heel voorzichtig (april mama's?)

Naam: Kind: Echo: VK: Verwacht:

Shari 1e 26-08 26-08 13-04
MMdj 1e 12-04
Zebraatje 1e 02-09 16-09 15-04

Betreft info echo's daarover kunnen we in tabelvorm wel wat kwijt, maar misschien leuker om het er met elkaar over te hebben toch??
Zoiets als begin van onze tabel?? Voel je vrij om jezeld eraan toe te voegen dmv knippen en plakken... succes!
Wel leuk om zo te kunnen zien hoe of wat toch??
Ben benieuwd!!
xx

Naam: Kind: Echo: VK: Verwacht:

Shari 1e 26-08 26-08 13-04
MMdj 1e 12-04
Zebraatje 1e 02-09 16-09 15-04

Betreft info echo's daarover kunnen we in tabelvorm wel wat kwijt, maar misschien leuker om het er met elkaar over te hebben toch??
Zoiets als begin van onze tabel?? Voel je vrij om jezeld eraan toe te voegen dmv knippen en plakken... succes!
Wel leuk om zo te kunnen zien hoe of wat toch??
Ben benieuwd!!
xx

He Dames
Ik ben nieuw. Ik ben afgelopen zondag achter gekomen dat ik zwanger ben :)
Na 14 mnd eindelijk raak.
Ik zou begin september eerste afspraak bij gyn. hebben dat is gelukkig niet meer nodig :-D
10 april 2010 mag hij/zij komen.

Hebben jullie al zwangerschapskwalen?
Mijn onderbuik voelt raar
Sommige geuren zijn heftiger en ga vaker na wc
Enne mijn borsten worden iets groter en steviger.
Dat is weer fijn voor manlief ;-)
Ben heel blij dat ik dit met jullie kan delen. want we gaan het pas bij 10wk vertellen en een vriendin van me vertelde dat ze 9 weken zwanger is.... heel moeilijk want ik moest mijn mond houden (dat heb ik met mijn manlief afgesproken) Dus ben erg blij met deze forum !!!!

Merken jullie al veel?
Lieve groet
Mieka

hoi hoi..

mieka je hebt het gevonden!

je bent al 14 maanden bezig? jeetje..
nou ben ik ook al vanaf april vorig jaar bezig maar heb ik al 2 miskramen gehad.. hopen dat we tot april allemaal bij elkaar blijven!

ik voel ook al van alles en niets..
het enige wat echt duidelijk is is dat mijn borsten ontzettend gevoelig zijn.. (mag mn vent nie eens meer aankomen:p)
en verder af en aan ontzettend misselijk en een zeurderig gevoel in mn buik..

moeilijk he je mond dicht houden??ik weet t nu al bijna 2 weken.. en alleen mn moeder en een vriendinnetje weet t (en vriendlief natuurlijk)
k denk dat we t na de eerste echo vertellen.. vandaag over 2 weken dus..

liefs

He Sjaar
Hoeveel weken ben je nu?

Ik vind het idd erg moeilijk. Wij willen het op een dag tegen onze familie vertellen. Wij gaan nu dus ook naar die enne vriendin om het goede nieuws te vertellen. Ik ken haar al bijna heel mijn even :)
Dus heel bijzonder dat wij samen zwanger mogen zijn ;-)
Ik vind het zo prettig dat ik het met jullie kan delen, want dan kan ik toch nog mijn verhaal kwijt. Over 4 weken willen de 1ste echo. Vandaag gesprek en datum voor eerste ontmoeting.

Lieve groet,
Mieka

hoi mieka..

het is idd erg bijzonder om samen met die vriendin zwanger te zijn..vandaag ga je naar de vk voor n eerste gesprek of zie k dat verkeerd?

ik ben nu 5 weken 2 dagen.. ik heb met 3 weken 4 dagen al positief getest.. ma k wist t van te voren al.. ben dit jaar 3 keer zwanger geweest.. dus herken t inmiddels een klein beetje..

ik heb over 2 weken een echo omdat t dus al een aantal keer mis is gegaan.. k ben nie verder gekomen dan 6 weken 6 dagen.. vandaar dat ik met 7 weken een echo heb..

zo vreemd wat je gevoel van tijd opeens doet.. normaal gesproken is 2 weken niet veel.. ma nu denk ik wel eens.. jeeeeetje.. nog 2 weken! hoe kom ik er door!

liefs

He Sjaar.
Ik kan het mij heel goed voorstellen. Ik zal met je meeduimen.
Het lijkt idd nog ver weg maar voor je het weet is de dag aangebroken.
Veel afleiding zoeken!

Ik heb net de verloskundige gesproken en 3 sept krijgen wij het eeste gesprek en een bewijsfoto!
Die dag mogen de familie leden het weten enne gaan we effe langs de mede zwangere vriendin ;-)

Ik voel mij nu een beetje duf en mijn onderbuik is aanwezig. Verder vallen de kwaaltjes wel mee (effe afkloppen ;-) )

Ik ga zo een nieuwe kitten ophalen :) Hij is grijs met een wit kraagje en witte pootjes.
Ik heb er al twee rondlopen....dus ben benieuwd hoe de andere twee schatjes gaan reageren.
Duim effe?

Lieve groet,
Mieka

Terug
Bovenaan