heel voorzichtig (april mama's?)

hoi meiden.

zit te zenuwen! morgen de eerste echo.. en ik vind het zo spannend! ben ontzettend bang dat ik weer teleurgesteld ga worden.. k weet best wel dat ik er niets aan kan veranderen en dat ik toch echt nog even moet wachten.. maar wat duurt vandaag al lang..

liefs

@Sjaar: hoe laat mag je morgen? Ik kan me voorstellen dat je heel graag wilt. Probeer van het positieve uit te gaan. Hoor wie het zegt, ik ben daar zelf ook niet zo heel goed in. Wij hebben pas 's avonds de eerste echo. Dat wordt denk ik ook wel een lange dag. Maar gelukkig ben ik dan weer gewoon aan het werk en heb ik afleiding genoeg. Heb je al het intakegesprek gehad of heb je dat ook morgen?
Ga leuke dingen doen vandaag. Dat zorgt voor leuke afleiding.

Ik kom vandaag niet op gang. Ik wilde het liefst in bed blijven liggen vandaag. Maar ben er toch maar gewoon uit gegaan, maar ik voel me echt een duf konijn vandaag. Mijn schoonouders komen zo langs en ze weten nog niks en krijgen ook nog niks te weten, maar als je je zo voelt, dan is dat best moeilijk.

Liefs,

hoi mammik:

ik moet morgen om kwart voor 11.. de begeleiding word hier gedaan door de huisarts omdat ik in een erg klein dorp woon.. verloskundige is te ver weg.. ma echo word morge wel bij de verloskundige gedaan..

k kom vandaag ook nie op gang,.. eerst al tot 10 uur in bed blijve ligge (2 uur langer dan normaal!) en nu zit k nog steeds in mn pyjama.. ben nie vooruit te brande...

succes met je schoonouders!

liefs

He meiden

Sjaar:
Gaaf zeg dat je morgen al op gesprek mag. Prober het idd positief te zien. Jij mag nu ook daarin geluk hebben. Het is nu jou beurt! :)
Laat je weten als je meer weet?

Mammik30:
Ik vind het zo herkenbaar! Wij gaan het volgende week donderdag tegen fam en goede vrienden vertellen. :) Ik heb er zo zin in!
Het wordt met de dag moeilijker om het voor me te houden.
Ik heb nou maar een smoesje dat ik last heb van een buikgriep. Hopen dat ze erin trappen. Ik heb er namelijk nu een week last van ;-)
Ik kan niet wachten om hun gezichten te zien als we het goede nieuws vertellen. :)
Succes met je schoonouders

Hebben jullie ook zo tegenzin om te eten/drinken?
Bij het idee word ik al misselijk.
Ik probeer nu veel te drinken en geregeld te eten. Ik doe het nu ook rustiger aan. Ik merk dat het helpt want echt overgegeven heb ik nu dag niet gedaan.
Wel ben ik misselijk....
Moet ook nog kokhalzen.
Hoe gaat het met jullie??

Hoe gaan / hebben jullie het tegen familie/vrienden verteld?
Wij zoeken nog een leuke orginele manier om het te gaan vertellen.

Lieve groet,
Mieka

hoi mieka!

ga je het volgende week donderdag vertellen aan je familie? spannend.. als morgen de echo goed is vertellen wij het zaterdag aan mijn familie en waarschijnlijk dinsdag aan mijn vriend zn familie..

hoe? geen idee.. k denk gewoon vertellen.. mijn moeder en schoonmoeder weten het al en de rest.. jah die zien het toch wel.. ben hartstikke misselijk en eet bijna niets.. we gaan zaterdag uit eten dus.. dan zien ze het wel..:p

k zit nog steeds in pyjama.. jeetje.. kan ik van iemand een klein beetje energie krijgen?:p

liefs

He Sjaar
Als ik energie had mocht je die van mij lenen ;-)
Ik was dit weekend niet vooruit te branden.
Mijn schoonouders kwamen zondag langs...die zullen ook wel gedacht hebben :)

ik ga waarschijnlijk een fotolijst geven met een leuke tekst.
Mijn man is fotograaf dus dat is dan wel toepasselijk. Hij wil het op een andere manier aan zijn ouders en zus vertellen.

Volgende week zaterdag vier ik mijn verjaardag. Mijn man krijgt een (vitesse)fiep als ketting om.
Verder zien we het wel ;-)

Ik zit wel al in mijn kleren maar moet mij nog opfrissen. Dat ga ik denk ik nu maar eens doen.
Genietse van je luier dag :)
Weet je wat heerlijk is? Serie sex and the city gaan kijken! Of friends!
Heerlijk
Dat ga ik vanmiddag maar eens doen !
Is zo'n saai weer!

Lieve groet,
Mieka

Hoi hoi,
@Sjaar en Mieka: oh wat herken ik mezelf in jullie verhalen zeg. Dat is wel erg prettig hoor. Dan weet je dat je niet de enige bent.
Het bezoek van mijn schoonouders viel me reuze mee. Ik merk wel dat als ik iets 'moet' dat ik het wel red, maar ik kan vooraf het gevoel hebben alsof ik een berg op moet.
Inderdaad heb ik ook heel weinig trek. Ik eet wel wat moet, maar ook niet meer. Vanochtend maar 1 cracker ontbeten en daarna geen trek meer. Bij de lunch moest ik gewoon wat meer eten van mezelf. Dus twee broodjes met kaas en een sapje. Maar veel meer hoef ik ook echt niet. Je zou toch zeggen dat ik juist af zou moeten vallen, maar dat merk ik nog niet echt.

Gewoon een lekkere luier dag met leuke series kijken is ook wel een goed idee Mieka. Misschien ga ik je advies maar eens opvolgen. In ieder geval wel erg fijn dat je niet meer hebt moeten overgeven.

Mijn ouders weten het al. En daar ben ik heel blij om, kan ik lekker tegen mijn moeder aan kletsen. Maar alle overige familie nog niet. Ik weet nog niet hoe we het gaan vertellen. Eerst de echo maar eens afwachten.

Liefs

He meiden

Mammik30
En welke serie heb je gekeken? Ik twee afleveringen v sex and the city. Heerlijk!
Platte serie over mannen, stad en sex ;-)
Ik ben blij om te horen dat jullie ook minder trek hebben.

Mijn schoonmoeder kwam onverwachts langs. Was fijn even afleiding. Ik heb alleen het idee dat ze dingen doorheeft ofzo. Ze kijkt af en toe naar mijn buik. Of ik heb het idee dat ze dat doet ;-)
Ik vind het best wel lastig want ik voel me niet echt fit.
Nog 9 nachtjes :-s en dan mag ik het letterlijk van de daken schreeuwen! Maarja eerst de echo ;-) dan schreeuwen.
Wat lekker Mammik30 dat je ouders het al weten. Dat scheelt al zoveel.. bij mij weet nog niemand het. Ik kan het alleen met mijn man en jullie delen.

Ik ga zo maar eens naar buiten..frisse neus halen enne boodschappen doen.
Lieve groet,
Mieka

Terug
Bovenaan