hoi moonpoontje: welkom hier op ons forum ;-) als je t leuk vind kan je jezelf ook in ons tabelletje plaatsen, zie vorige pagina, is wel leuk om te weten hoe of wat toch??
Suzanne1981: ik ken dat wel, om een uur of 20.00 ben ik gebroken en heb ik ht gevoel dat het al 23.00 uur is en als ik dan eenmaal even een boekje aan het lezen ben in bed dan kan ik ineens mijn draai niet meer vinden, vanmorgen om 5 uur werd ik wakker, ik lag heel vreemd gedraaid en kreeg daar ineens kramp in mijn buik van!! Ik naar de wc moest ik me heel goed concentreren eer ik een keer kon plassen, haha... beloofd wat allmaal he??
En mijn borstn worden met de dag groter en steviger lijkt wel, pff... draag al 2 dagen een beugelloze sportbh, van beugels kan je nl extra last krijgen ivm afknellen van je melkklieren...
Hoe gaat het verder met iedereen??
Al wat verteld aan naaste familie??
Wij wel aan mijn ouders, zaterdag aan broers en schoonzusjes (1ervan is net bevallen in juli en andere is nu ook zwanger en is uitgerekend in februari, worden mijn ouders in 1 jaar 3x opa en oma van onze eersten leuk he?)
Maandag vertellen we het aan mijn schoonmoeder en mijn vriend zijn stiefvader en vanavond komt zijn vader eten. haha... zijn gezicht wil ik echt filmen, hij is nl echt zijn 2e jeugd aan het beleven...haha
nou allemaal, fijne dag en tot snel, succes met alle kwaaltjes. xxx