heel voorzichtig (april mama's?)

goeiemorgen!! Heb vanmorgen een cb digital gedaan en deze geeft aan zwanger!! 3-4 weken!! Jeej!! Nu op naar de 1e echo 3 september!! 15 april dus voor ons!! haha!
fijne dag!! ps zal vanavond een tabelletje proberen te maken voor ons allemaal, kunnen we onze afspraken met vk tussen zetten als jullie dat leuk vinden?? groetjes

hoi hoi!

welkom nadian en zebraatje168!
zebraatje: stond er op de test 3-4 weken? want dan ben je al langer.. of heb je t er zelf al bij opgeteld?

fijne dag allemaal!

liefs

Hai hai,

Wat leuk dat er hier een april-topic is! Ik wil me er graag aan toevoegen, want we zijn 4 april uitgerekend van ons eerste kindje. We hebben vandaag een inwendige echo gehad, en we zijn 6 weken en 2 dagen zwanger. We konden het hartje zien kloppen. Het was nog maar 5,1 mm groot. Nu op naar de volgende echo en hopen dat alles goed mag blijven gaan.

Zijn er meer meiden die al zo vroeg een echo hebben gehad?

Leuk om al die kwaaltjes te lezen. Zelf ben/was ik misselijk, zonder over te geven. Eigenlijk de hele dag door. Ik heb sinds 2 dagen pilletjes via de huisarts en ze werken echt super!! Het eten smaakt me weer!

Zullen we afspreken dat er geen miskramen gaan komen binnen deze topic, zodat we allemaal in april kunnen bevallen ;-)

Groetjes Martine

Hallo allemaal!
Ik heb vanmorgen getest! En ook zwanger!!
Als ik het goed heb uitgerekend en mijn cyclus klopt ben ik 12 April uitgerekend!

Ik heb last van erg zware en gevoelige borsten, duizelingen en ben soms erg moe!
Maar verder voel ik me prima!
Wij zijn echt super gelukkig!
Vanmiddag maar een naarde VK bellen om te vragen hoe of wat nu.... hihi
Het is de eertse keer, dus we zijn nog niet overal van op de hoogte!

Groetjes MMdJ

hoi meiden!

welkom bij de club..

@zebraatje: jah dat kan wel kloppen.. klopt dat ook met je cyclus?

@martine: ik zou het graag met je afspreken maar ik durf nog niet helemaal blij te zijn (vanwege mijn eerdere miskramen)

@MMdj: spannend he de eerste! bij mij ook hoor! zal zo even kijken of ik een lijstje kan maken!

liefs

Naam/ datum/ echo/vk/kind

Shari/13-04-10/26-08/ 26-08/1
MMdJ/12-04-010/???/1e

De Vk is alleen op dinsdag en donderdag telefonisch bereikbaar voor het maken van afspraken......
Zal dus nog 1 dagje geduld moeten hebben voor het maken van een afspraak.
Dus daarom weet ik mijn echo datum nog niet.

Groetjes MMdJ

Terug
Bovenaan