heel voorzichtig (april mama's?)

hoi dl welkom hier!

saar dat heb ik ook en ook bij de 2 anderen gehad de hele dag door kleine beetjes eten en gauw vol zitten en weer gauw honger!

ik probeer wel steeds de gezonde varianten te ":snaaien"" ik kan bijna geen helle boterham achter elkaar op eten terwijl ik er anders wel 2 of 3 lust

groetjes

hoi,
ook ik ben in april uitgerekend en wel de 11 e.
ik heb al een dochtertje van 2 jaar, van haar zijn we zwanger geraakt dmv clomid(hormonen) en nu zijn we zo "spontaan"in 2 maanden aangeteld!!!
ben helemaal blij!
fijne zwangerschap allemaal

Hallo,

Ik ben Anja en zwanger van mijn 2 e kindje. Ik ben rond 11 april uitgerekend.
Ik heb al een dochter - Bente van 21 mnd.

Ben nu heel erg moe en 's ochtends erg misselijk.. gelukkig is mijn man erg zorgzaam en mocht ik vanochtend blijven liggen terwijl hij met onze dochter om 8 uur op stond....

Veel succes allemaal en geniet van deze mooie tijd !

Hallo iedereen!

Als eerste natuurlijk gefeliciteerd!
Ik ben Niene en heb een zoontje van 4 1/2 en ben als alles goed gaat 2 april uitgerekend! Hier gaat alles goed, alleen ontzettende zere borsten, de hele dag misselijk en inderdaad moooeeee!

Groetjes :)

hoi meiden!

welkom bij de club!!
ik heb even een dipmomentje.. keb zo'n last van mn buik.. geen kramp.. maar alsof ik de hele dag situps heb gedaan.. kennen jullie dat ook? maak me zorgen ivm mijn miskramen..

liefs

Hoi hoi,

Die 14-de is een gewilde dag!

Ik voel me prima, erg moe, maar verder geen gekke dingen. Heb bij mijn eerste zwangerschap trouwens ook niet veel kwaaltjes gehad.

Wendy, veel succes!

Liefs

hallo allemaal, wij kwamen vandaag terug van vakantie en ik dacht hmmm 2e ronde weer een cuclus van 33 dagen?? Wel errug lang, dus gooide er een ovulatietestje tegenaan, deze was positief, ik dacht meteen, kan niet! Dus met zelfde urine maar meteen een zwangerschapstest gedaan ook deze gaf een licht streepje, nu morgenochtend nog maar een keertje testen, zal er wat meer hcg hormoon in mijn lichaam zitten en hopen we op een dikke vette streep! Als we echt zwanger zijn ben ik 15 april uitgerekend, spannend dus, heb nog helemaal niet het besef dat t zo kan zijn. Wel enorm gevoelige borsten en steeds krampjes in het midden van mijn onderbuik. laat jullie morgen meer weten, truste voor nu, liefs zebraatje

hallo allemaal
ten eerste iedereen gefeliciteerd.
ik zelf ben op 8 april uitgerekend en nu ook in verwachting van mijn derde mijn 2 andere kindjes zijn 8 en 4.
ik heb af en toe wel wat pijn in mijn buik alsof ik ong moet worden en ben heel erg moe maar voor de rest voel ik me redelijk goed

groetjes

Terug
Bovenaan