Helaas, het gaat mis..

Hoi RW,

dat is kut zeg! sorie voor de woordkeus maar het is gewoon zo.

Ook ik heb je verschillende berichtjes over het lichte bloedverlies angstvallig gevolgd. Ik hoop dat je genoeg steun krijgt in je omgeving en wij zijn er hier natuurlijk altijd voor je.

Ik wens je heel veel sterkte,
Alphie

Och meid toch....

Ik weet niet wat ik moet zeggen....Ik heb je berichtjes steeds in de gaten gehouden en zo gehoopt voor je dat het bloedverlies zou stoppen.

Ik weet hoe je je voelt, heb nog geen twee weken geleden hetzelfde meegemaakt.
Had ook eerst 1,5 week bloedverlies voor het echt doorzette. Moest toen ook nog een echo, maar wist al dat het fout was. Soms weet je dat gewoon he....

Heeeeeel veel sterkte toegewenst de komende tijd,  en je hebt er helemaal niks aan, maar je bent niet de enige....

Hou je taai,

Veel liefs Eva

Lieve RW,

Ik heb je verhaal deze week kunnen volgen op deze site. Ik vind het
heel erg voor jullie en wens jullie dan ook heel veel succes!

Ilona

Lieve allemaal,
Wat zijn jullie toch een schatten..ik ken jullie niet eens, maar ik heb echt iets aan jullie.
Kom net van de VK, en heb een inwendige echo gehad.
Daarop was te zien dat er een vruchtzakje heeft gezeten.
Maar datgene wat ik had opgevangen vanmorgen was inderdaad het vruchtzakje, en de placenta, aan elkaar. Ik was dus toch echt zwanger..
Ze dacht dat mijn lichaam het prima zelf oploste.
Schrale troost, maar toch.
Ik wist dat ze niets meer zouden vinden, maar toch valt het stiekem tegen.
Ik vind het gewoon zo jammer.
Onze oudste van bijna 7 was er ook echt een beetje door van slag.
Ik heb haar verteld dat er een heel klein beginnetje van een baby in mijn buik zat, maar omdat het niet goed was, mijn lichaam het heeft afgegeven.
Ze schrok vanmorgen best wel toen ze me zo overstuur zag.
Had een heel lief kaartje voor me  geschreven, en vroeg uit school meteen hoe het met me was.
Ook vroeg ze een beetje huilend ofdat het nog een keer kon?
Een baby krijgen bedoelde ze..
Ik heb gezegd dat we het best kunnen proberen over een tijdje.
Achja, schatje.
Ik vind het wel moeilijk om het er met haar over te hebben, maar vind liegen ook geen optie.
Mijn zus is er om te praten, en ik stop nu even..Hou jullie wel op de hoogte.
Bedankt allemaal!!!!!!!!!!!!!!
Groet R

Lieve, lieve RW,

Verdorie!! Ik had zo  voor je geduimd  dat het loos alarm zou zijn!!! Ik heb vandaag nog een aantal keren aan je gedacht op het werk (ik kan namelijk  niet op het werk op  het forum komen)  en nu ik meteen thuis  de pc aanzet, lees ik jouw verdrietige berichtje. Ik hoop dat je je nu niet al te beroerd voelt en dat je  de  het allemaal  snel een plekje kunt geven.  Het is in ieder geval goed dat je erover kunt praten c.q. schrijven.  Wel fijn dat je vriend je goed steunt, dat heb je ook hard nodig.  

Meisje, veel sterkte en een dikke knuffel!

liefs, Ruma

Hoi,

Wat vreselijk....ik hoop dat je troost kan vinden bij de mensen in je omgeving. Ik wens je heel veel sterkte met het geven van een plekje wat heel moeilijk is. Ik heb het zelf net 3 weken geleden gehad en weet dus wel hoe het voelt, praten heeft mij ontzettend geholpen ook met mensen die nog niet wisten dat ik zwanger was. Ik heb gemerkt dat ik het daardoor beter kan verwerken..

Doe je rustig aan, en neem de tijd......

Liefs Dre

Terug
Bovenaan