Helaas, het gaat mis..

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,
Ik heb al een week lang licht bloedverlies gehad.
Nu ineens zette het vanmorgen door.
Ik stond op de slaapkamer en was bezig de kids aan te kleden, te douchen etc..
Ik voelde het ineens lopen, heel veel bloed.
Handdoek ertussen gestopt, want het liep langs mijn benen, zo veel.
Ik heb even mijn vriend gebeld, die snel weer terug kwam van het werk.
Hij voor de kids gezorgd, en ik daarna even naar de wc. Er kwam echt van alles uit.
Ik voelde ook duidelijk iets ''aankomen'', en heb dat kunnen opvangen. Naar mijn idee ook al meteen het vruchtje..
Verloskundige gebeld, maar die kreeg ik niet te pakken. Erg slecht, maar ze dachten dat ze het antwoordapparaat hadden aangezet, wat niet zo bleek.
Gelukkig belde er later iemand terug, omdat ik het toen maar via de meldkamer heb geprobeerd.
Ze vond het sneu voor me, maar snapte niet goed dat ik nauwelijks buikpijn heb.
Er kwam veel bloed, en stolsels mee.
Vanavond mag ik komen voor een echo, maar mijn gevoel zegt me dat het over is, en ze niets zullen zien.
Ik baal er zo van, was zo blij, en had zoveel zin in die komende tijd.
Vriend vind het ook jammer, maar voor hem is het toch anders he.
Hij steunt me waar nodig wel hoor.
Heb het vanmorgen mijn moeder verteld, die wist nog niet eens dat ik zwanger was...Dus niet echt leuk voor ze.
Maargoed, we zullen straks als we er aan toe zijn de draad weer moeten oppakken..
Iedereen heel veel succes, en hopelijk gaat voor jullie alles goed.
Ik wilde even mijn verhaal kwijt.
Groet, en liefs van R

Beste RW,

Dit is geen leuk nieuws!   Lucht je hart maar hoor.... wat zal jij je kl*te voelen.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het maar weer snel raak mag zijn.

liefs, Daphne

he

wat een bericht, ik hoop voor je dat vnvd wat beter uitpakt!! ga heel hard voor je duimen! en vind het heel sneu voor je!! ik leef met je mee

och meidje toch!

Ik heb de afgelopen tijd zoveel aan je gedacht. Steeds gekeken of ik iets kon lezen hoe het met je was en of het bloedverlies gestopt was of niet. Wat is dit ontzettend klote (ik zet er niet eens meer een sterretje tussen).

Ik had zo gehoopt dat het bloedverlies over zou gaan.

Ik wens je veel sterkte, ik was nog niet zo ver als jij maar we waren wel samen, ik had gehoopt dat een van ons tweeen het vast kon houden.

Dikke kus en knuffel
talke

He wat een ontzettend k*t nieuws. Hopelijk heeft de verloskundige vanavond nog iets positiefs te melden, maar eerlijk gezecht houd ik mijn hart vast. Succes  ermee

Hoi Talke,
Krijg tranen in mijn ogen van je..Lief hoor..dankejewel..
Wacht nu op telefoontje van de huisarts, die zou me terugbellen vanmiddag na 13.00.
Had daar nog niet gemeld dat ik zwanger was, maar nu moet ik dit toch maar  even melden denk ik.Je weet nooit of het ergens voor nodig is, en het moet natuurlijk wel in je medische dossier staan.
Hoe heb jij het toen aan anderen gezegd, vnl aan mensen die het nog niet wisten?
Of houden jullie het voor jezelf?
Ik weet het niet, wil het wel kwijt merk ik aan mezelf.
Ouders wisten nog niets, en hebben het nu zo te horen gekregen.
Vertel het vanavond aan mijn zus, die zal er stuk van zijn ben ik bang. Ze heeft zelf nog een zoontje van 5 mnd, en weet wel dat we het ook graag nog een keer wilde..
Achja, zo gaat het in het leven. Maar moeilijk hoor..
Veel mensen kennen het he, hoor je als je het verteld.
Liefs R...

achhhhhhhhhhhh meisssss

wat treurig!!! wat ontzettend jammer voor jullie...weet hoe het voelt, heb in juni ook een MK gehad...ik wilde er ook over praten en heb het wel meerdere mensen verteld die nog niet wisten dat ik zwanger was. luchte voor mij wel op. en ja, voor mannen is het anders, die zijn meestal gemakkelijker en zo van, tja jammer volgende keer beter. maar wij voelen alles in ons lichaam he, is heel anders. Neem lekker de tijd voor jezelf om het te verwerken en ik wens je alle geluk toe!!! Ik en inmiddels alweer 10 w zwanger, meteen na mijn MK....

stertke en veel succes gewenst!!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan