heel voorzichtig (april mama's?)

Hallo allemaal,

Gisteren de gynaecoloog gebeld en toen bleek dat zij twijfelde en ik nog een keer bloed moest gaan prikken. Het gehalte HcG was op de grens, dus zodoende. Bloed geprikt en ik hoor donderdag de uitslag. Daarna gelijk naar de drogist geweest voor een test, even kijken of het echt minder is ofzo, nou die test kleurde al roze voordat ik klaar was met plassen. Dus m.i. zit het wel goed.

Zo voel ik mij ook, we gaan maar van het positieve uit.

Hou jullie op de hoogte.

Verder alles goed? Hier wel, ben wat misselijk, en ik merk dat mijn bloeddruk laag is, snel opstaan, snel traplopen e.d. moet ik niet doen. Zie allemaal sterretjes.

Heb uitgerekend dat ik ws nog net een april mama blijf, ws iets van de 28e uitgererend. Wanneer is jullie uitrekendatum?

Meld het volgende gesprek met de gynaecoloog wel weer, as donderdag.

Groeten

hoi allemaal!,

hier gaat alles redlijk wel misselijk en moe maar nog niet overgeven alleen kan ik natuurlijk niet zomaar rustig aan doen met nog 2 kinderen om je heen s avonds maar lekker vroeg naar bed.

as vrijdag moet ik voor het eeerst naar de vk voor intake en dan een afspraak maken voor echo

saar ik hoop dat je morgen een mooie en goede echo krijgt ik duim voor je

loes

hoi hoi!

de zenuwen gieren door mn lichaam.. over 2 uurtjes de echo.. dus nu in slowmotion alles doen.. misschien dat die 2 uurtjes dan snel om zijn..

wish me luck!

liefs

Hoi hoi,

@Loes: hoe doe je dat, je zo misselijk en moe voelen en dan toch nog een gezellige moeder zijn? Ik ben ook moe en misselijk (gelukkig ook nog niet overgegeven), maar ik blijf er een beetje in hangen. Zal wel beter gaan als ik weer aan het werk ben.

@Sjaar: En hoe was het? Nu ik dit typ zit je waarschijnlijk nog bij de verloskundige. Maar ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het was.

@Mieka: Hoe voel je je vanochtend? Hopelijk niet zo veel last.

Liefs,

He Meiden

Sjaar:
Spannend! Laat je weten hoe het was? Ben erg nieuwsgierig!

Mammik30:
Kon gisteren moeilijk in slaap komen. Mijn man zei vanmorgen heel lief dat ik maar lekker uit moest slapen. Dat heb ik ook heerlijk gedaan :) tot 10uur.
Ik voel me af en toe misselijk, het blijft tot nu toe bij kokhalzen. Ik doe het nu (laatste dagen) ook rustiger aan. Dat werkt bij mij:)
Hoe gaat het met jou?
Ook last van misselijkheid?

Ik ben nu aan het aftellen --> Nog 8 dagen :)
Lang he?
Ik ga morgen kijken in de stad voor leuke ideeen om aan onze ouders te vertellen.
Vanmiddag komt er een vriendin langs en gaan we uit eten :) Daar heb ik kei veel zin in!!

Lieve groet,
Mieka

@ Sjaar

Hoe was het bij de echo? Kleine boon gezien?? Toch ontzettend spannend wanneer je ervaringen met een mk hebt, he?!

Ik heb maandag mijn afspraak bij de vk gehad en mag morgen voor een echo. Ik kreeg zaterdag weer even een keine rode bloeding die gelijk overging in bruin. Druppelt nu nog steeds.
Ik vind het ontzettend spannend om morgen te gaan!!!

Het is nog steeds totaal anders dan de vorige keer bij de mk. Ik houd dat maar in mijn gedachten.

Liefs

hoi hoi!

k heb ons kleine murmeltje gezien.. en t hartje was lekker aan het kloppen.. dit heb ik bij mijn vorige zwangerschappen niet gezien dus dr is echt 5000 kilo van mn schouders!

liefs

Hoi Sjaar,

Wat goed!!! Fijn voor je.

Nog even een vraagje, kreeg je een inwendige of uitwendige echo?
Ik moet dus morgen en ben benieuwd.Ik heb al eens eerder een inwendige gehad en lees overal dat vrouwen het niet pijnlijk vinden, maar ik vond het toch echt geen pretje.
Dat vrouwtje zat flink te "roeren", zelfs mijn vriend was het opgevallen en zei er wat van.

Geniet ze de rest van de dag!

Terug
Bovenaan