heel voorzichtig (april mama's?)

Sjaar, wat fijn dat de echo goed was!! Hele opluchting voor je!! Ben je ook even ver als dat je dacht?

Misspinda: Ik heb een inwendige echo gehad toen ik 11 weken zwanger was van mijn dochter. Ze kon uitwendig niet zo goed zien hoe de placenta lag. Ik vond het niet prettig, maar het deed geen zeer. Het was meer het idee, zeg maar. Ik ben ook best preuts aangelegd, hahaha. Ik vind zodra het pijn doet, je dit ook moet aangeven, want dat lijkt me niet normaal hoor!

Hier gaat alles goed. Niet echt veel klachten, alleen borsten doen zeer en ben moe. Maar ja, heb ook net vier nachtdiensten achter de rug, dus dat valt niet mee.

hoi hoi!

jah ben precies zo ver als ik dacht! en maandag over 2 weken mag ik alweer komen.. vk vroeg of k zo lang vol kon houde.. zo niet mag ik alsnog belle.. ma denk dat t wel moet lukke..

ze heeft eerst uitwendig geprobeerd.. was wel wat op te zien ma nie duidelijk.. dus toen inwendig.. nou moet ik wel zeggen dat door mijn vorige miskramen ik al zo vaak inwendig heb gehad dat t mij nie zo veel meer doet.. mijn vriend vind het erger:p

net ff geslapen.. doe k bijna nooit overdag.. ma k was zooooo moe..

liefs!

@moontjepoontje, zwaar he ineens? Die nachtdiensten??? Heb er normaal totaal geen moeite mee maar ze hakken er nu goed in. Heb er nu nog 5 en dan lekker 4 weken vrij!! Heerlijk!!

@sjaar, gefeliciteerd!!! Wat heerlijk zeg!! Ik moet 11 september voor `t eerst een echo. Kan me voorstellen dat als je eenmaal `t hartje ziet en hoort kloppen dat er een last van je afvalt!! Geniet er lekker van meid!!

@iedereen, ben nu 8 weken maar krijg al best een buikje. Broeken zitten niet meer zoals ze zaten en kan er niet tegen als het te strak om mijn buik zit. Hebben jullie dat ook al zo vroeg of ben ik de pineut die straks zomaar 25 kilo gaat aankomen....??? Hahahaa!! Geniet ervan iedereen, het is heerlijk toch?!!!!! Groetjes!!

Even vergeten......hebben jullie ook zo`n last van RLS? Oftewel, restless legs syndrome? Met andere woorden hele onrustige benen. Kan ze niet stil houden en dan vooral als ik in bed lig. Ik word er wakker van en kom dan heel lang niet meer in slaap. Het is niet pijnlijk maar wel vreselijk lastig en vervelend. Had er al een hele tijd geen last meer van maar sinds ik zwanger ben begint het ineens weer. Iemand hier ook ervaring mee??

Hallo allemaal,

@sjaar, Super zeg dat je een goede echo had. Kan me goed voorstellen dat er een hele last van je af gevallen is omdat het twee keer eerder mis is gegaan. Super gefeliciteerd.

@Maantjeluna, ik herken dat onrustige benen hebben heel erg. Al had ik dat altijd pas meer aan het eind. Vreselijk irritant. Het kan helpen om je matras aan de onderkant iets omhoog te leggen of een kussen tussen je benen te leggen. Heeft namelijk met de doorbloeding te maken. Bij mij hielp dat toen wel iets maar echt over gaat het helaas niet. Succes!!

Heb even een tijdje niks van me laten horen maar ben inmiddels weer aan het werk. en de oudste is weer naar school. Ben nu moe!!! Verschrikkelijk. de dagen dat ik werk valt het op zich wel mee, ook met de misselijkheid, net of je dat dan naar de achtergrond moet plaatsen en dat ook lukt. Maar nu ik thuis ben, niet vooruit te branden. de oudste is nu gelukkig naar school en de jongste zit lekker Bumba te kijken. Kan ik ook gewoon lekker even hangen. (tv-kijken in de eerste weken van je zwangerschap moet maar wat vaker dan ik eigenlijk zou willen)
Lijkt me heerlijk om lekker ongegeneerd series te kijken. Deed dat bij mijn eerste ook. Heb toen alle afleveringen van Friends gekeken. Helaas kom ik er nu minder aan toe.

Ik hoop dat iedereen toch een beetje kan gaan genieten van de dag. (ondanks misselijke kwaaltjes misschien)

Groetjes

naam..........kind..........echo..........vk.........verwach

shari...........1e..............26-8..........26-8.......13-04
zebraatje....1e..............2-9............16-9.......15-04
loes.............3e.............???............28-8.......07-04
elin83.........1e..............7-9.............7-9.........12-04
Mo4............4e..............8-9............27-8.......05-04
moonp........3e.............15-9...........24-9.......07-04
motherof2..3e..............22-9............9-9.......15-04
maantjeluna 1e............11-09.........11-09....14-04
Mieka...........1e.............03-09..........?..........10-04
Mammik30....1e.............09-09........03-09......21-04

Heb even de meest recente opgezocht en er weer tussen geplakt. Dacht dat dit wel leuk was. Misschien kunnen sommige zich hier nog aan toevoegen.

Terug
Bovenaan