetjes, Jessy
Daar komen ze:
******************* ***************** ******************** *****************************
**************** ******************** *************************** **********************
******************** ********************** ******************** ***********************  
******************* ************************ ********************* *********************
********************* ************************* ******************* ********************
****************** ************************* ******************** **********************
********************* ******************** ******************** ************************

Terug
Bovenaan