heel voorzichtig (april mama's?)

He Dames
Leuk dat we er met z'n allen over kunnen babbelen :)
Over 3 weekjes krijg ik de eerste echo enzo :-D
Dat duurd nog wel effe.....
Voelde mij vanmorgen beroerd nu gelukkig wat beter!
Hebben jullie ook zo'n rot gevoel in onderbuik?
Ik vind het wel lastig om het verborgen te houden. Gisteren kwam er een vriendin langs om naar kitten te kijken en toen merkte wij dat we sommige dingen niet goed verborgen hadden ;-)
We konden er ons wel uit praten maar toch....

MMdj:
Zijn jou katten even oud? Ik heb 2 katten van 5 jaar en nu een van 14 wk.
Hoe heb jij dat aangepakt? Mochten de katten elkaar meteen?
Hij is best wel schuw, nu komt hij iets losser maar nog steeds erg bang. miauwt veel. Tips zijn welkom ;-)

Lieve groet,
Mieka

Naam: Kind: Echo: VK: Verwacht:

Shari 1e 26-08 26-08 13-04
MMdj 1e 08-09 15-09 12-04
Zebraatje 1e 02-09 16-09 15-04
loes 3e ????? 28-8 5-04

hoi allemaal ik heb nu ook een afspraak met de vk gemaakt en daar maken we een afspraak voor de echo

verder begin ik me steeds moeier en berooerder te worden maar dat hebben we er voor over!

en leuk dat er nu zoveel mensen meedoen op dit forum

Hallo!!! Nou zo te lezen zal 14 april een drukke dag worden, heb er al 4 gezien op die datum!!! Ik ben ook 14 april uitgerekend!! Hoe voelt iedereen zich?? Hebben jullie ook het gevoel alsof iemand een ballon in je heeft laten leeglopen....???? Groetjes!!

hoi hoi!

jah die week is in ieder geval gewild:p was er iets bijzonders 5 weken geleden?haha

pff.. k ben op sommige momenten zo misselijk dat ik alles er weer uitgooi.. jugh.. en keb last van steekjes in mn buik.. als ik veel gedaan heb, heb ik aant eind van de dag echt last van mn buik.. dat voorspelt nog veel goeds:p

mja als dat betekend dat ik rond april een kindje in mn armen mag houden.. graag!

liefs

@ Mieka: Mijn andere katten waren bijna 2 toen ik de derde erbij kreeg. Het is niet zo goed gegaan. De oudere katten (twee poezen) worden geterroriseert door de nieuw komer de kater.
Ik heb namelijk bij thuiskomst eerst de kater in de woonkamer gelaten en later de meiden erbij.
Geen goede optie, had het anders om moeten doen.
Ze liggen elkaar nog steeds niet altijd. Maar het gaat beter nu mijn kater los buiten komt. Die andere twee hebben een kattenren. Ik weet 1 ding zeker: ik wil er nooit meer drie! 2 is genoeg!
Maar het gaat nu wel goed hoor!

Even weer over baby's anders lijkt het wel een kattenforum te worden! hihihi
En ik moet zeggen dat ik op het moment ook meer bezig ben met mijn zwangerschap dan die drie lieve katjes van ons.

@ Sjaar: ik heb ook heel erg last van een vol gevoel in mijn onderbuik en af en toe een paar steekjes.
En een beetje een zeurend gevoel. Maar niet echt pijn ofzo! ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik dat heb, dan weet ik zeker dat ik zwanger ben! Als ik helemaal geen kwaaltjes zou hebben, zou ik daar misschien steeds aan gaan twijfelen.
Dus ik heb het er net als jij zeker voor over!
Ik heb het maar aan 1 vriendin verteld, dus heb het best moeilijk het voor me te houden.
Ben daarom erg blij met dit forum! hihihi

@ Loes: ik heb ook al het een en ander geprobeerd op deze site, maar het is gewoon niet zo'n fijne forum! mijn teksten staan er ook wel eens twee keer op.
Erg vervelend!
Maar eh... jij lijkt zo'n beetje de enige te zijn die begin april is uitgerekend! De rest zit allemaal in rond de 12, 13 en 14 april. Grappig hoor!
Jij bent dus als eerst aan de beurt! hihihi

Terug
Bovenaan