heel voorzichtig (april mama's?)

hoi hoi

naam..........kind..........echo..........vk.........verwacht

shari...........1e..............26-8..........26-8.......13-04
zebraatje....1e..............2-9............16-9.......15-04
loes.............3e.............???............28-8.......07-04
elin83.........1e..............7-9.............7-9.........12-04
moonp........3e.............15-9...........24-9.......07-04
motherof2..3e..............22-9............9-9.......15-04
maantjeluna 1e............11-09.........11-09....14-04
Mieka...........1e.............03-09..........?..........10-04
Mammik30....1e.............09-09........03-09......21-04

ik heb mmdj er maar even uitgehaald..

verder gaat het hier erg goed.. af en toe wat last van mn buik.. ma niet heel veel.. en mn borsten zijn gespannen..en slapen.. wat is dat? haha

ik ben de eerste hier die een echo heeft.. ohoh... k vind t toch wel een beetje spannend worde nu.. ga nu de week in waarin het elke keer mis is gegaan.. dus maar duimen tot we dr bij neer vallen..

net nog even een testje gedaan (heerlijk als je weet dat ie positief is:p) en nog een dikkere streep dan vorige week.. donkerder zal ie wel niet meer worde..

liefs

Dag,

Ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben voor de derde keer. Mijn vorige zwangerschap is geiindigd met 18 weken en 3 dagen, een doodgeboren kindje. (vorig jaar mei) Onze oudste is nu bijna 3 en een half.

Heb vanmorgen de VK gebeld en in overleg met haar heb ik ook de gynaecoloog gebeld. Daar kan ik as donderdag terecht, miss een echo, dat weet ik niet. Anders heb ik op 23/9 de eerste echo. Maar dat zal vast nog wel eerder worden. Ik ben nu volgens mijzelf 5 weken zwanger, maar het kan ook 6 weken zijn. Wat maakt het uit. Wat ik wel heel erg leuk vind is dat ik uitgerekend ben rond de 4e verjaardag van onze oudste. (13/4) Zal zo'n beetje in die week zijn. Heb nog geen termijn echo gehad dus ik kan er nu niks zinnigs over zeggen, maar zo rond die datum vermoed ik.

Ik vind het heel erg spannend om weer zwanger te zijn. We zijn er heel bewust mee bezig geweest. Ik vind het nu nog heel onwerkelijk, moet eerst een hartje horen of iets op een echo zien, dan geloof ik het pas.

O, ja, op 2/9 heb ik de eerste afspraak bij de VK.

Spannend allemaal.

Groetjes

naam..........kind..........echo..........vk.........verwach

shari...........1e..............26-8..........26-8.......13-04
zebraatje....1e..............2-9............16-9.......15-04
loes.............3e.............???............28-8.......07-04
elin83.........1e..............7-9.............7-9.........12-04
Mo4............4e..............8-9............27-8.......05-04
moonp........3e.............15-9...........24-9.......07-04
motherof2..3e..............22-9............9-9.......15-04
maantjeluna 1e............11-09.........11-09....14-04
Mieka...........1e.............03-09..........?..........10-04
Mammik30....1e.............09-09........03-09......21-04

Zo kan pas 8 september voor de echo. Pfft wat duurt wachten lang. Alles barst hier in volle hevigheid los. Zou overal wel kunnen slapen.

Groetjes!

Hoi hoi

Ik had ergens anders al gereageerd, maar ik zie dat het hier gezelliger is, hahaha
Gefeliciteerd allemaal!!!

Ik heb zwanger van mn 2de kindje!! Ben 7 April uitgerekend, ik heb al een zoontje van 4,5 jaar!
Deze zwangerschap is nou al heel anders als de eerste, andere kwaaltjes!

26 Aug, mag ik naar de verloskundige! Spannend!!

welkom allemaal! en gefeliciteerd natuurlijk!

@clasce: jeetje! spannend voor je! mag ik vragen wat er je vorige zwangerschap mis is gegaan? dat het kindje met 18 weken geboren is?

liefs

He Meiden
Het wordt steeds drukker ;-)
Gezellig! Welkom :)

Ik heb vanmorgen gesport en ben nu helemaal toto.
Ga zo effe op de bank liggen :)
Vandaag vor het eerst misselijk geweest.
Zijn jullie dat ook al?
Hoop dat ik het morgen niet heb want ga dan winkelen met mijn zus enne die mag nog van niks weten ;-)

03-09 gaan wij naar vk en krijgen wij een echo. Het wachten duurt idd erg lang.

Hoe gaat het met jullie?
Lieve groet,
Mieka

Hoi allemaal,

Allemaal van harte!!

Waarschijnlijk ben ook ik in april 2010 uitgerekend van de 2e! We weten niet precies wanneer ik zwanger ben geraakt maar we denken afgelopen zondag 6 weken, daardoor krijgen we aankomende donderdag al een termijn echo! Denk dat ik dan rond 12 april ben uitgerekend. Spannend dus en ik hou nog wel even een slag om de arm of alles goed is. Bij een 2e is het toch heel anders zwanger worden dan bij de 1e. Je staat wat meer stil bij alles. Mijn dochtertje is nu 3,5.

Groetjes,
Ilse

Ik heb nu net officieel voor het eerst over geven :-s
Jep het hoort erbij maar voel mij nu niet bepaald relax.
Heb net mijn zus moeten afmelden...we zouden gaan winkelen. Maarja zo winkelen zie ik niet zitten!
Kunnen jullie mij tips geven wat helpt (tegen overgeven misselijkheid)?

Hoe gaat het met jullie?
Lieve groet,
Mieka

Terug
Bovenaan