heel voorzichtig (april mama's?)

Hey meiden!
Ik vind het ook zo moeilijk om het voor me te houden!
Ik heb het wel aan 1 vriendin verteld vanmiddag.
Want ik wil het ook met iemand delen als het eventueel fout gaat, hoop van niet natuurlijk!
Ook ben ik vanmiddag even bij mijn moeder op visite geweest. Maar daar is het me gelukt om mijn mond te houden. Zij gaan morgen op vakantie en ik hoop een echo te hebben gekregen voordat ze terug komen.
Ze komen 6 Sept. terug, dus morgen maar even overleggen met de VK.

@Mieka: Leuk een nieuwe kitten! ik heb ook drie katten! 2 huis-tuin-keuken katten en 1 raskat.

Groetjes MMdJ

Hoi hoi,

Welkom iedereen. Ik begin me nu wat meer zwanger te voelen. Ben regelmatig een beetje rillerig net alsof ik te weining heb gegeten. Op het werk(kdv) rook ik heel de dag een vies luchtje die mijn collega's niet roken. En nee, het waren geen poepluiers!
Vind het ook erg moeilijk om voor me te houden. Ik krijg ook steeds meer vragen of er al een tweede onderweg is. Als de eerste 1 jaar is geworden vikndt iedereen het kennelijk wel weer tijd worden. Ik ook( hi hi )!

Ik heb al een t-shirt via internet besteld om het te "vertellen". Er staat op: binnenkort niet meer in mijn ....en dan een plaatje van een eendje.
Deze trek ik dan mijn zoontje aan om het te laten weten.

Leuk om te zien dat er steeds meer meiden bij komen!

Linda/14-04-2010/?/24-08/2

Ik kan pas een afspraak maken bij het echobureau wanneer ik bij de vk ben geweest, dit is dus nog onbekend.

Liefs

Hoi hoi,

Ik heb 2 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven. Ik ben zwanger van ons 1e kindje!! Ik heb eigenlijk geen "klachten" dus het voelt nog een beetje onwerkelijk... Ik ben nu 4 weken en 4 dagen, ben 17 april uitgerekend (asl ik het goed tel).
Ik ga een deze dagen de verloskundige bellen om een afspraak te maken. Erg spannend allemaal!

hoi suzanne1981, gefeliciteerd meis! Raar gevoel he?? Zo onwerkelijk nog. Ik voelde ook niet zoveel, nou ja wel stevigere borsten (kan mijn vriend nu niet eens meer een knuffel geven want dat doet pijn) chagrijnig en lichte ongi krampjes in t midden van mijn onderbuik. Heb ik nu nog steeds met vlagen. Geloof het zelf denk ik pas echt wanneer ik de eerste echo heb gehad. Kan niet wachten tot 2 september! Hoop zo dat alles goed zit. Lange onzekere weken tot de 12e week he? praat nu al tegen die kleine, wel blijven zitten he?? haha.... nougoed hoop dat we allemaal hele fijne 8 maand tegemoet gaan!
liefs zebraatje

Hey meiden,

Van harte gefeliciteerd allemaal!
Ik kan me ook bij de club aansluiten, want ben ZWANGER! Kan het nog bijna niet geloven.
Mijn cyclus was zo onregelmatig de afgelopen maanden: 28-28-26-27-35-40 dagen. Dinsdag zat ik op 43 dagen en heb ik een test gedaan van Kruidvat. Eigenlijk verwachtte ik niets (om mezelf in bescherming te nemen natuurlijk, heb al zoveel negatieve testen weg kunnen gooien), maar er verschenen twee streepjes! Gisteren heb ik ook nog een CB Digital test gedaan, en toen de tekst 'Zwanger' in beeld kwam te staan kon ik het pas echt geloven. Ben zo blij!
Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat... Wat dat betreft kan ik niet wachten tot ik wat langer zwanger ben (12-weken-grens). Ik vind het ook ontzettend moeilijk om mijn mond te houden, dus ik ben blij dat dit forum er is.

Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben omdat mijn cyclus niet regelmatig was. Mijn laatste ongi was 29 juni, dus volgens de uitrekentabellen op internet zou ik op 6 weken en 3 dagen zitten, maar de CB test gaf 1-2 weken aan vanaf de bevruchting(dus ongeveer 4 weken zwanger). De uitgerekende datum zal ergens tussen 5 en 17 april liggen.

Op dit moment voel ik nog niet heel veel. Ik was al wel een weekje extreem moe en chagrijnig (was nie zo leuk voor manlief) en heb een erg vol gevoel in mijn buik. Heb honger, maar krijg niet veel naar binnen, behalve als het ongezond is! Mijn borsten zijn ook een beetje gevoelig en lijken iets voller.

Fijn dat we in dit topic kunnen kletsen over onze kwaaltjes en blije & minder blije momenten!

Hallo allemaal,

Ik ben hier ook nieuw. Ik heb afgelopen dinsdag positief getest en nu dus zwanger van de derde. Ben op 15 april uitgerekend.
Ik ben 28 jaar en heb al twee kindjes. Een jongen van 4 en een meisje van 1 (bijna 2).
Heb tijdens mijn vorige zwangerschappen ook altijd meegelezen op de forums maar dacht nu laat ik eens meeschrijven.
Heel veel succes allemaal.

Groetjes.

Naam: Kind: Echo: VK: Verwacht:

Shari 1e 26-08 26-08 13-04
MMdj 1e 08-09 15-09 12-04
Zebraatje 1e 02-09 16-09 15-04

Heb het lijstje van mezelf weer even aangevuld!
Heb vanmorgen de VK gebeld.
8 Sept. heb ik een intake gesprek en 15 Sept de echo.
Ik heb er zo'n zin in!!!
Ik kan eigenlijk niet meer wachten! het duurt nog 4 weken!!!! hebben jullie dat ook!

Hallo nieuwkomers!
Kopieër gerust het tabelletje en vul je gegevens erbij in!
Leuk om te kijken hoe en wanneer iedereen iets heeft!
Groetjes MMdJ

hoi hoi!

iedereen welkom!
spannend he die eerste weken? ik heb het inmiddels wel aan mn moeder, schoonmoeder en een vriendin verteld.. kan je toch een beetje je ei kwijt zonder dat iedereen het weet..

liefs

Terug
Bovenaan