heel voorzichtig (april mama's?)

hoi hoi..

sinds het nieuwe forum ist een en ander nie zo handig nee.. beetje jammer.. maar volgens de site gaan ze dat binnenkort wel veranderen.. dus daar hopen we dan maar op..

heeft er iemand konijntjes? (keb geen katten:p)

liefs

Hallo allemaal,

Sinds het nieuwe forum er was, ben ik niet meer zo actief geweest of dit forum. Maar nu kom ik toch maar weer eens kijken, want ik ben zwanger. Ik ben 21 april uitgerekend. Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar ik ben al wel op mijn roze wolk aan het klimmen. En dat bevalt goed moet ik zeggen. Het voelt nog zo onwerkelijk allemaal.

Liefs

Ik heb katten en een huiskonijn ja!!?? Hoezo???? Het is al een heel opaatje aan `t worden maar zoooooo schattig!!! Hij heeft de hele tuin tot zijn beschikking en gedraagt zich naar mijn katten ook alsof het zijn tuin is!!! Te grappig om te zien dat twee stoere katten respect hebben voor zo`n schattig konijntje!!! Nu even weer een zwanger-vraagje.... Heeft er iemand hier ook een soort steekjes aan 1 kant?? Bij mij zit het iets naar links waar ik het vooral voel nl. Net iets boven mijn lies.Of zit het bij iedereen echt precies in het midden???

hoi allemaal, grappig zal ik mijn kat ook maar even voorstellen: ze heet kitty en is inmiddels 16 jaar. Wordt nog wat om haar af te leren om bij ons op bed te slapen, s'nachts!! Word ze echt jaloers. Beter over 3 mnd alvast beginnen met haar buiten de slaapkamers te houden ;-)

Sjaar: Vervelend zeg die misselijkheid!! Ik heb buiten erg gevoelige/gespannen borsten, beetje moe af en toe en krampjes verdeeld over de dag (vooral na werk op de terugweg in de auto haha) niet echt last ergens van. Ben benieuwd hoelang dat nog duurt!! Geniet er nu dus nog maar van!!
x

Hoi meiden, ik ben Simone en ik ben ook uitgerekend in April. Namelijk 7 april. Het word dan mijn derde kindje. Ik heb al een jongen van 8 en een meisje van bijna 2.

hoi moonpoontje: welkom hier op ons forum ;-) als je t leuk vind kan je jezelf ook in ons tabelletje plaatsen, zie vorige pagina, is wel leuk om te weten hoe of wat toch??

Suzanne1981: ik ken dat wel, om een uur of 20.00 ben ik gebroken en heb ik ht gevoel dat het al 23.00 uur is en als ik dan eenmaal even een boekje aan het lezen ben in bed dan kan ik ineens mijn draai niet meer vinden, vanmorgen om 5 uur werd ik wakker, ik lag heel vreemd gedraaid en kreeg daar ineens kramp in mijn buik van!! Ik naar de wc moest ik me heel goed concentreren eer ik een keer kon plassen, haha... beloofd wat allmaal he??
En mijn borstn worden met de dag groter en steviger lijkt wel, pff... draag al 2 dagen een beugelloze sportbh, van beugels kan je nl extra last krijgen ivm afknellen van je melkklieren...

Hoe gaat het verder met iedereen??
Al wat verteld aan naaste familie??
Wij wel aan mijn ouders, zaterdag aan broers en schoonzusjes (1ervan is net bevallen in juli en andere is nu ook zwanger en is uitgerekend in februari, worden mijn ouders in 1 jaar 3x opa en oma van onze eersten leuk he?)
Maandag vertellen we het aan mijn schoonmoeder en mijn vriend zijn stiefvader en vanavond komt zijn vader eten. haha... zijn gezicht wil ik echt filmen, hij is nl echt zijn 2e jeugd aan het beleven...haha
nou allemaal, fijne dag en tot snel, succes met alle kwaaltjes. xxx

@ Sjaar: ik heb twee konijntjes! ;-) Je bent dus niet de enige die geen katten heeft! :p

Naam: Kind: Echo: VK: Verwacht:

Shari 1e 26-08 26-08 13-04
MMdj 1e 08-09 15-09 12-04
Zebraatje 1e 02-09 16-09 15-04
loes 3e ???? 28-8 5-04
Elin83 1e 07-09 07-09 12-04

Omdat we niet weten hoe ver ik precies ben, mag ik 7 september komen voor een echo. 21 september doen we de rest van de intake. Echo's worden hier gewoon bij de verloskunde-praktijk zelf gemaakt, best handig.

Ik voel me redelijk goed, ben alleen zo ontzettend moe. Maar de echte zwangerschapskwaaltjes zullen nog wel komen...

Terug
Bovenaan